Het gaat om je innerlijk schatquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
ik heb voor het eerst fake nails voel me een slet en gehandicapt tegenlijk. Beetje meloew dus
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om je innerlijk schat
Wel vies.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef Crip het volgende:
heb ze zo ongeveer beetjee korter. Zo onhandig eigenlijk
[ afbeelding ]
Zelf betalen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:58 schreef Kurovski het volgende:
Basic Safety STCW, Advanced Fire Fighting, Medical 1st aid, Security Awareness, Survival Craft and Rescue Boats, Crowd Management, Crisis Control...
Totaal EUR 6.836 ex BTW.
Of ik dat even wil investeren in mezelf.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
ik heb voor het eerst fake nails voel me een slet en gehandicapt tegenlijk. Beetje meloew dus
Volgens de nederlandse wet mag het niet (art 8 en 44 arbeidsomstandighedenwet), maar in de praktijk komt het er wel op neer en die cursussen zijn trouwens ook maar 4 jaar geldig.quote:
wen er maar aan, moet je je eigen nagels maar niet afknauwenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
whaittttt whuuttt zo een somba meid had precies deze gepost op snapchat.. fucking lelijk en uoe de fuck veeg je je kont dan nog afquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon met je nagels, zijn toch nep dus boeiequote:Op donderdag 24 maart 2016 18:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
whaittttt whuuttt zo een somba meid had precies deze gepost op snapchat.. fucking lelijk en uoe de fuck veeg je je kont dan nog af
Om eens slet te zijn hoef je geen dick gehad te hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:58 schreef Crip het volgende:
woont ze op zichzelf en is het een beetje te doen qua afstand?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat zéker goed komenVanavond weer naar d`r toe.
Het is een kilometer of 10 hier vandaanquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
woont ze op zichzelf en is het een beetje te doen qua afstand?
Wat was de verrassende wending? Ze had een piemel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat zéker goed komenVanavond weer naar d`r toe.
Top, is het die meid van unicornflakes? of hoe heb je d'r ontmoet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is een kilometer of 10 hier vandaanEn ja ze heeft een eigen plekkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |