gus, saul, mike, tucoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
baas, wie vind je de grootste baas uit bb?
wat een nutteloze vragen stel jij vaak.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als tuco en gus een ruzie hebben, wiens kant zou je kiezen en waarom?
Jij kunt niet eens aardig doen manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, als ik aardig doe reageert er niemand, dus ik moet wel.
zie HPLC' post hierboven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een nutteloze vragen stel jij vaak.
Ik heb echt geen zin om BCS meer te kijken door Ash...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
Ik ga bijna BB een kutserie vinden door al die vragen
wist niet dat je bb had gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om BCS meer te kijken door Ash...
Haha pussyquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt wel, wordt alleen niet gewaardeerd, want dan ben ik weer een white knight.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef Remqo het volgende:
Ash, wat zou jij doen als je broertje je verraadt door met een Franse prinses te gaan trouwen?
Ik stel gewoon een vraag wat van belang is uit mijn favoriete serie.quote:
mijn excuses aan de tafel aanbiedenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou je doen als Wilson Fisk je kop tegen een tafel aan ramt?
Naar een witte schilderij kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou je doen als Wilson Fisk je kop tegen een tafel aan ramt?
wist niet dat het tvserie referentie was welke tvserie?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag wat van belang is uit mijn favoriete serie.
De volgende wordt een Skye-vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |