Naomi Feliquote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet mooi dat niemand Naomi Feli zegt in haar Topic!
Ben jij wel helemaal goed bij je paasei????quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:53 schreef lonneberga het volgende:
Gefeliciteerd Naomi,kun je niet terugkomen in de plaats van Do?
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:53 schreef lonneberga het volgende:
Gefeliciteerd Naomi,kun je niet terugkomen in de plaats van Do?
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Gefeliciteerd! Dat je maar gauw in de vergetelheid mag verdwijnen, want je voegt niets toe.
Leuke invoer auto.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:44 schreef mario390 het volgende:
zo trots met haar nieuwe Peugeot Cabrio!
[ afbeelding ]
Elk nadeel hep ze voordeel, zoals de grote Cruyff ooit zei.quote:
quote:
wat bedoel je?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:28 schreef DKUp het volgende:
Niet eens een HTC Vive, Ocolus Rift of PS VR![]()
oh dat bedoel ik weest nu echt niet wat je bedoelt heeft mar nu welquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Samsung Gear VR by Ocolus is niet al te best
De Dood van Pierlala revisited.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:38 schreef mario390 het volgende:
wat is dat Toppertje mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is een heel mooie bike ja...quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:44 schreef mario390 het volgende:
beelden van laatste jaar als in Utopia de Motorbikes zijn gewezen zij is er zo mooi op de Bike!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Je lacht je rot en je schijt je leeg.quote:
je moet weer alles mies makenquote:Op maandag 26 september 2016 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou! Je lacht je rot en je schijt je leeg.
quote:Op maandag 26 september 2016 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nou dan zal ik me wel leeg schijten denk ikquote:Op maandag 26 september 2016 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 12 oktober 2016 02:11 schreef opabakema het volgende:
[..]
nou dan zal ik me wel leeg schijten denk ik
wat een gezelligheid met sirrejeus roborob en een giechelende schreeuwende neukgleuf
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:24 schreef markvanrinsum het volgende:
mooie foto van naomia op haar facebook
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een horrorclown.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]en daar zie je echt hoe mooi ze is
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik pas, het was voor mij al horror genoeg toen die puistenkut in Utopia zat
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik pas, het was voor mij al horror genoeg toen die puistenkut in Utopia zat
In Utopia had ze al een Isa-complex en nu ook dezelfde auto.quote:Op zondag 13 november 2016 18:43 schreef mario390 het volgende:
Gisteren heeft Naomi en Ongeval gehad gelukkig is haar niks gebeurd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Fiat gekocht
[ afbeelding ]
Gooz is slang voor scheet. Wie wil daar nou in rondlopen?quote:
quote:Op zondag 20 november 2016 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gooz is slang voor scheet. Wie wil daar nou in rondlopen?
Nee, dit is geen open deurtje.![]()
ik will maar weten waarom je alles schlecht maken willt?quote:Op zondag 20 november 2016 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gooz is slang voor scheet. Wie wil daar nou in rondlopen?
Nee, dit is geen open deurtje.![]()
Dat haar is net zo nep als de rest aan dat mokkel. Waarschijnlijk gemaakt van kabeltouw van de sleepkabel van haar oude auto.quote:
roooooooooot oooooooopppppp, roooooooot ooooopquote:Op woensdag 30 november 2016 12:48 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Dat haar is net zo nep als de rest aan dat mokkel. Waarschijnlijk gemaakt van kabeltouw van de sleepkabel van haar oude auto.
fijne zondag ?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 00:13 schreef opabakema het volgende:
[..]
fijne zondag ?
als je dit op zondag op je bordje krijgt is dat wel en heeeeele zware kater na de zaterdagavond
je zou dan wensen dat je nog wat langer in de kroeg was blijven zitten en je nog meer te gaan bezatten
rooot op je moet niet weer anvangenquote:Op donderdag 1 december 2016 00:16 schreef opabakema het volgende:
[..]
nou nou nou
het lijkt wel een oostbloksnol
binnenkort te huur in het spijkerkwartier ?![]()
dat bestaat al 100 jaar niet meerquote:Op donderdag 1 december 2016 00:16 schreef opabakema het volgende:
[..]
nou nou nou
het lijkt wel een oostbloksnol
binnenkort te huur in het spijkerkwartier ?![]()
dan zal ze wel ergens anders haar debuut gaan makenquote:Op donderdag 1 december 2016 00:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat bestaat al 100 jaar niet meer
Jaar of 12 niet meerquote:Op donderdag 1 december 2016 00:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat bestaat al 100 jaar niet meer
Ach, dat werk heeft ze denk ik niet eens nodig. Ze loopt al binnen van de royalty's van haar boek.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Jaar of 12 niet meer
Maar de tippelzone nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, dat werk heeft ze denk ik niet eens nodig. Ze loopt al binnen van de royalty's van haar boek.Goffer PB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
[..]
Ach, dat werk heeft ze denk ik niet eens nodig. Ze loopt al binnen van de royalty's van haar boek.Whahahhaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ach, dat werk heeft ze denk ik niet eens nodig. Ze loopt al binnen van de royalty's van haar boek.lat het PearlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ach, dat werk heeft ze denk ik niet eens nodig. Ze loopt al binnen van de royalty's van haar boek.jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom werkt ze ook in een cafe
gewoon hobby ?
yeah right![]()
het domme gansje heeft een geweldige toekomst voor zich liggen![]()
[..]
Ach, dat werk heeft ze denk ik niet eens nodig. Ze loopt al binnen van de royalty's van haar boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel ik eigenlijk "krijsende kraterharses" vanwege de alliteratie leuker had gevonden![]()
ooooooowwwquote:
weet je dat je stront irritant bent vent!quote:Op maandag 12 december 2016 18:04 schreef opabakema het volgende:
[..]
ooooooowww
maar goed dat die foto zwart wit is
anders zag je al die kraters en putten in die lelijke kop van die grindtegel
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat je stront irritant bent vent!
rot opquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:21 schreef opabakema het volgende:
[..]
ja dat weet ik![]()
mooiste is dat jij nog irritanter bent met jouw obsessie en dat je overal op reageert sukkel
jaquote:Op woensdag 28 december 2016 14:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Als je hem achterstevoren hangt is hij veel leuker.
als je er op schijt lijkt het nog mooierquote:Op woensdag 28 december 2016 14:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Als je hem achterstevoren hangt is hij veel leuker.
quote:Op zondag 5 februari 2017 03:34 schreef mario390 het volgende:
2.2 In het Plaza met Stiff
[ afbeelding ]
ik hoop dat ze het wel aankanquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:22 schreef mario390 het volgende:
Stemmen op Naomi , Toppertje is het![]()
[ afbeelding ]
Een toppertje??? Het is een serpent. Als ze belooft dat ze voor altijd op dat verre eiland blijft zitten, kan ze mijn stem krijgen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:22 schreef mario390 het volgende:
Stemmen op Naomi , Toppertje is het![]()
[ afbeelding ]
je praat poep weet je datquote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:25 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Een toppertje??? Het is een serpent. Als ze belooft dat ze voor altijd op dat verre eiland blijft zitten, kan ze mijn stem krijgen.
dat is ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:25 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Een toppertje??? Het is een serpent. Als ze belooft dat ze voor altijd op dat verre eiland blijft zitten, kan ze mijn stem krijgen.
Iemand die Isabella naar huis stuurt is per definitie niet aardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat is ze nou ook weer niet, Naomi is gewoon een aardige meid lijkt mij
dat moest van de feboquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand die Isabella naar huis stuurt is per definitie niet aardig.
Ze heeft er zelf voor gekozen daar aan mee te werken.quote:
Een echte aap is gek op bananen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:47 schreef mario390 het volgende:
over 5000 stemmen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar doel was zo snel mogelijk het nest te delen met Gio en Isa werd daar het slachtoffer van.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf voor gekozen daar aan mee te werken.
Teringg, nog erger dan ik dacht, arme meid.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:47 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Op bovenstaande foto is zij trouwens degene zonder baard.
Dat zeg je nu wel, maar een krentenbaard is ook een baard.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:47 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Op bovenstaande foto is zij trouwens degene zonder baard.
aw jammerquote:Op maandag 17 april 2017 18:03 schreef mario390 het volgende:
hier nog met Ivan ,maar geen Utopian is bij Robinson!![]()
[ afbeelding ]
Mijn hemel wat een zadeltassen...heeft ze een feeder ofzo? Dikke reet brrrquote:
Ja ik ben haar feederquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:23 schreef smurfinnebitch het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een zadeltassen...heeft ze een feeder ofzo? Dikke reet brrr
Wat een gedrocht is het tochquote:Op donderdag 11 mei 2017 03:23 schreef smurfinnebitch het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een zadeltassen...heeft ze een feeder ofzo? Dikke reet brrr
Op haar eigen FB staat dat ze een relatie heeft, dus ik zie niet waarom we het er hier niet over zouden hebben.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet hier niet plaatsen,ze staat soms met jongen op en beeld
weet ik al, want ik dat boven plaatste weest ik het nog nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op haar eigen FB staat dat ze een relatie heeft, dus ik zie niet waarom we het er hier niet over zouden hebben.
ieuwquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een gedrocht is het toch![]()
Volgens mij heeft ze een buik of 3 van Nadia uit DGK overgenomen.
hoe opquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een gedrocht is het toch![]()
Volgens mij heeft ze een buik of 3 van Nadia uit DGK overgenomen.
Ik heb even onderzoek gedaan en je hebt gelijk!!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat foto klopt helemal niet ,ik weet ook niet
dat zijn helemal idioten ik will rust hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:11 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik heb even onderzoek gedaan en je hebt gelijk!!!
Deze foto is mij ook maar toegeschoven door een "goede" kennis
Ik ben gecatfished![]()
Dit is de orginele foto
[ afbeelding ]
laat me met rust, om dat ik de topic verder doe snap je?quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:18 schreef sararaats het volgende:
Ja zeg. Die trien is al keilang uit Utopia.
Snap niet dat er dan nog een topic is.
Er is van elke (ex)inwoner een topic, niks vreemds aan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:18 schreef sararaats het volgende:
Ja zeg. Die trien is al keilang uit Utopia.
Snap niet dat er dan nog een topic is.
Toen ik naar die kop keek dacht ik eerst dat het Vanessa was.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:11 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik heb even onderzoek gedaan en je hebt gelijk!!!
Deze foto is mij ook maar toegeschoven door een "goede" kennis
Ik ben gecatfished![]()
Dit is de orginele foto
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 mei 2017 07:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toen ik naar die kop keek dacht ik eerst dat het Vanessa was.![]()
Vroeg of laat maakt niet uit, ze hebben allebei een rotkop.quote:
van waar kom je altijd zo straks? ik denk je bent en lurker ,rot op en hou op dit topic te verpestenquote:Op maandag 12 juni 2017 14:26 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Mooi? Ze is zo scheel als een otter.
ik snap niet van waar deze idiot altijd zo straks komt en om dit topic te pesten en nur deswegenquote:
quote:Op maandag 12 juni 2017 14:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
[..]
roooooooot op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Tering.....Wat een lelijk wijf toch![]()
![]()
![]()
Sorry, maar de waarheid mag toch gezegd worden? Ze is zo scheel dat ze met haar rechteroog in je linkerbroekzak kijkt. Verder heeft ze kromme benen waar de Titanic tussendoor kan varen zonder iets te raken en heeft ze meer puisten dan een wrattenzwijn.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
van waar kom je altijd zo straks? ik denk je bent en lurker ,rot op en hou op dit topic te verpesten![]()
wat ben je toch en Loser die te huis zit en onzin plaatstquote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:49 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Sorry, maar de waarheid mag toch gezegd worden? Ze is zo scheel dat ze met haar rechteroog in je linkerbroekzak kijkt. Verder heeft ze kromme benen waar de Titanic tussendoor kan varen zonder iets te raken en heeft ze meer puisten dan een wrattenzwijn.
Lust u nog peultjes?
Niet persoonlijk worden, Mario. Daarenboven heeft Dewey natuurlijk 100% gelijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ben je toch en Loser die te huis zit en onzin plaatst![]()
![]()
en daarbij komende is haar liefdes grot zo groot geworden door tsjoekie zijn geneukquote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:49 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Sorry, maar de waarheid mag toch gezegd worden? Ze is zo scheel dat ze met haar rechteroog in je linkerbroekzak kijkt. Verder heeft ze kromme benen waar de Titanic tussendoor kan varen zonder iets te raken en heeft ze meer puisten dan een wrattenzwijn.
Lust u nog peultjes?
Mijn god, wat een niveau.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:59 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
en daarbij komende is haar liefdes grot zo groot geworden door tsjoekie zijn geneuk
dat als je er tien mut aardappelen in gooit zegt de laatste nog plons
lekker interessant wat die puistensnol doetquote:
Sjongejonge... Blijf dan lekker uit dit topic weg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:01 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
lekker interessant wat die puistensnol doet
is er een leven na de sekte utopia ?
nee waarschijnlijk niet daarom denkt grindtegel populair te zijn binnen de ex gestoorden
en wederom kun jij je niet onthouden van enig commentaarquote:Op maandag 10 juli 2017 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjongejonge... Blijf dan lekker uit dit topic weg.
Zo dan! Daar is inmiddels een best vetrandje aangegroeidquote:
Wanneer je in dit topic iets negatiefs over die puistengnoom zegt dat valt dat volgens sommigen onder mario uitlokkenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:58 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
en wederom kun jij je niet onthouden van enig commentaar
ik meen te begrijpen dat iedereen zijn of haar ei kwijt kan in dit topic over de desbetreffende persoon
dussssss
sjongejonge als het jou niet past wat ik hier op dit topic zet scroll dan asteblieft verder en vermoei me niet meer met jouw commentaar
zoals je ook wel vaker bij mij en anderen in de cos
Irrelevant. Dit is een topic waarin eenieder zijn of haar mening over het onderhavige onderwerp mag geven.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 02:19 schreef mootie het volgende:
Het is toch gewoon totaal onnodig om bewoners die al eeuwen weg zijn nog evem tot de grond toe af te fakkelen.
het valt mij keer op keer op dat jij de moraalridder probeert uit te hangen over andermans rugquote:Op dinsdag 11 juli 2017 02:19 schreef mootie het volgende:
Het is toch gewoon totaal onnodig om bewoners die al eeuwen weg zijn nog evem tot de grond toe af te fakkelen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:49 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Lust u nog peultjes?
nou geloof me dat ik van die vetklep totaal geen zin krijg van welk voer dan ookquote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo dan! Daar is inmiddels een best vetrandje aangegroeid
Ik krijg inene trek in babi pangang vet. (met zwarte bonensaus)
Van die pussende puisten krijg je ook geen trek in pizza?quote:Op maandag 17 juli 2017 23:54 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
nou geloof me dat ik van die vetklep totaal geen zin krijg van welk voer dan ook
ik krijg er eerder een knoop van in mijn maag of braakneigingen
zij heeft helemal geen puisten meer,je praat onzinquote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Van die pussende puisten krijg je ook geen trek in pizza?
Het slaat ook nergens op. Pussende puisten...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:34 schreef DKUp het volgende:
Ze kiest er zelf ook echt voor om puisten te hebben![]()
nee eerder de neiging om het gedrocht in quarantaine te laten zetten voordat er een pus epidemie uitbreektquote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Van die pussende puisten krijg je ook geen trek in pizza?
Dit is lang genoeg "leuk" geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2017 00:18 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
nee eerder de neiging om het gedrocht in quarantaine te laten zetten voordat er een pus epidemie uitbreekt
dan zijn we weer net als met het uitbreken ten tijde van de varkenspest terug bij af
dus gewoon vivisectie op laten doen
och wat heeft ze een last van haar spiertjesquote:Op woensdag 27 september 2017 20:48 schreef mario390 het volgende:
27.9 ToppertjeNaomi en Britt zijn ambassadrices van MKBM (dat merk van Fajah Lourens)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 02:45 schreef mario390 het volgende:
daar zijn nog videos met naomi op youtube op de milouvlog wat ik nie gezien heb
Kan ze nou nog niet eens het woord 'lowlife' spellen?quote:
Ja, daar zit de wereld echt op te wachten.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:27 schreef vrieslollie het volgende:
http://utopiashow.nl/2018/01/14/naomi-gaat-weer-vloggen-filmpje/
Naomi start weer met vloggen
Had je nog nooit die kromme stalpoten gezien?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:23 schreef mario390 het volgende:
24.1
WOOOOOOW Naomi!!! zo heb ik jou nog nie gezien![]()
[ afbeelding ]
denken dat je knap bent met een vreemde dopneus en dikke stalpotenquote:Op woensdag 7 februari 2018 14:18 schreef mario390 het volgende:
5.2![]()
[ afbeelding ]
6.2![]()
[ afbeelding ]
lat har tevreden en lat me tevreden ,je komt hier hin en gaat weer onzin pratenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:38 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
denken dat je knap bent met een vreemde dopneus en dikke stalpoten
dan zit je wel heel erg met jezelf omhoog
ik vind het maar niks die dikke porky
en raar maar waar geen klachten meer over haar spiertjes
zoooooowww fake
dat is wat hier mag een ieder mag zijn verhaal vertellen of zijn of haar gedachtegangquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
lat har tevreden en lat me tevreden ,je komt hier hin en gaat weer onzin praten![]()
,ik bedoel het nog goed ga weg hier, hou op
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |