quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Tot ze eindelijk die blockchain openenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef Ticootje het volgende:
hoelang tot de lisk bubbel gaat barsten?
Bij 3 dollar svpquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef Ticootje het volgende:
hoelang tot de lisk bubbel gaat barsten?
Laat even weten wanneer je dat doet, doe ik met je meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hoop eigenlijk éérst nog op een crash, zodat ik nog 200.000 stuks kan bijkopen
Ik zodat ik jullie kan uitlachen en goedkoop in kan kopenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hoop eigenlijk éérst nog op een crash, zodat ik nog 200.000 stuks kan bijkopen
Als ik 1 ding geleerd heb is dat jij altijd slechte aankopen doet en Magnet doet dat minder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zodat ik jullie kan uitlachen en goedkoop in kan kopen
Sinds ik weer Bitcoins bezit nog niks mis gedaan. ETH is voor de hele lange termijn, dat ik iets lager had kunnen kopen is gewoon jammer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ik 1 ding geleerd heb is dat jij altijd slechte aankopen doet en Magnet doet dat minder.
Ik denk gewoon altijd heel goed na voor ik iets doms doe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ik 1 ding geleerd heb is dat jij altijd slechte aankopen doet en Magnet doet dat minder.
Maar je kan niet ontkennen dat LISK nu even iets te hoog is gekomenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk gewoon altijd heel goed na voor ik iets doms doe.
Wie weet, komt Lisk nooit meer onder de ICO prijsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat LISK nu even iets te hoog is gekomen
Één van de weinige dingen waar ik wel over nagedacht heb, eng.
Ik heb een zooitje 1337 gekocht op Yobitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef DaMart het volgende:
Ook maar wat extra BTC naar Trex teruggestuurd. Eens kijken wat ik daar nog voor leuks van kan kopen.
In de trollbox op Yobit riepen ze ook al dat die coin moon gaat binnenkort... ik heb niet geluisterd naar zequote:Op woensdag 23 maart 2016 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje 1337 gekocht op Yobit
RADSquote:Op maandag 21 maart 2016 17:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zit in RADS en EXP vanwege de Azure geruchten.
EXP wacht ook nog op het Azure nieuws dus wat dat betreft blijf ik daar ook nog in zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:06 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik niet verwacht van RADS, ik heb meer EXP gekocht :/
Eindelijk gaat FCT omhoog, ik heb zoveel bijgekocht op lage prijzen, eindelijk eindelijk eindelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:17 schreef DaMart het volgende:
Net maar even wat FCT gekocht... die lijkt omhoog te willen.
Ach, in ieder geval een coin die op BCT nog leeftquote:Op woensdag 23 maart 2016 06:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de trollbox op Yobit riepen ze ook al dat die coin moon gaat binnenkort... ik heb niet geluisterd naar ze.
Kloptquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval een coin die op BCT nog leeft
En ik zie er steeds maar weer rare coins een 1000% of meer pakken, dus je moet wat proberen he
Ik verwacht dat PoloniEx zich wel zal aanbieden, Crypti (voorganger van Lisk) staat er ook al.quote:
zal mij benieuwen! Enig verwachting wanneer dat zal zijn, of duurt zoiets doorgaans nog maanden na zo'n ICO?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verwacht dat PoloniEx zich wel zal aanbieden, Crypti (voorganger van Lisk) staat er ook al.
C-cex heeft in een tweet aangegeven vanaf het begin LISK te zullen ondersteunen, dus die zullen er wel een markt voor openen. En het zou me verbazen als Bittrex het niet direct toevoegtquote:
Ik hoorde iemand iets over 'ergens in april' zeggen. Zou mooi zijnquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:30 schreef Sosa het volgende:
[..]
zal mij benieuwen! Enig verwachting wanneer dat zal zijn, of duurt zoiets doorgaans nog maanden na zo'n ICO?
Ik moet zeggen dat die 2.0 projectjes mij geen windeieren leggen, maar volgens mij mag jij al helemaal niet klagen.
wel jammer dat ik radium te vroeg verkocht heb (2x zoveel) terwijl dat vandaag 4x zoveel had kunnen zijn.. ach
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
Hou er allemaal wel rekening mee dat vanwege goede vrijdag en pasen pas dinsdag weer Bitcointransacties worden verwerkt.Alle miners nemen op die dag natuurlijk een pauze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou er eigenlijk gebeuren als daadwerkelijk alle miners op aarde, echt iedereen ineens zou stoppen met minen?Spatieboos
Dat had ik dus een paar keer met SYS en FCT. Niet te negatief over zijn, winst is winst.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Eergisteren RAD gekocht voor 0,0012 BTC en gisteren triomfantelijk van de hand gedaan voor 0,0015, zie ik vandaag tot mijn verbijstering dattie doorgestoten is tot 0,0025.
Heb nu wel wat BTC's over en twijfel waar nu in te gaan voor winst in de aankomende week/weken. AMP, EXP ... ?
Niet veel, dan komen er geen transacties meer door omdat er geen blokken gevonden worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alle miners nemen op die dag natuurlijk een pauze.
Wat zou er eigenlijk gebeuren als daadwerkelijk alle miners op aarde, echt iedereen ineens zou stoppen met minen?
Zo is datquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat had ik dus een paar keer met SYS en FCT. Niet te negatief over zijn, winst is winst.
En ik zeg EXP.
Neuhquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Als je een buyorder verwijdert op Poloniex, betaal je dan wel de Fee? Ik neem aan van niet?
Helaas heb ik er ook nog bijna 1000quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hey wat grappig. Ik log net in op Bittrex en ik zie dat er deze week een vergeten buy en sell order zijn vervuld waardoor ik nu opeens een kleine 500 extra Warp heb.
Zeg maar als je ze sellt. Dan zet ik een buyorder op 25satquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Och ik zit met een veelvoud daarvan opgescheept, maar ik heb ze ooit gekocht voor ongeveer een kwart van de huidige prijs. Probleem is om ze kwijt te raken. De markt is zo dun dat als je ze dumpt dat de prijs in elkaar klapt.
Ik heb er ook nog ongeveer 780quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Helaas heb ik er ook nog bijna 1000
Was jij niet degene die onlangs niet happy was dat ik een tweet hier gelinked had over EXP?quote:
Nee dat was ik niet. Ik was trouwens even helemaal uit EXP maar ik heb nu weer wat teruggekocht, vlak voordat ie weer omhoog ging.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die onlangs niet happy was dat ik een tweet hier gelinked had over EXP?![]()
Degene van die tweet, tweeten vanochtend dat FCT een buy was trouwens, kort daarna had Fct een break out
Nee... ik heb gewoon verzameld door te kopen, genoeg te verkopen om mijn BTC terug te krijgen en lager terug te kopen en er staat nog wat op exchanges, rond de 15k gekocht...quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das best veel![]()
Heb je toch BTC uit je wallet geplukt stiekem?
Gewoon goed bezig dus eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik heb gewoon verzameld door te kopen, genoeg te verkopen om mijn BTC terug te krijgen en lager terug te kopen en er staat nog wat op exchanges, rond de 15k gekocht...
Overigens wel wat BTC uit wallet geplukt, maar die is er deze week ook in gekomen na verkoop van deel van mijn WARP. En er is minder uit gegaan dan erin is gekomen, meteen mijn aankoop van LISK weer verrekend met mijn wallet
.
O en ik bedoelde 680, rekende mezelf iets te rijk.
Ik ben voor, koop ik nog ff 85.000.000 Lisk bij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:11 schreef Nattekat het volgende:
De hoeveelheid LISK die je voor 1 Bitcoin krijgt zal je bedoelen met x100?
Mss moet je eerst je ondertitel veranderenquote:Op donderdag 24 maart 2016 07:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zit nog steeds vuistdiep in ETH met 10% verlies, mag nu wel eens naar de moon gaan.
Hehequote:Op donderdag 24 maart 2016 07:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mss moet je eerst je ondertitel veranderen
It's not mequote:Op donderdag 24 maart 2016 10:12 schreef DaMart het volgende:
WARP op weg naar sub 10K?.
Topic op BCT is gesloten door de dev door alle FUD en trolls... wordt nu flink gedumpt.
Nee, lijkt veel op iemand die dumpt om zijn zak te vullen... op Trex lijkt 11k vooralsnog de bodem te zijn... voor de zekerheid heb ik een buy order op 8k gezetquote:
En voor 8k sat WARP bijgekocht...quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, lijkt veel op iemand die dumpt om zijn zak te vullen... op Trex lijkt 11k vooralsnog de bodem te zijn... voor de zekerheid heb ik een buy order op 8k gezet.
Nee toch hequote:Op donderdag 24 maart 2016 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voor 8k sat WARP bijgekocht....
quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:47 schreef Spatieloos het volgende:
Heb ik meer dan een jaar met RDD in mijn wallet gezeten, verkoop ik het vorige week met een klein beetje verlies, gaat het nu omhoog...
Ja... sta nu in dubio... alles maar verkopen nu het totaal nog met winst weg kan of geduldig afwachten tot de prijs weer omhoog gaat... maar gelet op de ontwikkelingen, vooral het sluiten van het BCT-topic, ben ik bang dat het eerder verder omlaag zal gaanquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... sta nu in dubio... alles maar verkopen nu het totaal nog met winst weg kan of geduldig afwachten tot de prijs weer omhoog gaat... maar gelet op de ontwikkelingen, vooral het sluiten van het BCT-topic, ben ik bang dat het eerder verder omlaag zal gaan.
Met dank aan een paar irritante trolls en fudders op BCT en een dev die daar niet mee om kon gaanquote:
Jep. Sell nu het nog kan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:23 schreef DaMart het volgende:
Warp... gedumpt tot 2500 sat al...
Einde oefening?
Ben inderdaad van plan om alles te verkopen. Moet hij wel over 2 uur nog boven de 7000 staanquote:
Heb m'n verlies genomen op die grafcoin.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben inderdaad van plan om alles te verkopen. Moet hij wel over 2 uur nog boven de 7000 staan![]()
.
Ik heb het grootste deel verkocht nu. 2/3 van de investering heb ik nu terug en er staan wat lage buy ordersquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb m'n verlies genomen op die grafcoin.
Dit gaat hetzelfde worden als een GCR. Over 3 dagen staat Warp op 150sat of lager.
375% upquote:Op donderdag 24 maart 2016 07:20 schreef MaGNeT het volgende:
Ik las over Influxcoin (Bittrex) dat ze ook bezig zijn met Azure...
En in feite 'verlies staan t.o.v gisteren' bedoelenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Hier vandaag alleen op EXP winst geboekt (ingekocht op 0,0015 BTC). Heb er alleen vrij weinig van dus winst is alsnog gering. Maar winst is winst
Edit: 4x winst zeggen in twee zinnen
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En in feite verlies staan t.o.v gisteren bedoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie jij FCT ook nog boven de 0.006 uitkomen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef MaGNeT het volgende:
Net weer uit EXP en RADS gegaan, nu 25.8 BTC totaal en dat gaat weer in ETH en FCT.
Tuurlijk, ik wacht geduldig op hun volgende releases.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Zie jij FCT ook nog boven de 0.006 uitkomen?
Even wachten op de dip dan maar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wacht geduldig op hun volgende releases.
Factom is niet zo'n Bitcointalk coin, ze moeten het vooral hebben van de deals en vooruitgang die ze in real life boeken.
En dat vind ik meer waard dan wat hypen op Bitcointalk
De blockchain is wel hot.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:53 schreef edraket31 het volgende:
DNB-coin: http://www.coindesk.com/d(...)&utm_campaign=buffer
Ik was afgelopen week in gesprek met een collega, over de terreur van sommige recruiters in ICT-land, en tijdens dat gesprek kwam blockchain-technologie ter sprake als oplossing om zzp-ers weer meer controle over te geven over hun eigen loopbaan op de banen/opdrachtenmarkt. Ik denk dat de huidige blockchain 2.0 nog maar het begin is van een enorme hoeveelheid toepassingen. Er is nog zoveel meer mogelijk, en niet alleen in de financiele wereld.quote:
Tja, maar als alle nationale banken nu hun eigen coin gaan lanceren, schiet het nog niet echt opquote:
Wat een slechte naam voor een coin.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:53 schreef edraket31 het volgende:
DNB-coin: http://www.coindesk.com/d(...)&utm_campaign=buffer
op welke manier?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
en tijdens dat gesprek kwam blockchain-technologie ter sprake als oplossing om zzp-ers weer meer controle over te geven over hun eigen loopbaan op de banen/opdrachtenmarkt.
Door zaken op de blockchain vast te leggen waardoor je bijvoorbeeld voorkomt dat je geen controle meer hebt over de CV's die je aan recruiters hebt afgegeven. Ook zou je wellicht transparantie kunnen creeren over zzp-tarieven en recruiter-fees die gehanteerd worden.quote:
Dat had al lang gekund op een centrale site, opgericht door free lancers....quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Door zaken op de blockchain vast te leggen waardoor je bijvoorbeeld voorkomt dat je geen controle meer hebt over de CV's die je aan recruiters hebt afgegeven. Ook zou je wellicht transparantie kunnen creeren over zzp-tarieven en recruiter-fees die gehanteerd worden.
Op dit moment is het zo dat op het moment dat je als freelancer via een recruiter ergens aan de slag gaat, dat je voor een sollicitatiegesprek mag komen opdagen, maar de onderhandelingen over jouw contract, vergoeding, voorwaarden vinden volledig plaats tussen recruiter en opdrachtgever. Degene over wie het gaat, de freelancer, wordt buiten de deur gehouden. Er wordt meestal ook nogal schimmig gedaan over hoeveel de recruiter aan je verdient. Die informatie is bekend bij opdrachtgever en recruiter, maar niet bij de freelancer die daardoor al meteen een achterstand heeft als het op onderhandelen aankomt.
Dat is precies het punt: je moet je dan aansluiten bij een collectief en anders lukt het niet, tenzij je naam hebt gemaakt als autoriteit op je vakgebied. Het is heel erg lastig om als eenpitter baas te blijven over je eigen cv, en je eigen onderhandelingen. En natuurlijk zijn er ook manieren om hier iets op te lossen zonder blockchain, maar dat geldt voor wel meer problemen en hun oplossingen. De kracht van de blockchain is echter wel dat je allerlei zaken controleerbaar kan maken voor alle partijen, zodat niet zoals nu bijvoorbeeld de preciese tariefsopbouw, en de onderhandelingsstappen vaak alleen bij de recruiter bekend zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat had al lang gekund op een centrale site, opgericht door free lancers....
Aangezien die allemaal "ieder voor zich, god voor ons allen" werken, is dat niet gebeurd en zie ik ook niet in waarom dat wel ineens op een blockchain zou gebeuren.
Ligt dus niet aan de het controlemiddel maar aan de initiatiefnemers
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:47 schreef Sosa het volgende:
Ik weet niet wie het hier had over INFLUX maar bedankt voor de tip
Heb mijn inleg gewoon verzesvoudigd!
Netjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:47 schreef Sosa het volgende:
vanavond lekker vieren met een pakjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:47 schreef Sosa het volgende:
ik ga er lekker van eten... geen pakje :pquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
vanavond lekker vieren met een pakje
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Had zelf ook naar m'n tip moeten luisteren
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:53 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik ga er lekker van eten... geen pakje :p
om 1800 ligt er een dikke wagyu voor mij klaar
Ik blijf stug in AMP zitten, zelfs bijgekocht tot 70.000 stuks, omdat ik weet dat er wat broeit. Weet alleen nog niet wat en wanneer. Ik roep maar niet meer "binnen 2 weken" want dat hebben we al een paar keer gehadquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
I like FCT![]()
Maar AMP mag wel weer eens wat omhoog. Het is een beetje een saaie coin zo.
Warpquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:04 schreef DaMart het volgende:
Nu de stofwolken een beetje opgetrokken zijn, begint WARP weer leuk te worden... heb er alweer 77 verzameld op Yobit als aanvulling op 125 die ik niet hoefde te verkopen gisteren.
Verder is mijn altcoinportefeuille aardig uitgedund de laatste dagen. Heel wat coins kunnen verkopen op Yobit.
Ik heb ze allemaal nogquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Warp![]()
Ik verkocht zon beetje op het laagste punt zie ik al wel weer.
Die koop ik écht NOOIT meer.
Ik heb gisteren het grootste deel verkocht om mijn investering veilig te stellen. Maar de buykant is nu bijna vier keer zo sterk als hiervoor. Wat dat betreft heeft die onrust gisteren dus wel een voordeel. Huidige activiteit vind ik ook een beetje op accumulatie gaan lijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal nog
De developer kan nu weer rustig verder werken
Stiekem heb ik nog een buy order op 1000 sat voor 1000 stuks op Yobitquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Warp![]()
Ik verkocht zon beetje op het laagste punt zie ik al wel weer.
Die koop ik écht NOOIT meer.
Oh ja, QORA, daar heb ik ook nog 16 miljoen van ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
Lees wat nieuws over QORA
https://bitcointalk.org/i(...)14315912#msg14315912
Yobitquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:54 schreef roislecxe het volgende:
Leuk dat FFC op Yobit van 2 naar 9 is gegaan, en weer terug naar 3. Met mijn sellorder op 10.
Het is maar een droevig weekje tot zover
Gister bijgekocht, 20% upquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
Lees wat nieuws over QORA
https://bitcointalk.org/i(...)14315912#msg14315912
Gekochtquote:Op zondag 27 maart 2016 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
Vcash zit er ook redelijk belovend uit.
https://v.cash/forum/threads/12-month-timeline.349/
Azure, Wallet tools, ZeroTime gambling, dingen die ik niet begrijp, elke maand wat nieuws (lekker volatiel dan?)
Yay nu al wat winstquote:Op zondag 27 maart 2016 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
Vcash zit er ook redelijk belovend uit.
https://v.cash/forum/threads/12-month-timeline.349/
Azure, Wallet tools, ZeroTime gambling, dingen die ik niet begrijp, elke maand wat nieuws (lekker volatiel dan?)
Perfect moment om bij te kopen, pak je kansen!quote:Op zondag 27 maart 2016 18:44 schreef roislecxe het volgende:
Factom en Ether gaan weer lekker.
Voorlopig ben ik tradevrij geloof ik.
Mwa, ik kocht m'n ETH ongeveer een week geleden op 207. Dus t staat nog altijd hogerquote:Op zondag 27 maart 2016 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Perfect moment om bij te kopen, pak je kansen!
Knap dat je op bijna precies het laagste punt hebt kunnen kopenquote:Op zondag 27 maart 2016 19:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, ik kocht m'n ETH ongeveer een week geleden op 207. Dus t staat nog altijd hoger
Fct Maakt me niet zoveel uit.
Ja dat was wel bizar. Was zelfs aan het werk, en keek toevallig even op de PC daar. Zag 206 staan, en ik kocht toen snel op 207. Nog geen 5 min later ging ie omhoog, en daar bleef het mee doorgaan tot 2 dagen geleden ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Knap dat je op bijna precies het laagste punt hebt kunnen kopen
quote:Op zondag 27 maart 2016 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Knap dat je op bijna precies het laagste punt hebt kunnen kopen
Das volgens mij gewoon de standaard toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe dat Limit Buy werkt
Verwacht het wel, velen kruipen in BTC tot het weer normaliseert.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb echt even flink veel coins gekocht, hopen dat het allemaal stijgt.
Je was me voorquote:Op maandag 28 maart 2016 12:10 schreef NatteBever het volgende:
Hatsa, Ethereum staat mooi in de New York Times (vandaag ook in de papieren krant) - http://www.nytimes.com/20(...)tps:/www.google.com/
[ afbeelding ]
Er gebeurt weinig interessants wat mij betreft, vandaar. ETH gaat meer horizontaal dan MOOOOOOOOOON, dus dan heb ik hier ook weinig te vertellenquote:
Ja het is denk ik wel redelijk klaar met BTC binnen nu en 2 jaar. Hopen dat ETH de maat wordt waaraan andere coins worden gewaardeerd qua prijs.quote:
ok thanks, ga ik doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:04 schreef NatteBever het volgende:
Waarschijnlijk heeft Bittrex meer conformations nodig dan PoloMaak anders even een support ticket aan op Bittrex als je het niet vertrouwt.
Ik raadde het aan. Heb zelf verkocht.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:18 schreef xaban06 het volgende:
Laatst QORA gehad op advies van iemand van hier. Staat nu redelijk hoog. Verkopen? Of heeft QORA een grotere potentie (ik heb me er niet in verdiept).
Ik zit er nog inquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik raadde het aan. Heb zelf verkocht.
EXP en FCTquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb iets minder dan 4BTC te besteden, waar zal ik het eens in stoppen?
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:31 schreef Ticootje het volgende:
mooi om te weten dat ik morgen mn schoen niet hoef op te eten..
ETH staat niet op 18 morgen.quote:
quote:
Vandaag gaan we moonquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het kon niet op... Al 2 weken kwakkelt het nu.
Litecoin is dood.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:37 schreef brombeer_ het volgende:
https://twitter.com/LitecoinAssoc/status/715262476431069184
Iets zegt mij dat litecoin geen slechte koop zou zijn
Serieus veel. Ik ben ervan overtuigd dat ie daarom laatst terugzakte.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel BTC is er nodig om dat ding alsnog boven 18 te krijgen?
Ik had te snel verkocht :/quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik raadde het aan. Heb zelf verkocht.
Fijn toch, elke keer hoog verkopen en laag meer terugkopen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:42 schreef roislecxe het volgende:
Die 0.03 gaat voorlopig ook echt niet breken. Hij kruipt tot 290 om weer te zakken naar 240. And repeat that.
Netjes.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Fijn toch, elke keer hoog verkopen en laag meer terugkopen.
Ik had mooi op 290 verkocht.
Kweenie.....Zoals je hieronder ziet, is het 4hrs trendkanaal verlaten met de laatste dump naar 0.024quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:44 schreef NatteBever het volgende:
Het is wachten op de volgende wave, waarna we stijgen en daarna normaliseren op 0.031 o.i.d.
Ik zei dat puur op gevoel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kweenie.....Zoals je hieronder ziet, is het 4hrs trendkanaal verlaten met de laatste dump naar 0.024
Daarna consolidatie en test van het kanaal maar er niet terug in (diverse pogingen). Nu ook de trendlijn (v/d consolidatie) aan de onderzijde gebroken......
[ afbeelding ]
Zonder moeilijke taal: Het zal mij ook benieuwen of het over een maand hoger staat dan nu...quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kweenie.....Zoals je hieronder ziet, is het 4hrs trendkanaal verlaten met de laatste dump naar 0.024
Daarna consolidatie en test van het kanaal maar er niet terug in (diverse pogingen). Nu ook de trendlijn (v/d consolidatie) aan de onderzijde gebroken......
[ afbeelding ]
En ik had t nog wel zo simpel mogelijk gehoudenquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zonder moeilijke taal: Het zal mij ook benieuwen of het over een maand hoger staat dan nu...
Goede timing om dat precies vandaag wereldkundig te maken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:19 schreef MaGNeT het volgende:
Saw this on Lisk SubReddit:
BREAKING NEWS: Facebook Buys Lisk for $1 Billion to Build a Decentralized Social Network:
https://www.reddit.com/r/Lisk/new/
1 april.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:19 schreef MaGNeT het volgende:
Saw this on Lisk SubReddit:
BREAKING NEWS: Facebook Buys Lisk for $1 Billion to Build a Decentralized Social Network:
https://www.reddit.com/r/Lisk/new/
Jij bent scherp vandaag.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:20 schreef Nattekat het volgende:
Waarom LISK?
Geloof er weinig van, Facebook heeft alle middelen om zelf zoiets te starten.
hmmm
Heb ze nog, 16 miljoen stuksquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
QORA
Ik had het meer dan verdubbeld als ik niet zo vroeg had verkocht.
Dump incoming...quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:30 schreef MaGNeT het volgende:
Met WARP ben ik nu wel een beetje klaar, ze zitten iig boven m'n aankoopprijs dus die gaan ook weg (zodra m'n wallet klaar is met staken).
Kun je wachten tot morgen? Dan kan ik wat lage buy orders zettenquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:30 schreef MaGNeT het volgende:
Met WARP ben ik nu wel een beetje klaar, ze zitten iig boven m'n aankoopprijs dus die gaan ook weg (zodra m'n wallet klaar is met staken).
Je VIP is 100+quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je wachten tot morgen? Dan kan ik wat lage buy orders zetten.
En wat word je dumpverkoopprijs?.
Gezien het volume ben ik 5 dagen bezig om WARP te dumpen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je wachten tot morgen? Dan kan ik wat lage buy orders zetten.
En wat word je dumpverkoopprijs?.
In 1x afsellen tot 10satquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gezien het volume ben ik 5 dagen bezig om WARP te dumpen...
Dat stomme spelletje speel ik een beetje op Yobit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
Welke exchange behalve Poloniex raden jullie aan? Ik wil flutcoins kopen en wachten op een pump n dump.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Coins met 50% premine ZONDER ICO dan
120...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sell staat op 125. Nog geen alarm gekregen.
Keylogger op je computer?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:12 schreef MaGNeT het volgende:
Oh lekker dan... M'n Bittrex account lijkt gehacked...
Had een uniek password, alleen in m'n hoofd...
Het lijkt erop dat m'n coins met een limit order verkocht zijn, toen omgezet in YBC en gedumpt zijn aan een koper voor een hele lage prijs omdat hij ze niet uit mijn account kon withdrawen... of wat dan ook...
70k AMP en heel veel RBR foetsie...
Vervelend wow.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:12 schreef MaGNeT het volgende:
Het lijkt erop dat m'n coins met een limit order verkocht zijn, toen omgezet in YBC en gedumpt zijn aan een koper voor een hele lage prijs omdat hij ze niet uit mijn account kon withdrawen... of wat dan ook...
5-6 BTC aan AMPquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vervelend wow.
Hoeveel aan BTC was dat?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:12 schreef MaGNeT het volgende:
Kan nog steeds een virussje zijn geweestquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verwacht van niet.
Ik tik het nooit in, staat gecached in m'n browser.
Toen ik nog in de altcoins zat, hadden ze t in ieder geval wel.....lijkt me niet dat ze hun beveiliging verslechterenquote:
Je vriendin die ontdekt hebt dat je coins hebt en niet hoeft in te loggen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
5-6 BTC aan AMP
1-2 BTC aan RBR
Sowieso kansloos, de hacker heeft er weinig aan kunnen verdienen omdat hij het via YBC heeft moeten wegsluizen.
En wat ik echt niet begrijp: heb voor iedere exchanges een wachtwoord in m'n hoofd, uniek en lang genoeg om niet even te kunnen raden. Het staat niet genoteerd en heb het al zeker een jaar niet ingetikt omdat het gecached stond.
Bij PoloniEx heb ik daarnaast nog 2-factor aan staan.
Ik zie in m'n tradehistory op Bittrex 14 pagina's aan trade-historie die niet van mij is. Blijkbaar is het via kopen-verkopen van coins met een grote spread weggevloeid.
Wat moeten ze doen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan nog steeds een virussje zijn geweest
Sowieso Bittrex op de hoogte stellen, misschien kunnen zij nog wat doen.
Ik gebruik het ook niet... Vanwege dat dus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik gebruik ook 2FA, maar daar zitten ook risico's aan. Ik heb al eens een defecte iPhone moeten omwisselen en je 2FA data kan je (begrijpelijkerwijs) niet backuppen. Dat betekent in praktijk dat je jezelf hebt buitengesloten als je je telefoon kwijt bent of als ie onbruikbaar is geworden.
Dan helpt Bittrex juist weer welquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik gebruik ook 2FA, maar daar zitten ook risico's aan. Ik heb al eens een defecte iPhone moeten omwisselen en je 2FA data kan je (begrijpelijkerwijs) niet backuppen. Dat betekent in praktijk dat je jezelf hebt buitengesloten als je je telefoon kwijt bent of als ie onbruikbaar is geworden.
Ik gebruik Google Authenticator en die kun je prima ontkoppelen van het ene toestel en koppen aan een nieuw toestelquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hun beveiliging checken of ze niet gehacked zijn, dat kan ook.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen?
Herinner me uit het verleden gevallen van tientallen btc's waarbij hun reactie was: "wij bieden niet voor niets 2FA" of in andere woorden: eigen schuld dikke bult
Als je je oude toestel nog kan bedienen. Als het leven er helemaal uit is, wat bij mij het geval was, dan lukt dat niet meer. En de data gaan niet mee in de backup, dus daar ben je ook niet mee geholpen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:16 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik gebruik Google Authenticator en die kun je prima ontkoppelen van het ene toestel en koppen aan een nieuw toestel
Dat kan gewoon via de website toch?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je je oude toestel nog kan bedienen. Als het leven er helemaal uit is, wat bij mij het geval was, dan lukt dat niet meer. En de data gaan niet mee in de backup, dus daar ben je ook niet mee geholpen.
Zoals ik het lees is dat alleen de 2FA authenticatie voor je Google account, niet voor alle authenticator data.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:26 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dat kan gewoon via de website toch?http://www.howtogeek.com/(...)oid-phone-or-tablet/
Het gaat over de Google Authenticator app. Die kun je aan allerlei 2FA dingen linken. Ik gebruik dat voor bijna alles.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is dat alleen de 2FA authenticatie voor je Google account, niet voor alle authenticator data.
Wat?? Helpt 'een dagje wachten en dan staat het er wel weer op' hierbij?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Meenemend dat ik ook nog 773 ETH vanuit PoloniEx naar m'n Mist wallet kwijt ben is het wel een lastige dag...
Ik zie de transactie in de blockexplorer maar hij telt ze niet op bij de balance in de blockexplorer (of in Mist).
Je was toch op Bittrex gehacked? Hoe kan iemand in je wallet komen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Meenemend dat ik ook nog 773 ETH vanuit PoloniEx naar m'n Mist wallet kwijt ben is het wel een lastige dag...
Ik zie de transactie in de blockexplorer maar hij telt ze niet op bij de balance in de blockexplorer (of in Mist).
Nee, ik had zelf op PoloniEx m'n aangekochte ETH naar m'n Mist wallet gestuurd maar ik zie dat ze er niet bijkomen. Staat los van de Bittrex hack.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je was toch op Bittrex gehacked? Hoe kan iemand in je wallet komen?
Dat snap ik, maar het verhuizen naar een ander device gaat over de 2FA op het Google account:quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:35 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Het gaat over de Google Authenticator app. Die kun je aan allerlei 2FA dingen linken. Ik gebruik dat voor bijna alles.
En dan moet je er ook nog eerst voor kunnen inloggen, wat met 2FA alleen lukt als je je oude device nog kunt gebruiken.quote:Google now allows you to move your credentials to a different phone
...
Other services that use Google Authenticator may not offer this feature,
Ohhh nu snap ik je. Excuus. Hmmm dat is idd wel behoorlijk kut. Wellicht dat ik het er dan ook af gooi...quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het verhuizen naar een ander device gaat over de 2FA op het Google account:
[..]
En dan moet je er ook nog eerst voor kunnen inloggen, wat met 2FA alleen lukt als je je oude device nog kunt gebruiken.
Bah! Dat is een serieus aantal. Maar als de blockexplorer ze ziet dan zou dat wellicht nog goed moeten komen. En je Mist wallet ziet natuurlijk dezelfde blockchain dus dat ze daar ook niet verschijnen klinkt logisch.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vraag me af of je er iets mee opschiet als je de QR-codes die je scant uitprint en in een kluis legt. Of versleutelen met een wachtwoord en dan op verschillende plekken opslaan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:47 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ohhh nu snap ik je. Excuus. Hmmm dat is idd wel behoorlijk kut. Wellicht dat ik het er dan ook af gooi...
https://live.ether.camp/a(...)d592c41CF3d42EA5B4a9quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bah! Dat is een serieus aantal. Maar als de blockexplorer ze ziet dan zou dat wellicht nog goed moeten komen. En je Mist wallet ziet natuurlijk dezelfde blockchain dus dat ze daar ook niet verschijnen klinkt logisch.
Zodra je 2-factor aanzet krijg je toch een key die je moet bewaren? Ik heb zowel van PoloniEx (en inmiddels ook Bittrex) een key, staat bij dat je die moet bewaren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er iets mee opschiet als je de QR-codes die je scant uitprint en in een kluis legt. Of versleutelen met een wachtwoord en dan op verschillende plekken opslaan.
Hopen dat ie dan weer op je Polo-balance verschijnt. Het is toch zo'n 20 BTC.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://live.ether.camp/a(...)d592c41CF3d42EA5B4a9
Ik vond deze block-explorer: daar staat hij nu op canceled.
Dat komt wel weer goed denk ik, het is sowieso niet weg.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hopen dat ie dan weer op je Polo-balance verschijnt. Het is toch zo'n 20 BTC.
Hmmm dat zou al wat uitmaken. Maar goed ik probeer mijn crypto's zoveel mogelijk in een wallet (cold of hot) te stoppen en ik hou maar een heel beperkt saldo op exchanges aan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zodra je 2-factor aanzet krijg je toch een key die je moet bewaren? Ik heb zowel van PoloniEx (en inmiddels ook Bittrex) een key, staat bij dat je die moet bewaren.
Ik ook, alleen bij AMP heb ik nooit een wallet kunnen vinden en RBR had ik maar een "klein" aantal van.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hmmm dat zou al wat uitmaken. Maar goed ik probeer mijn crypto's zoveel mogelijk in een wallet (cold of hot) te stoppen en ik hou maar een heel beperkt saldo op exchanges aan.
[ Bericht 25% gewijzigd door roislecxe op 03-04-2016 03:48:19 ]Forcefield City Bewoner
En op Polo doet ie 26000 en op Trex maar 16quote:Op zondag 3 april 2016 09:58 schreef MaGNeT het volgende:
Zit je maanden in de AMP omdat je weet dat er wat gaat komen... en een dag nadat ze gejat worden staan ze op PoloniEx
Jezusquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:12 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb screenshots gemaakt van die QR-codes en die in een met wachtwoord beveiligd zip-bestand opgeslagen. Zal als ik morgenavond weer thuis ben even kijken of ik ze dan moeiteloos ook via mijn tablet kan gebruikenquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er iets mee opschiet als je de QR-codes die je scant uitprint en in een kluis legt. Of versleutelen met een wachtwoord en dan op verschillende plekken opslaan.
Ik heb de 2FA juist aangezet omdat ik maar voor een paar alts wallets op mijn computer gebruik. Meestal koop ik ze en zet ik meteen een sell order. Misschien wel even wat BTC naar mijn wallet laten vloeien binnenkort, staat voor mijn doen best veel op Yobit en Trex inmiddels (>0,1 BTC)quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hmmm dat zou al wat uitmaken. Maar goed ik probeer mijn crypto's zoveel mogelijk in een wallet (cold of hot) te stoppen en ik hou maar een heel beperkt saldo op exchanges aan.
quote:Op zondag 3 april 2016 03:26 schreef roislecxe het volgende:
Solar naar 11k sat![]()
MOOOOOOOON
Nu wordt t toch lastig te holden hoor... Het gros heb ik gekocht tussen de 1.5 en 3k sat...
Maar goed, k heb sellorders staan, en voorlopig doet ie moon, dus ik hodl nog![]()
En zoals ik altijd al heb gezegd: Als t zakt, dan hold ik maar gewoon
Hopelijk heeft iedereen die erin zat hier nu een beetje spijt uit Solar te zijn gegaan
Nee hoor. Heb er leuke winsten mee behaald. Op een gegeven moment is het klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens wel weer stom gehandeld met STS... had bijna een miljoen 'gratis' STS verzameld. Vorig weekend zou dev met update komen en die kwam niet, dus prijs ging omlaag. Toen maar verkocht op 7 sat omdat ik vermoedde dat hij nog wel lager gedumpt zou worden... staat nu boven de 30 sat![]()
.
Hm... aardig tijdje gewacht met verkoop. Dacht dat 10k een piek zou zijn, dus die sell is er nu doorheenquote:Op zondag 3 april 2016 10:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En op Polo doet ie 26000 en op Trex maar 16.
70k AMPquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:12 schreef MaGNeT het volgende:
Hele leuke gedachte dat "unregulated" maar juist daardoor was het een enorm zooitje met al die shitcoins, gehackte exchanges, pump en dump etc..... Er is wel wat verbetering gekomen, maar zolang btc nog altijd gewoon een p&d is, centrale banken btc tegenwerken, geen vat op scammers, massa's aan nuttige coins opduiken zijn "we" nog ver verwijderd van mainstream gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:04 schreef Tyr80 het volgende:
Vind het wederom sneu voor je magneetmans, maar denk dat Polo het wel recht zal kunnen breien voor je. Komt vast goed!
Maar dit is wel een beetje een probleem wat crypto maar niet opgelost krijgt he. Als zelfs ouwe rotten tegen dit soort dingen aan lopen (exchange account gehacked, transacties die niet doorkomen) dan zijn we nog wel even verwijderd van mainstream acceptatie...
Klopt... had op 35 BTC kunnen dumpen...quote:Op zondag 3 april 2016 10:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
70k AMP
Dat zou nu meer dan 30 BTC zijn in deze pump.
Dat is echt zo vreselijk. wow.quote:Op zondag 3 april 2016 11:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt... had op 35 BTC kunnen dumpen...
update: >40 inmiddels.
Onder de 10k koop ik weer terugquote:Op zondag 3 april 2016 11:34 schreef xaban06 het volgende:
Laatst met Qora winst gepakt, nu met AMP. Gaat lekker zo.
Holden jullie AMP of verkopen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |