cnn.comquote:
Het gaat niet om "normale" moslims maar om de mensen die gek genoeg zijn om uit naam van de Islam te moorden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Nintex het volgende:
De Islam is een probleem, dat moet Europa erkennen. Je kunt de Islam de ruimte geven die andere godsdiensten hebben (geloofsbelijdenis), maar je moet er in hameren dat de Islam altijd onderdanig is aan de Nederlandse/Europese wetten en regels.
Omdat brussel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Wat ik niet begrijp, brussel is al 3/4 keer aan de beurt geweest terwijl nederland buiten schot blijft, wat hebben de belgen gedaan om IS zo op te fokken? Je zou zeggen dat nederland met een vrijheidheids van meningsuiting en terrorismelokker als geert wilders hogere prioriteit heeft.
nee dat niet. maar het eenige wat ze weten is dat hij nu op de vlucht is en volgens mij weet nog niemand waar hij is. hij zou meschien wel in nederland kunnen zijn op dit moment.quote:
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Op zich dan.quote:
Belgie = EU. Lijkt me vrij simpel. Nederland staat maar klein op de kaart eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Wat ik niet begrijp, brussel is al 3/4 keer aan de beurt geweest terwijl nederland buiten schot blijft, wat hebben de belgen gedaan om IS zo op te fokken? Je zou zeggen dat nederland met een vrijheidheids van meningsuiting en terrorismelokker als geert wilders hogere prioriteit heeft.
#JeSuisBrusselsSproutsquote:
In Nederland is de samenleving voorzien van een dun laagje beschaving als gevolg van de zeer riante uitkeringen en allerlei welzijnsclubjes. In België zijn veel meer wijken waar de overheid de grip op kwijt is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
En complete klassen die juichen bij het nieuws. Komt zeker ook door de bezuinigingen op de GGZ.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het gaat niet om "normale" moslims maar om de mensen die gek genoeg zijn om uit naam van de Islam te moorden.
Hoeveel continenten moeten er nog aan puin geschoten worden? Radicaal of niet, de moslims komen altijd op voor 'hun' broeders en zusters boven de wetten/regels en goed fatsoen. Vandaar dat Abdeslam kon onderduiken en een hele wijk hem zonder te verraden schuil hield.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het gaat niet om "normale" moslims maar om de mensen die gek genoeg zijn om uit naam van de Islam te moorden.
En de mensen die allemaal wisten waar abdesalami zat maar hun bek dicht hielden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ow. Heb je dyslexie?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee dat niet. maar het eenige wat ze weten is dat hij nu op de vlucht is en volgens mij weet nog niemand waar hij is. hij zou meschien wel in nederland kunnen zijn op dit moment.
Ik dacht, ik kop 'm even inquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Op zich dan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hoeveel continenten moeten er nog aan puin geschoten worden? Radicaal of niet, de moslims komen altijd op voor 'hun' broeders en zusters boven de wetten/regels en goed fatsoen. Vandaar dat Abdeslam kon onderduiken en een hele wijk hem zonder te verraden schuil hield.
ja daar snap ik ook niks van. we hebben tot nu toe gewoon heel erg veel geluk gehad. maar ik denk dat onze tijd vroeg of laat ook zal komen hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Was je zelf ook aanwezig in Brussel?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Lekker werken van 5 tot 8 en toen begon het. Tot 12 uur alleen maar daarover gelult.
Ze leven goed samen tot de dictatuur valt en ze naar harte lust elkaar uit kunnen moorden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Zahreddine het volgende:
Voor degene die denken dat Islam niet met andere religies kan samenleven. Je moest maar eens naar Syrie gaan voor de oorlog hoe de verschillende sekten en religies in vrede samenleefden (uitgezonderd achterlijke delen zoals Binnish). Christenen, Alawieten, Soennieten leefden in vrede samen.
Als dat de redenatie zou zijn, zouden ze zich focussen op schuman.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Belgie = EU. Lijkt me vrij simpel. Nederland staat maar klein op de kaart eigenlijk.
Geeft niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt heel erg! sorry daarvoor.
In zekere zin trapten we Europees gezien af toen Theo in naam van allah werd geslacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja daar snap ik ook niks van. wie hebben tot nu toe gewoon heel erg veel geluk gehad. maar ik denk dat onze tijd vroeg of laat ook zal komen hoor.
Meh, IS richt zich voornamelijk tegen de grote vijanden. Frankrijk en Duitsland. Amerika is te ver weg om met het bootje te bereiken. IS geeft geen fuck om Wilders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |