Is pegging zo belangrijk voor je, ja?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:16 schreef Monopoly het volgende:
Vraag of ze anale sex wilt. Zo nee? Nooit aan beginnen.

Jij zelf toch ook wel een beetje....quote:

Leuke meid. Echt een aanwinstquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef Melanthi het volgende:
Een eerste date is dan ook spannend! Hoe leuk het ook klinkt om even spontaan af te spreken met iemand die amper kent, jij ziet het misschien als een ijsbreker maar zij ziet het misschien als intimiderend.
Ik praat nu voor mezelf maar voor een date ga ik wel altijd voorbereid naar toe. Ik hou dus echt niet van verrassingen dus als mijn "aankomstige" date mij zou berichten dat ie in de buurt is en nu al wil afspreken zou ik denken "ga maar wachten jij, ik ben nog in voorbereiding" of ik denk dat ie helemaal kan oprotten. Ook weleens gehad
Je hoeft je niet onzeker te voelen, het is gewoon nog te spannend.

Jup, was sarcasmequote:Op donderdag 24 maart 2016 12:14 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Whut?...geef jij mij nou een sneer?!

hoezo voorbereiden? je ontmoet iemand voor de eerste keer... het is geen examen ofzo hoor...
 hoezo voorbereiden? je ontmoet iemand voor de eerste keer... het is geen examen ofzo hoor... maar dat gaat wel lukken denk ik gezien je houding.
 maar dat gaat wel lukken denk ik gezien je houding. 

Wat een verwensingen... Zat je in hetzelfde schuitje ofzo dat je mij een debiele vriend guntquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup, was sarcasme
Een man doet moeite voor jou, wil jou heel graag ontmoeten en kan niet wachten en jij zit je nog voor te bereidenhoezo voorbereiden? je ontmoet iemand voor de eerste keer... het is geen examen ofzo hoor...
Ik hoop serieus dat je een aantal potentiele partners op die manier hebt vergooid en dat je een debiel als vriend krijgtmaar dat gaat wel lukken denk ik gezien je houding.
Wat zijn mensen soms toch star en moeilijk.

Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Wat een verwensingen... Zat je in hetzelfde schuitje ofzo dat je mij een debiele vriend gunt
In mijn geval waren de dates nadat ik een man ergens al had ontmoet nooit echt een eerste keer. Maar goed, ik hou gewoon niet verrassingen. En als hij erop doordramt dan moet ik hem helemaal niet

Je kan het ook omdraaien. Waarom zou hij niet kunnen wachten op de dag dat we hebben afgesproken?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee.
De verrassingen snap ik nog wel. Dat een vent moeite doet en je graag wil zien en jij doet zo snap ik niet. Triest.

Omdat hij jou (te) leuk vind? of ben jij zo 1 die alleen maar doemdenkt en niemand meer vertrouwd? jij denkt van nou hij zal mij liever een paar dagen eerder willen verkrachten ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:46 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien. Waarom zou hij niet kunnen wachten op de dag dat we hebben afgesproken?

Nee. Ik heb geduld.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat hij jou (te) leuk vind? of ben jij zo 1 die alleen maar doemdenkt en niemand meer vertrouwd? jij denkt van nou hij zal mij liever een paar dagen eerder willen verkrachten ofzo?
hoe zie jij dat?

quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij denkt van nou hij zal mij liever een paar dagen eerder willen verkrachten ofzo?

Dit. Afspraak is afspraak. En als ie dan ineens 'toevallig' in je woonplaats is, is dat creepy.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:46 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien. Waarom zou hij niet kunnen wachten op de dag dat we hebben afgesproken?

Hierom heb ik het gebroken met het meisje waar ik al 3 dates mee had. Ze wilde wel maar ergens twijfelde ze over. Dus toen maar afgekapt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef Berkel het volgende:
[..]
Maar als je elkaar wilt, waarom wachten?
Dat is toch de essentie ervan.

Nee dat heeft niets met "creepy" zijn te maken man! Maar met mij. Ik neem rustig de tijd, geen gehaast geen gehannes.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:54 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dit. Afspraak is afspraak. En als ie dan ineens 'toevallig' in je woonplaats is, is dat creepy.

Beggars can't be choosers.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:43 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Waarom zou je een relatie willen met iemand die een sociale fobie heeft? Dat lijkt me nou niet echt een goed uitgangspunt. Als je nou iemand al heel lang kent of tegenkomt ergens en daar verliefd op wordt, ok. Maar als je iemand via het internet leert kennen die het afspreken uitstelt omdat ze een sociale fobie heeft, zou ik toch heel snel verder gaan kijken.

Mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:43 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Waarom zou je een relatie willen met iemand die een sociale fobie heeft? Dat lijkt me nou niet echt een goed uitgangspunt. Als je nou iemand al heel lang kent of tegenkomt ergens en daar verliefd op wordt, ok. Maar als je iemand via het internet leert kennen die het afspreken uitstelt omdat ze een sociale fobie heeft, zou ik toch heel snel verder gaan kijken.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |