abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2016 @ 14:24:08 #301
117098 Hathor
Effe niet
pi_161143608
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 14:18 schreef Onnoman het volgende:
Toen het nieuws net een feit was ging ik er wat nonchalant mee om. Niet omdat ik hem niet kende maar meer omdat ik hem als persoon, kunstenaar en vakman onderschat heb.
Met de tijd zijn vele filmpjes voorbij gekomen waarbij de waardering en respect voor deze vakman wordt getoond en bij mij is gestegen. De incubatietijd heeft bij mij mogelijk wat langer geduurd maar ik erken dat er een grote held is heengegaan.
Het valt niet te ontkennen wat Johan op het gebied van voetbal heeft betekent op deze planeet. Daarnaast had het in Spanje buiten het voetbalveld ook zijn effect op politiek gebied. Mensen zagen in hem niet voor niets de verlosser.
Ik blijf van mening dat hij misschien iets meer had mogen betekenen voor het Nederlands voetbal. Vooral de laatste jaren stelt het Nederlands clubvoetbal niks meer voor en het is ook eeuwig zonde dat hij nooit bondscoach is geweest. In een land met weinig nationaliteit meer over is, is een nationaal icoon verloren gegaan. Mocht hij ergens boven fokken, het ga je goed Johan en maak eens een dolletje met olh.
Tussen Johan en oranje was het eigenlijk een soort haat/liefde verhouding, in 1978 heeft hij eigenlijk de hele natie laten stikken door om een kutreden niet mee te gaan naar Argentinie, en in 1990 deed hij dat nog eens dunnetjes over door niet mee te gaan Italie als coach. Maar alleen een grootheid als Cruyff komt daarmee weg zonder voor de rest van zijn leven verketterd te worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')