Volplempen? Geloofshuizen zijn gewoon een belangrijk onderdeel binnen een religie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloven is prima maar landen volplempen met fucking kerken en shit dat is niet geloven meer, maar je geloof tonen om anderen proberen over te halen om ook de club te joinen. Geloven kan ook thuis right?
Land heeft ook maar 18.000 eilanden en slechts een paar inwonersquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sinds 2000 hebben daar al een stuk of 5 a 6 aanslagen plaatsgevonden. Ongeveer evenveel dus als bij ons in West-Europa.
We moeten wel met respect voor elkaar omgaan. Een salafist is geen baardaap. Links moet niet naief doen en rechts moet geen vunzige taal uitslaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:03 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
We zijn wel de laatste om een salafist (baardaap) op zijn woord te geloven. De duivel in levende lijve spreekt ons toe op FOK! Vertel, wat heeft de imam vorige week over die dwalende heidenen / kuffaars verteld na het vrijdaggebed?
Je wilt geloven, dat accepteert iedereen right? Maar dan ook nog EISEN om dingen te bouwen zodat wij ertegenaan moeten kijken? Mensen die niet geloven willen dat helemaal niet. Als je wilt geloven prima, maar val mij er niet mee lastig met die sprookjesboeken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volplempen? Geloofshuizen zijn gewoon een belangrijk onderdeel binnen een religie.
En er zijn inderdaad ook mensen die hun geloof alleen thuis praktiseren. En sommige hechten weer waarde aan een kerk of moskee of tempel. So what? Jij hebt er toch geen last van? Of komt er elke avond een moslim of christen bij je deur?
Neemt niet weg dat 4% een favorable view van ISIS hebben en 18% neutraal zijn/het niet weten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel? http://www.theatlantic.co(...)ign-fighters/422403/
#genot
Ik ben er geweest, heb er rondgereisd en heb heel wat gewone mensen daar ontmoet en vond ze eerlijk gezegd allemaal even hartelijk en vriendelijk. En ik was niet alleen in toeristische gebieden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:00 schreef JubaUrbicus het volgende:
Iemand die nog nooit in landen als Maleisië en Indonesië geweest is moet beter gewoon zijn mond houden. In Maleise en Indonesië heb je veel ISIS aanhangers en veel van hun zijn ook al afgereisd naar ISIS.
Dit was mijn ervaring dus ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, heb er rondgereisd en heb heel wat gewone mensen daar ontmoet en vond ze eerlijk gezegd allemaal even hartelijk en vriendelijk. En ik was niet alleen in toeristische gebieden.
Ik was er tijdens de ramadan, maar het was bijvoorbeeld geen enkel probleem om ergens wat te eten te kopen, hoewel mensen me vroegen om dat binnen op te eten uit respect voor de mensen die vastten. In de modewinkels had men dubbele rekken, zelfde kleding maar verschillende lengte van rokken en shirts omdat zowel christenen als moslims er winkelden en andere wensen hadden. En zo waren er nog andere voorbeelden waaruit blijkt dat het gros van de mensen daar prima met elkaar overweg kan ondanks dat er christenen en moslims door elkaar wonen.
Laat jij dan mensen eens zelf bepalen wat ze willen bouwen en waarin ze willen geloven. Daar valt geen hond je mee lastig en anders kijk je maar lekker de andere kant op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je wilt geloven, dat accepteert iedereen right? Maar dan ook nog EISEN om dingen te bouwen zodat wij ertegenaan moeten kijken? Mensen die niet geloven willen dat helemaal niet. Als je wilt geloven prima, maar val mij er niet mee lastig met die sprookjesboeken.
Eisen? Die dingen; die gebouwd worden is niet opeens van de laatste 20 jaar hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je wilt geloven, dat accepteert iedereen right? Maar dan ook nog EISEN om dingen te bouwen zodat wij ertegenaan moeten kijken? Mensen die niet geloven willen dat helemaal niet. Als je wilt geloven prima, maar val mij er niet mee lastig met die sprookjesboeken.
Het probleem is dan ook niet de meerderheid. Het punt is de minderheid dat tot geweld overgaat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, heb er rondgereisd en heb heel wat gewone mensen daar ontmoet en vond ze eerlijk gezegd allemaal even hartelijk en vriendelijk. En ik was niet alleen in toeristische gebieden.
Ik was er tijdens de ramadan, maar het was bijvoorbeeld geen enkel probleem om ergens wat te eten te kopen, hoewel mensen me vroegen om dat binnen op te eten uit respect voor de mensen die vastten. In de modewinkels had men dubbele rekken, zelfde kleding maar verschillende lengte van rokken en shirts omdat zowel christenen als moslims er winkelden en andere wensen hadden. En zo waren er nog andere voorbeelden waaruit blijkt dat het gros van de mensen daar prima met elkaar overweg kan ondanks dat er christenen en moslims door elkaar wonen.
6 tweets. Zozoquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
Hoe denken onze Israëlische vrienden over de aanslagen?
[ afbeelding ]
In die zin hebben Europeanen wel een holocaust op hun geweten en gaan ze heel naief met een terreurdreiging om.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
[ afbeelding ]
Correct en ik respecteer die mensen ook die die stadions niet willen. Verschil is alleen en daar zijn we weer, dat levert nog iets op $$$$, daar draait het helaas in deze wereld om.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eisen? Die dingen; die gebouwd worden is niet opeens van de laatste 20 jaar hoor![]()
Dat is hetzelfde als dat je zegt, ja prima hoor. Van voetbal houden, maar volg dat lekker thuis en val mij er niet mee lastig met die immense stadions
ZoZo zestal tweets!quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
[ afbeelding ]
Buig het lekker omdat ze geld opleveren mening stadion in NL kost juist bakken geld voor gemeentesquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct en ik respecteer die mensen ook die die stadions niet willen. Verschil is alleen en daar zijn we weer, dat levert nog iets op $$$$, daar draait het helaas in deze wereld om.
Wat een onzin. Weet niet, maarzelfs in een grote stad word je niet elk moment geconfronteerd met kerken of moskeeen. Kan niet snappen dat je dat zo weerzinwekkend vindquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct en ik respecteer die mensen ook die die stadions niet willen. Verschil is alleen en daar zijn we weer, dat levert nog iets op $$$$, daar draait het helaas in deze wereld om.
Kost het geld overall? Sport levert geld op. TV rechten etc etcquote:Op woensdag 23 maart 2016 01:11 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Buig het lekker omdat ze geld opleveren mening stadion in NL kost juist bakken geld voor gemeentes
Hmm, respect? Zoek eens wat uitspraken op over hoe deze duivel spreekt over shia. Een kwestie van de posthistory doorspitten of één van zijn andere accounts doorspitten. Dit is natuurlijk een kloon 3 / 4. Als het aan hem lag had hij ze persoonlijk in brand gestoken. Hoe wil je daar respect voor hebben? Aan die enorme haat voor 'shia' herken je de duivelse salafisten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We moeten wel met respect voor elkaar omgaan. Een salafist is geen baardaap. Links moet niet naief doen en rechts moet geen vunzige taal uitslaan.
Ja daarom moeten gemeentes veelal bijspringen als een club weer eens bijna failliet dreigt te gaan. En als er weer eens een hoop schade word gemaakt door hooligans... Verder prima maar laat mensen dan gewoon lekker naar de kerk of moskee gaan, mag de rest gewoon lekker voetbal kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kost het geld overall? Sport levert geld op. TV rechten etc etc
Nee het is algemeen bekend dat veel Joden dit soort aanslagen zien als 'wraak van Yehweh' op de anti Semitische Europeanen die 6 miljoen onschuldig joods bloed aan hun handen hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 tweets. Zozo
Representatief
Voel je jezelf niet zwakbegaafd op zo`n moment als deze/
Je pakt de paar clubs eruit. Ik kijk naar het totaalplaatje en dat levert gewoon geld op. Al zijn er 20 clubs die failliet zijn of gaan, als er 5 zijn die enorme bakken binnen brengen levert het dus geld op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:14 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Ja daarom moeten gemeentes veelal bijspringen als een club weer eens bijna failliet dreigt te gaan. En als er weer eens een hoop schade word gemaakt door hooligans... Verder prima maar laat mensen dan gewoon lekker naar de kerk of moskee gaan, mag de rest gewoon lekker voetbal kijken.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:14 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hmm, respect? Zoek eens wat uitspraken op over hoe deze duivel spreekt over shia. Een kwestie van de posthistory doorspitten. Als het aan hem lag had hij ze persoonlijk in brand gestoken. Hoe wil je daar respect voor hebben? Aan die enorme haat voor 'shia' herken je de duivelse salafisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |