SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Qua geld zou iedereen her doen ja, qua carrière is het bijna altijd drama natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou het zelfde doen, toch mooi zekerheidje straks qua geld.
En over 4 jaar ga je als het niets is naar een club niveau eredivisie.
Gelukkig komen die Feyenoord talenten zo goed terecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Fok-it het volgende:
qua carrière is het bijna altijd drama natuurlijk
Werken voor je kankicheldquote:
Precies.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou het zelfde doen, toch mooi zekerheidje straks qua geld.
En over 4 jaar ga je als het niets is naar een club niveau eredivisie.
Spelen veel Europese subtop?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig komen die Feyenoord talenten zo goed terecht.
Rekik ahum Bruma ahumquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua geld zou iedereen her doen ja, qua carrière is het bijna altijd drama natuurlijk
Bij wie was dat ook alweer dat Leo Beenhakker geen enkel plan had met een jeugdspeler.quote:
Bruma pakt waarschijnlijk wel goed uit ja. Die zie ik na PSV alsnog wel een goeie transfer makenquote:
Als je talent hebt raakt dat niet weg na een paar jaar ergens cashenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bruma pakt waarschijnlijk wel goed uit ja. Die zie ik na PSV alsnog wel een goeie transfer maken
Dat zei ik net toch ookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind gewoon dat Feyenoord-talenten in de aanval geen fatsoenlijk plan voorgeschoteld krijgen.
Nee maar als club moet je daar veel beter mee omgaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je talent hebt raakt dat niet weg na een paar jaar ergens cashen
Als je ziet contract wat zo'n Nouri bij Ajax krijgt, daar kan Feyenoord nooit aan tippen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar als club moet je daar veel beter mee omgaan
Lurling kreeg de voorkeur boven Van Persie die ging voor minder als een miljoen toen naar Arsenal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar als club moet je daar veel beter mee omgaan
Hoeft ook nier met veel geld. Wel met vertrouwen en duidelijkheidquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je ziet contract wat zo'n Nouri bij Ajax krijgt, daar kan Feyenoord nooit aan tippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |