abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161015959
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 08:31 schreef Barrah het volgende:

[..]

Dit.

Lui die bij pappie en mammie aan het geldinfuus liggen hebben veel minder bereikt in het leven dan ik. Jezelf ontwikkelen en je eigen geld uitgeven geeft ook meer voldoening dan alles kunnen kopen van andermans geld.
Leuk man! Lekker op jezelf wonen, Geen geld overhouden! :D

Maar goed.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 02:16:47 #77
430068 KarigeKarel
Karig & Gierig
pi_161016121
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 07:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit gaat gewoon een haattopic worden met grote hoeveelheden jaloezie. Bij deze geef ik dat dus ook toe.

Iedereen heeft ze wel, een aantal vrienden die behoorlijk veel geld hebben. Dan heb ik het niet over de categorie een 'BMW 7 serie voor de deur' en '3x per jaar buiten Europa op vakantie'. Nee dan heb ik het over de categorie 'Bentley en Maserati voor de deur' en een appartement in New York van 2,5 miljoen.

Op deze mensen haat ik niet, die hebben het goed voor elkaar, hard gewerkt voor de centen en risico ondernomen in de onderneming. Nee ik heb het over hun kroost. Twee vrienden van me hebben een pappie en mammie die dus echt stinkend rijk zijn.

Zijn respectievelijk 21 en 23, en ze voeren geen flikker uit. Eentje geeft het ook eerlijk toe, waarom gaan studeren en werken voor een appel en ei, als je van pappie 3000¤ per maand in je handje krijgt gedrukt, pappie een vrijstaande woning voor je heeft gekocht en je om de 2 jaar een auto van ¤75.000 mag uitzoeken. Daarnaast het toekomst perspectief dat als pa en ma er niet meer zijn je in een klap multi miljonair bent.

Hij is, zoals ie het zelf zegt 'gesetteld voor het leven'. Hij ziet dan ook geen enkele reden meer om nog iets te gaan doen. Klacht: luie vrienden die financieel goed zitten voor de rest van hun leven en totaal geen ambitie hebben.
En dan tóch hier komen spuien. Kots, kots. Walgelijk haatzaaiend miezerig mannetje.
Gierig & Karig | Eventuele adviezen in mijn posts en/of bijlagen mogen enkel op eigen risico worden opgevolgd.
pi_161016396

[ Bericht 100% gewijzigd door peteey op 29-03-2016 05:00:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')