Je vriendin laten neuken door een andere kerel echt niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je MMF bent ben je echt eenflikker
whyquote:
Neen, denk het niet. Moet ook dan nog wel iets van liefde naar elkaar in zitten. Hoef nog geen eens perse relatie-liefde te zijn, maar je moet iig om elkaar geven vind ikquote:Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar again, als jij denkt dat het helpt.
Maar het is voor veel een ontsnapping aan iets wat later dan weer harder terugkomt
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Moeilijk. Wat versta je onder flink minderen?
Ik neig echt naar wat InsoGod zegt.
Ja dat is ook wel zo. Je houdt je verslaving in stand maar zegt tegen jezelf 'ik doe minder, dat is oké'.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedere roker/blower/drinker die gaat minderne houdt zichzelf voor de gek.
En dan gaat het even minder en ben je weer op topniveauquote:Op maandag 21 maart 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Je houdt je verslaving in stand maar zegt tegen jezelf 'ik doe minder, dat is oké'.
Dan hou je jezelf wel voor de gek jaquote:Op maandag 21 maart 2016 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja op dit moment zeg ik 2x in de week
. Dat is niet flink minderen he
ja, 1x. was echt een grote ramp.quote:
Spannend. Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:54 schreef Etsu het volgende:
jongens jongens jongens
ik en die tindermatch gaan datennnn volgende week zondag omfg.
Pijpzequote:Op maandag 21 maart 2016 20:54 schreef Etsu het volgende:
jongens jongens jongens
ik en die tindermatch gaan datennnn volgende week zondag omfg.
[..]
ja, 1x. was echt een grote ramp.
Ik vind het wel een fijn idee dat mocht ik weer eens besluiten een jointje te gaan roken, ik daar gewoon de hele avond van ondersteboven zou zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Vroegah was blowen echt een uitstapje, en dan kocht ik één joint.. VOOR DE HELE AVOND OMG
Ja, dat is ook echt heerlijk natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn idee dat mocht ik weer eens besluiten een jointje te gaan roken, ik daar gewoon de hele avond van ondersteboven zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |