abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160885500
Als je niet op je bek durft te gaan (omdat fobie), dan vraag ik me toch af hoe je een relatie dan voor je ziet, want dat is één en al jezelf blootstellen (ehehe) aan een ander.

Leuk die veilige gesprekken achter een scherm, maar dat moet je IRL dus ook durven te doen. Bedoel, je vindt samen wat drinken ongemakkelijk, maar je ziet een relatie wel zitten? Hoe werkt dat dan?

Jullie moeten allebei man the fuck uppen, daar komt het wel op neer.
pi_160885570
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:16 schreef Monopoly het volgende:
Vraag of ze anale sex wilt. Zo nee? Nooit aan beginnen.
Is pegging zo belangrijk voor je, ja?

Snap die hypes nooit zo...
pi_160898096
Een eerste date is dan ook spannend! Hoe leuk het ook klinkt om even spontaan af te spreken met iemand die amper kent, jij ziet het misschien als een ijsbreker maar zij ziet het misschien als intimiderend.
Ik praat nu voor mezelf maar voor een date ga ik wel altijd voorbereid naar toe. Ik hou dus echt niet van verrassingen dus als mijn "aankomstige" date mij zou berichten dat ie in de buurt is en nu al wil afspreken zou ik denken "ga maar wachten jij, ik ben nog in voorbereiding" of ik denk dat ie helemaal kan oprotten. Ook weleens gehad :D
Je hoeft je niet onzeker te voelen, het is gewoon nog te spannend.
pi_160903466
We hebben vandaag gedate, en het is goed gegaan, vervolgdate in de planning O+
pi_160904393
quote:
15s.gif Op woensdag 23 maart 2016 03:49 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Voornamelijk een sociale fobie...
Jij zelf toch ook wel een beetje....

Maar je hebt al gedate! Doe es verslag O+
Zolang er was is, is er leven.
  donderdag 24 maart 2016 @ 11:54:41 #56
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_160907242
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef Melanthi het volgende:
Een eerste date is dan ook spannend! Hoe leuk het ook klinkt om even spontaan af te spreken met iemand die amper kent, jij ziet het misschien als een ijsbreker maar zij ziet het misschien als intimiderend.
Ik praat nu voor mezelf maar voor een date ga ik wel altijd voorbereid naar toe. Ik hou dus echt niet van verrassingen dus als mijn "aankomstige" date mij zou berichten dat ie in de buurt is en nu al wil afspreken zou ik denken "ga maar wachten jij, ik ben nog in voorbereiding" of ik denk dat ie helemaal kan oprotten. Ook weleens gehad :D
Je hoeft je niet onzeker te voelen, het is gewoon nog te spannend.
Leuke meid. Echt een aanwinst :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_160907650
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Leuke meid. Echt een aanwinst :)
Whut?...geef jij mij nou een sneer?!
  donderdag 24 maart 2016 @ 12:17:48 #58
64831 2NutZ
pi_160907744
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:14 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Whut?...geef jij mij nou een sneer?!
Jup, was sarcasme ;)

Een man doet moeite voor jou, wil jou heel graag ontmoeten en kan niet wachten en jij zit je nog voor te bereiden :') hoezo voorbereiden? je ontmoet iemand voor de eerste keer... het is geen examen ofzo hoor...

Ik hoop serieus dat je een aantal potentiele partners op die manier hebt vergooid en dat je een debiel als vriend krijgt :) maar dat gaat wel lukken denk ik gezien je houding.

Wat zijn mensen soms toch star en moeilijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_160908124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jup, was sarcasme ;)

Een man doet moeite voor jou, wil jou heel graag ontmoeten en kan niet wachten en jij zit je nog voor te bereiden :') hoezo voorbereiden? je ontmoet iemand voor de eerste keer... het is geen examen ofzo hoor...

Ik hoop serieus dat je een aantal potentiele partners op die manier hebt vergooid en dat je een debiel als vriend krijgt :) maar dat gaat wel lukken denk ik gezien je houding.

Wat zijn mensen soms toch star en moeilijk.
Wat een verwensingen... Zat je in hetzelfde schuitje ofzo dat je mij een debiele vriend gunt :D

In mijn geval waren de dates nadat ik een man ergens al had ontmoet nooit echt een eerste keer. Maar goed, ik hou gewoon niet verrassingen. En als hij erop doordramt dan moet ik hem helemaal niet :6
  donderdag 24 maart 2016 @ 12:36:23 #60
64831 2NutZ
pi_160908184
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Wat een verwensingen... Zat je in hetzelfde schuitje ofzo dat je mij een debiele vriend gunt :D

In mijn geval waren de dates nadat ik een man ergens al had ontmoet nooit echt een eerste keer. Maar goed, ik hou gewoon niet verrassingen. En als hij erop doordramt dan moet ik hem helemaal niet :6
Nee.

De verrassingen snap ik nog wel. Dat een vent moeite doet en je graag wil zien en jij doet zo snap ik niet. Triest.
pi_160908355
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee.

De verrassingen snap ik nog wel. Dat een vent moeite doet en je graag wil zien en jij doet zo snap ik niet. Triest.
Je kan het ook omdraaien. Waarom zou hij niet kunnen wachten op de dag dat we hebben afgesproken?
  donderdag 24 maart 2016 @ 12:50:38 #62
64831 2NutZ
pi_160908452
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:46 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien. Waarom zou hij niet kunnen wachten op de dag dat we hebben afgesproken?
Omdat hij jou (te) leuk vind? of ben jij zo 1 die alleen maar doemdenkt en niemand meer vertrouwd? jij denkt van nou hij zal mij liever een paar dagen eerder willen verkrachten ofzo?
hoe zie jij dat?
pi_160908661
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Omdat hij jou (te) leuk vind? of ben jij zo 1 die alleen maar doemdenkt en niemand meer vertrouwd? jij denkt van nou hij zal mij liever een paar dagen eerder willen verkrachten ofzo?
hoe zie jij dat?
Nee. Ik heb geduld.
En aangezien een date vaak enkele dagen na een ontmoeting plaatsvindt, dan denk ik "waar hebben we het over?". Heb overigens maar 1 keer zo'n doordrammer meegemaakt :r
pi_160908741
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

jij denkt van nou hij zal mij liever een paar dagen eerder willen verkrachten ofzo?
:')
pi_160911452
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:46 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Dit. Afspraak is afspraak. En als ie dan ineens 'toevallig' in je woonplaats is, is dat creepy.
pi_160918412
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef Berkel het volgende:

[..]

Maar als je elkaar wilt, waarom wachten?
Dat is toch de essentie ervan.
Hierom heb ik het gebroken met het meisje waar ik al 3 dates mee had. Ze wilde wel maar ergens twijfelde ze over. Dus toen maar afgekapt.
pi_160920003
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:54 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dit. Afspraak is afspraak. En als ie dan ineens 'toevallig' in je woonplaats is, is dat creepy.
Nee dat heeft niets met "creepy" zijn te maken man! Maar met mij. Ik neem rustig de tijd, geen gehaast geen gehannes.
Ik word juist kei onhandig als alles snel moet en dan is het sowieso gedoemd te mislukken.
Dus ik bespaar ten eerste mezelf de ellende en daarna mijn date die nog een degelijk indruk van me heeft :7
  vrijdag 25 maart 2016 @ 02:43:13 #68
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_160926313
Waarom zou je een relatie willen met iemand die een sociale fobie heeft? Dat lijkt me nou niet echt een goed uitgangspunt. Als je nou iemand al heel lang kent of tegenkomt ergens en daar verliefd op wordt, ok. Maar als je iemand via het internet leert kennen die het afspreken uitstelt omdat ze een sociale fobie heeft, zou ik toch heel snel verder gaan kijken.
pi_160926523
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 02:43 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Waarom zou je een relatie willen met iemand die een sociale fobie heeft? Dat lijkt me nou niet echt een goed uitgangspunt. Als je nou iemand al heel lang kent of tegenkomt ergens en daar verliefd op wordt, ok. Maar als je iemand via het internet leert kennen die het afspreken uitstelt omdat ze een sociale fobie heeft, zou ik toch heel snel verder gaan kijken.
Beggars can't be choosers.
pi_160932842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 02:43 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Mee eens.
Misschien is het idee dat zo'n iemand gefixt of gered moet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 25-03-2016 14:50:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')