Dat zijn arme mensen. De crisis laat nog altijd haar sporen na.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:38 schreef Kaas- het volgende:
Waarom laten zoveel mannen plotseling hun knieen zien door broekgaten?
Ik was gister op Leiden CS en daar liep iemand rond met zoveel gaten in zijn broek dat hij net zo goed een korte broek aan had kunnen trekken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:38 schreef Kaas- het volgende:
Oh, hier was laatst een prachtig artikel over. Zo'n doos van een massastudie die een goede baan had, maar midden in de crisis ontslag nam om zichzelf te ontdekken in Zweden (of all places) en daarna liep te janken in de krant dat ze geen nieuwe baan kon vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn arme mensen. De crisis laat nog altijd haar sporen na.
Ja, ik dacht echt: "WTF", toen ik de rest van de filmpjes zag. Op het eerste gezicht klonk het een beetje betrouwbaar doordat "University", maar mijn bullshitdetector ging af toen ik hoorde over het verbannen van het element.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ah, die had ik ook een tijdje in mijn aanbevolen lijstje staan. Elke dag weer nieuwe Republikeinse FUD en propaganda
Hier is slechts een gepaste reactie op:quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was gister op Leiden CS en daar liep iemand rond met zoveel gaten in zijn broek dat hij net zo goed een korte broek aan had kunnen trekken.
Dat is mode. In tegenstelling tot de andere geaardheid kunnen heteroseksuele mannen niet decennialang met dezelfde latexbroek rondlopen en moeten zij daadwerkelijk moeite doen om het andere geslacht te verleiden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:38 schreef Kaas- het volgende:
Trump Universityquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik dacht echt: "WTF", toen ik de rest van de filmpjes zag. Op het eerste gezicht klonk het een beetje betrouwbaar doordat "University", maar mijn bullshitdetector ging af toen ik hoorde over het verbannen van het element.
Jij denkt dat een "university of applied sciences" ook echt betrouwbaar is?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik dacht echt: "WTF", toen ik de rest van de filmpjes zag. Op het eerste gezicht klonk het een beetje betrouwbaar doordat "University", maar mijn bullshitdetector ging af toen ik hoorde over het verbannen van het element.
Zulke dingen zijn altijd grappiger als je zelf niet bijdraagt aan de uitkeringen van dat soort mensen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, hier was laatst een prachtig artikel over. Zo'n doos van een massastudie die een goede baan had, maar midden in de crisis ontslag nam om zichzelf te ontdekken in Zweden (of all places) en daarna liep te janken in de krant dat ze geen nieuwe baan kon vinden.
Ik heb gratis geld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn altijd grappiger als je zelf niet bijdraagt aan de uitkeringen van dat soort mensen.
Element als in de atoomsoorten? Heb je toevallig een linkje voor nader onderzoek?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is mode. In tegenstelling tot de andere geaardheid kunnen heteroseksuele mannen niet decennialang met dezelfde latexbroek rondlopen en moeten zij daadwerkelijk moeite doen om het andere geslacht te verleiden.
Je moet sowieso geen docenten geloven, allemaal linkse propaganda!!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij denkt dat een "university of applied sciences" ook echt betrouwbaar is?
Net zoals de Hamburger University jouw lievelingsschool is.quote:
Maar voor je master niet, toch?quote:
Klopt wel, dit. Je wordt zonder PvdA-lidmaatschap sowieso geen hoogleraar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet sowieso geen docenten geloven, allemaal linkse propaganda!!!
Nee. Maar jeweetzelf op het eerste gezicht leek het betrouwbaar door de PhD van die gast en zo.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij denkt dat een "university of applied sciences" ook echt betrouwbaar is?
...quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef robin007bond het volgende:
op het eerste gezicht leek het betrouwbaar door de PhD van die gast en zo.
Correct, want doorstuderen tot het einde der tijden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Een universiteit waar je nooit hoeft af te studeren, toevallig?
In dat filmpje van GS zei de ex-GreenPeace man dat GreenPeace tegenwoordig chloor in zijn geheel wilde verbieden. Dat leek me al heel sterk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Element als in de atoomsoorten? Heb je toevallig een linkje voor nader onderzoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |