Ik ben er geweestquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hahaha, daar wil ik écht een keer heen
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:13 schreef MrBradge het volgende:
Het gebeurde wel datWat.. Dat hoort te kunnen? Hygiëne en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ja klopt, maar het was wel pijnlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat.. Dat hoort te kunnen? Hygiëne en zo.
Daar had ik last van... dat was ff pijnlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
braddie heeft last van Spaanse kraag
heb je wel netjes met rubber gedaan? of dacht je, sociale fobie, die is zo schoon als mn schuurtjequote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het was wel pijnlijk
Hoezo dat doe je toch ook onder de douche of laat je het gewoon broeien?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het was wel pijnlijk
'Als ik een SOA zou hebben was ik wel komen te overlijden in die 6 droge jaren'quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je wel netjes met rubber gedaan? of dacht je, sociale fobie, die is zo schoon als mn schuurtje
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je wel netjes met rubber gedaan? of dacht je, sociale fobie, die is zo schoon als mn schuurtje
respect, bezwangeren zodat ze niet meer weg kan rennenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]Condooms
![]()
![]()
(Nee dus, geen rubbertje)
Tuurlijk maak ik het wel schoon, maar ik had last van een vernauwde voorhuid (Spaanse kraag)quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo dat doe je toch ook onder de douche of laat je het gewoon broeien?
Precies, dan moet ze wel bij mij blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
respect, bezwangeren zodat ze niet meer weg kan rennen
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar als het tijdens de seks pijn deed dan doet het normaal toch ook altijd pijn maar dan is het of de handel er af of je rekt het en het werkt soepel. Of zo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tuurlijk maak ik het wel schoon, maar ik had last van een vernauwde voorhuid (Spaanse kraag)
Ben jij besneden?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als het tijdens de seks pijn deed dan doet het normaal toch ook altijd pijn maar dan is het of de handel er af of je rekt het en het werkt soepel. Of zo.
Nee, jij wel?quote:
Pijn is een groot woord, het was meer een wat zeurderig gevoel. Uiteindelijk ging't ook wel overquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als het tijdens de seks pijn deed dan doet het normaal toch ook altijd pijn maar dan is het of de handel er af of je rekt het en het werkt soepel. Of zo.
Nee ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |