Was bij de balie van American Airlines, dus ik zie het somber in.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kak, dit lijkt me kut.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)n-na-aanslagen.dhtml
Ze hadden meer Call of Duty moeten spelen in plaats van Fifa.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Wel een beetje faalterroristen, ze hadden nog veel meer slachtoffers kunnen maken met een kalasjnikov.
En dan had je vroeger alleen je zelf om mee te spelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kinderen, zomaar even naar Amerika vliegen? Wij gingen alleen naar de speeltuin vroeger.
Dit level heb ik ook gespeeld, genotquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze hadden meer Call of Duty moeten spelen in plaats van Fifa.
[ afbeelding ]
American Airlines heeft wel een aantal slechte ervaringen hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was bij de balie van American Airlines, dus ik zie het somber in.
Ik word nog steeds enorm opgewonden van dit level. #norussianquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joods Museumquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is er al eerder een aanslag in Brussel geweest
In een Joods museumquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is er al eerder een aanslag in Brussel geweest
Fuck, breng ze niet op ideeënquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:28 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk ook mee.
Beetje te laat. Iets interessants gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |