quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo dweilen, moest ze overgeven toen ze zich uiteindelijk besefte waar ze mee bezig was?
Geen haast toch, rustig aan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoop het ookMaar ik ga niet te voorbarig conclusies trekken.
Is't beste toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen haast toch, rustig aan.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]Nee, maar ze ontplofte toen ik er bovenop kroop
Blijft een goede jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik wel beter tho
mafkees, met jouw gewicht ga je toch niet bovenop.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MrBradge het volgende:
Huh, hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MrBradge het volgende:
De stermol miste trouwens, dus die heb ik er ff bijgedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik wel beter tho
Zoals ik het zeg, het was "DOEF!!" En toen vloog ze zo door de kamer heen, allemaal stront, kots, pis, pus en darmen door het huis heen. Toen ben ik maar gaan dweilen.quote:
Zou dat hard uitbuiten al kon het wel, nee ga jij maar bovenop ik wil je geen pijn doen bla bla.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mafkees, met jouw gewicht ga je toch niet bovenop.
Was jij z'n date?quote:
Oh sjonge, het was gewoon zelfspotquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg, het was "DOEF!!" En toen vloog ze zo door de kamer heen, allemaal stront, kots, pis, pus en darmen door het huis heen. Toen ben ik maar gaan dweilen.
braddie sociaal capabeler dan menig fokker, zie zijn vlogs. hij leert alleen wat trager dan anderen.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De stermol miste trouwens, dus die heb ik er ff bijgedaan.
[ afbeelding ]
Ja, zeker. Hoorde die ode van Hazes over JC nog op de radio toen ik naar huis reed. Toen wel even nagedacht over wat hij betekent heeft voet het mondiale voetbal en de maatschappij. Wat een vent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker pik, alleen jammer van JC.
Iemand pijn doen tijdens sex tijdens standje missionairisquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou dat hard uitbuiten al kon het wel, nee ga jij maar bovenop ik wil je geen pijn doen bla bla.
Ik ga nog dikker worden
ja toch, lekker plat op bed liggen en armen in de nek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou dat hard uitbuiten al kon het wel, nee ga jij maar bovenop ik wil je geen pijn doen bla bla.
Ik ga nog dikker worden
Ja, dacht je dat ik serieus was?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh sjonge, het was gewoon zelfspot.
Sociaal capabel wil ik mezelf niet noemen, maar voor de camera staan durf ik welquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
braddie sociaal capabeler dan menig fokker, zie zijn vlogs. hij leert alleen wat trager dan anderen.
Jonge als je je gewicht op haar legt gaat ze toch dood dan, dat bedoel ik. Ga nou niet stoer doen omdat je weer een keer seks hebt gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Iemand pijn doen tijdens sex tijdens standje missionairisDan heb je ook de coördinatie van een afgekloven bot of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |