Kost veel energie.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Trio klinkt denk ik veel spannender dan dat t is
Ah, dat is kut.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb vorig jaar wel kans gehad, maar heb dat dood laten bloeden.
Ze loog tegen me, had ik geen trek in.
Verder gewoon niet veel contact met vrouwen, laat staan op zo'n manier. Ach.
Euh, ja niet zo heel boeiend eigenlijk. Dat andere meisje was mn beste vriendin en het was gewoon haar vriend en ja. Was wel spannend enzo natuurlijk, maarrr niet zo heel boeiend eigenlijk?quote:
Verklaar je naderquote:
Denk dat 1 van de 3 altijd teleurgesteld is naderhandquote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Trio klinkt denk ik veel spannender dan dat t is
Was wel een héél geil gesprekje. Maar die ochtend (2 weken later) niet meer aan gedacht, en had m'n 'kans verkeken'.quote:
Dan gaat fok-it weer huilen beter niet.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, ja niet zo heel boeiend eigenlijk. Dat andere meisje was mn beste vriendin en het was gewoon haar vriend en ja. Was wel spannend enzo natuurlijk, maarrr niet zo heel boeiend eigenlijk?
DM danquote:Op maandag 21 maart 2016 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan gaat fok-it weer huilen beter niet.
wat dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, een kleintje. Die is mooier over half jaar
Twee weken later ook echtquote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Was wel een héél geil gesprekje. Maar die ochtend (2 weken later) niet meer aan gedacht, en had m'n 'kans verkeken'.
Wat lul jij nou weerquote:Op maandag 21 maart 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso is seks maar een beetje een proletenactiviteit waar we zelf slaaf van zijn
Wat precies?quote:
De mens is zelf helaas slaaf van zijn eigen primitieve gevoelens.quote:
Ja, misschien jij.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De mens is zelf helaas slaaf van zijn eigen primitieve gevoelens.
met je beste vriendin en dr vriendquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je voorstellen dat we daar boven konden staan, koekoek wat een fantastische vooruitgang zou dat zijn
quote:
Vond het wel zonde eigenlijk. Vond haar altijd wel leuk en opwindend.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, dat is kut.
Achja, zou je het heel jammer vinden als het er nooit van zou komen dan? Vaak zoiets van 'ja wel leuk maar als het niet gebeurd, ook goed'
(te) Slankquote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat dan?
[..]
Twee weken later ook echt![]()
Ik was wel half verliefd op dat meisje en ik en zij hadden samen wel al meer dingen gedaanquote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
met je beste vriendin en dr vriend
Ja geen idee waarom
Altijd die drift om verder te zoeken of wat bedoel je.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Want jullie zijn natuurlijk op langer termijn zo gelukkig van seks.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Aaaaaah, wat is te slank dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
(te) Slank, wel 8 kilo aangekomen laatste weken maar moet nog meer bij
En iddWaarom spraken we zoiets 2 weken later af? GEEN IDEE
dom dom dom.
Intimiteit zorgt natuurlijk wel voor een betere psychequote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |