Een vrouw achter het stuur is bloed aan de muur.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:23 schreef DoubleDip het volgende:
Ja tuurlijk. En ik ben de president van Amerika.
Liefde om mij heen zien, maar zelf niet krijgen/ervaren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Jopie78 het volgende:
Wat denk jezelf dat de kern van je probleem is?
En waarom denk je dat je het niet krijgt/niet kan ervaren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liefde om mij heen zien, maar zelf niet krijgen/ervaren.
Nee, dat is de trigger, dat is geen oorzaak. Waarom zal jij geen liefde krijgen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zei de man die geen rijbewijs had.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een vrouw achter het stuur is bloed aan de muur.
En hoe zou dat komen denk je?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval een betere president dan Donald Tquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:23 schreef DoubleDip het volgende:
Ja tuurlijk. En ik ben de president van Amerika.
Je legt het probleem wel heel erg vaak buiten jezelf.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat je uitstraalt krijg je terug ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zei de man die geen rijbewijs had.
[..]
En hoe zou dat komen denk je?
Hoe zou hij iemand benaderen als seks geen optie was...quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:23 schreef sibella2 het volgende:
Nogmaas deezer, stop met dat meisje en toon oprecht interesse in mensen. Mocht je dat niet kunnen, hoef je dat ook niet van een ander te verwachten.
Met staren kom je inderdaad niet ver.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat je uitstraalt krijg je terug ofzo?
Ik denk te veilig opgevoed, geen (mis)stappen durven nemen.
Liever in elk stadje een ander schatjequote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Etsu het volgende:
Deezertje, wil je dat dit topic 100 delen haalt?
Doe dan godverdomme dan ook iets.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liever in elk stadje een ander schatje
Zij paste ook sociaal niet bij mij, over mindset gesproken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zou hij iemand benaderen als seks geen optie was...
Oh wacht, dat weten we al. Dan toont hij geen interesse, zoals bij broccoli. Want 'het was geen date'.
Hopeloos dus, tenzij hij zijn complete mindset verandert. Maar dat gaat niet zonder hulp.
In plaats daarvan moet je het doen met onze aandacht hè?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liever in elk stadje een ander schatje
Aan je opvoeding kan je niets meer verwijten. Je bent nu 25 en in controle van je eigen handelen. Dus dat kan geen oorzaak zijn. Iets in jou zorg ervoor dat je liever dingen ontwijkt en in je eigen droombeeld blijft hangen, dan dat je de confrontatie aangaat met het leven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Schrijft iemand net dat je het probleem wel erg vaak buiten jezelf zoektquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Man, man, man.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij paste ook sociaal niet bij mij, over mindset gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |