Als je mazzel hebt dan kan je nog een gratis kroket scoren voor onderweg.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf. Ik kijk er naar uit. Gewoon met 150 binnen komen knallen en alles naar de kutkloterij.
Ga ik komend weekend proberen. Gratis voerquote:Op donderdag 24 maart 2016 01:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt dan kan je nog een gratis kroket scoren voor onderweg.
Bij zo'n grote gebeurtenis zal 'Brussel' in het niet vallen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga ik komend weekend proberen. Gratis voer
a ik dacht Hey steen leest mee, dus ik maak snel een coole rap, dus ik snel mn daw aan en een rap spitten maar ik vond de rap onwijs saai!quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:09 schreef Monopoly het volgende:
Ga ik komend weekend proberen. Gratis voer
zelfsaaiheidsbesef!quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:52 schreef possetje het volgende:
[..]
a ik dacht Hey steen leest mee, dus ik maak snel een coole rap, dus ik snel mn daw aan en een rap spitten maar ik vond de rap onwijs saai!
Volgens mij is TS de drol en hebben ze het babietje weggegooidquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:12 schreef possetje het volgende:
5 van de 10 moeders poepen ook tijdens de bevalling ( dan persen ze te hard ) dat had ts ook! een drol op zijn hoofd!
Jij was zo lelijk dat ze de placenta maar mee naar huis genomen hadden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:12 schreef possetje het volgende:
5 van de 10 moeders poepen ook tijdens de bevalling ( dan persen ze te hard ) dat had ts ook! een drol op zijn hoofd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |