Dat kan. Maar dat heeft echt niks te maken met dat ik jaloers zou zijn om beter bedeeldequote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het alleen wat frappant dat je bij ama begon over werk/etc.
Hier spreek je vooral veel over jezelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
En zoiets komt ook meer naar boven als je zelf in een fase zit waarin je minder hebt,
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier spreek je vooral veel over jezelf.
Dus niet over normaal praten. Maar vooral over jezelf.quote:
Dat zou het beste zijn jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat het juist belangrijk is om ook in mindere fasen tevreden trachten te zijn met wat je wel hebt.
Een mindswitch maken is wel meer dan alleen willen. Iets wat je jarenlang anders hebt gedaan gaat niet opeens vanzelf alleen omdat je het wilquote:
Oneens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een mindswitch maken is wel meer dan alleen willen. Iets wat je jarenlang anders hebt gedaan gaat niet opeens vanzelf alleen omdat je het wil
Dankje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is heerlijk lenteseizoen.
Naja, ik verander wel alquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens.
In een mindset blijven hangen is vooral lekker makkelijk.
En dat was in eerste instantie ook een complimentquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, ik verander wel al
Beetje bij beetje
Afvallen kan je ook zien als een mindswitch die je moet makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat het moeilijk is om een mindswitch te veranderen is bullshit.
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afvallen kan je ook zien als een mindswitch die je moet maken
Of stoppen met roken
Dat is allemaal makkelijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |