SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Jaa is ook wel logisch iddquote:Op maandag 21 maart 2016 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook wel logisch dat je afhankelijk word van iemand waar je verliefd op bent en gewoon vertrouwd/. Is wel een natuurlijke reactie
Nee dat sowieso. Maar jaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa is ook wel logisch idddoe ik zelf ook wel
Maar het moet nooit ten koste gaan van jezelf
Waarom maak jij je altijd zo druk om zulke triviale zakenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Waarom staat er hier in godsnaam zoveel tekst in de OP?
Vertelquote:
Je praat zijn hufterige gedrag wel een beetje goed jaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik denk ook wel dat hij dit zelf niet echt doorhad en onbewust deed of het voor hem zelf allemaal goed praatte. Ja, niet dat ik daar wat aan heb maar kan gewoon niet geloven dat hij dit echt deed bewust oid.
Maar misschien is dit mijn overgebleven liefde.![]()
IK VIND GEWOON KUT. Ik had niks lievers gewild dan gewoon vrienden blijven en ik vond echt alles pirma. Iedere fout die hij maakte en alles wat hij moeilijk vond, zolang hij het maar zou zeggen verwacht ik niks van hem. En dat was al te veel.
Ik ken niemand die iemand beweerd leuk te vinden en waar diegene het zo makkelijk mogelijk maakt voor die persoon en het is nog te moeilijk. Of ik was te lief.
Nee grapje hoorquote:
Omdat ik het toch zie.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom maak jij je altijd zo druk om zulke triviale zaken
Komt nog wel goed straks, als haar gevoelens zijn gaan liggen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Je praat zijn hufterige gedrag wel een beetje goed ja
Ik zou zeggen: noem er eens eenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapje hoor![]()
Ik zal ook wel mn slechte punten hebben
Laat maar horen iddquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapje hoor![]()
Ik zal ook wel mn slechte punten hebben
Ik hou gewoon nog steeds van hemquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Vat dingen snel persoonlijk opquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: noem er eens een
Goede punten van jezelf noemen is in Nederland vaak not-done. Best apart.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn enige goede punt is dat ik beschermend ben
Calvinisme he.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede punten van jezelf noemen is in Nederland vaak not-done. Best apart.
Reactie op edit: Ja, kloptquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Genoeg jongens die wél over hun gevoel willen praten hooren weet je, dat zijn échte mannen.
![]()
Je bent best intelligent, en leergierig heb ik het idee.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Calvinisme he.
Helaas heb ik oprecht weinig goede punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |