Op o.a. kinderen en vrouwen. Dat je daadwerkelijk kan geloven dat dit goed is he?..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij iedere bomaanslag.
Zit er wel in bij zo'n klap ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:40 schreef Libris het volgende:
[..]
Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160322_02196225
Ja, ik kreeg zojuist een telegram dat het waarschijnlijk radicale moslims zijn. Dat werkt ook.quote:
Dat er iets door de beveiliging glipt is een ding, maar hier begin ik te geloven dat ze toch iets aan het systeem moeten aanpassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:42 schreef Schuimpjes het volgende:
RTLZ meldt dat er nog meerdere explosieven zijn gevonden.
Het is toch voor de beveiliging?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat er iets door de beveiliging glipt is een ding, maar hier begin ik te geloven dat ze toch iets aan het systeem moeten aanpassen.
Lekker dan...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:42 schreef Schuimpjes het volgende:
hoe dan? In de vertrekhal, voor de controle, waar iedereen koffers heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat er iets door de beveiliging glipt is een ding, maar hier begin ik te geloven dat ze toch iets aan het systeem moeten aanpassen.
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Jezus, waar heb jij last van vanochtendquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg zojuist een telegram dat het waarschijnlijk radicale moslims zijn. Dat werkt ook.
Incheckbalies zijn vaak voor de beveiliging.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan ook. Of vind je het logisch: Achter dit hek oppassen, kijken of er geen bommen zijn!quote:
In Turkije/Istanbul kom je dus de vertrekhal niet in zonder door een controle al te gaan.... en dat was al 8 jaar geleden!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
hoe dan? In de vertrekhal, voor de controle, waar iedereen koffers heeft.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Op o.a. kinderen en vrouwen. Dat je daadwerkelijk kan geloven dat dit goed is he?..
Fien, ons journalistieke wonder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:44 schreef opgebaarde het volgende:
Zei Q music nu net 11 doden en 25 gewonden???
quote:Is er al een verband gelegd met Parijs?
Dit is nog voor de douane hè dus hoe zou het beveiligd moeten worden? Ga met een groepje erheen, leg je rugzak overal neer en boem.....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo een extra journaal op ëénquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:42 schreef heywoodu het volgende:
Met Eén en Canvas verwacht je toch dat de Belgische tv er ook wel bij zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |