abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160896012
Goedenavond Fokkers,

Aangezien beide scholen na een aantal dagen nog steeds niet gereageerd hebben op de mailtjes(!) die ik ze heb gestuurd, de open dagen nog even duren, en ik er zelf na heel veel 'thuisstudie' maar niet achter kan komen, had ik gehoopt dat er wellicht iemand is die voor dezelfde of een soortgelijke keuze als ik heeft gestaan.

Op dit moment twijfel ik tussen de studies Media, informatie en communicatie in Amsterdam en Communicatie aan de hanzehogeschool in Groningen.

Zelf houd ik ervan om bezig te zijn met actualiteiten, photoshop ik zo nu en dan wel is en houd ik me ook graag bezig met social media. En dan vooral om daar actualiteiten te volgen of te delen. Verder spreken bedrijven als de NOS en RTL(nieuws) mij erg aan en zie ik een baan op het mediapark in Hilversum(hoe optimistisch dit ook klinkt) wel zitten.

De twijfel zit hem vooral in de studie's zelf omdat ik na veel 'onderzoek' nog niet helemaal duidelijk weet wat de verschillen zijn.

Ook speelt de afstand een klein beetje een rol, 95% van mijn -op dit moment- beste vrienden gaan naar Groningen en vandaar ook de twijfel. Mocht ik naar Amsterdam gaan, dan is vanwege de afstand op kamers gaan een noodzaak, en dat is niet echt bepaald voordelig in Amsterdam.

Maar uiteindelijk vind ik dat het meer om de inhoud van de studie gaat en niet om de afstand, het zou zonde zijn als ik dat laat belemmeren door het kostenplaatje of de afstand.

Mijn vraag is vooral of iemand wellicht een soortgelijke keuze heeft moeten maken en mij zijn/haar ervaringen zou kunnen vertellen en of iemand wellicht wat meer inhoudelijk kan vertellen wat deze studie's inhouden en zich onderscheiden van elkaar.

Heb zelf de beknopte brochure's en de websitepagina's al doorgelezen, maar kom er simpelweg niet uit.

Het betreft HBO studie's.

Alvast heel erg bedankt en nog een fijne avond toegewenst!
Hallo, als je van Minecraft en andere games houd, kijk hier dan ff: http://www.youtube.com/LittleBaljeetGaming !
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:12:56 #2
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_160896189
Voordat je er mee verder gaat, kijk eerst dit maar eens: http://demonitor.ncrv.nl/(...)l-spelen-opleidingen
pi_160928906
Communicatie is een pret-studie.
Alle havo,vwo meiden die beetje gebrainwashed zijn door de Tina enzo eindigen op deze opleiding en achteraf krijgen ze spijt.

De MIC is erg breed, je leert niet alleen journalistieke vaardigheden maar ook sociologische vaardigheden en je krijgt ook economie. Wil je echt bij de redactie van NOS of RTL? Dan zou ik je Journalistiek aanraden want als je met MIC de journalistieke kant op wilt dan eindig je bij tijdschriften of flut websites bijv. Veganisten blogs
pi_160929121
Als je een baan wilt zou ik op zoek gaan naar iets anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')