FOK! is dan ook geen goede standaard.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Misschien ben je ook wel gewoon gematigd maar komt het er vaak redelijk extreem uit op fok
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het idee dat mijn ex seks had met iemand anders en dat ik dat mocht zien echt rete geil.
Apart.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het idee dat mijn ex seks had met iemand anders en dat ik dat mocht zien echt rete geil. Maar dan wel op die manier en niet op een andere manier. En dat had ik echt enkel en alleen bij één ex, de rest niet.
Mwah ja misschien. Vind fok trouwens echt een negatieve kant op gaan in bepaalde delen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je op FOK! conservatief bent komt het al extreem over.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het idee dat mijn ex seks had met iemand anders en dat ik dat mocht zien echt rete geil. Maar dan wel op die manier en niet op een andere manier. En dat had ik echt enkel en alleen bij één ex, de rest niet.
Veel te linksquote:Op maandag 21 maart 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Vind fok trouwens echt een negatieve kant op gaan in bepaalde delen.
Ja, ik weet ook niet waarom ik dat bij die persoon hadquote:Op maandag 21 maart 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apart.
Denk niet dat ik het erg fijn zou vinden als ik Loka met een ander zie.
Hmm.. Op die manier lijkt 't me he-le-maal niksquote:Op maandag 21 maart 2016 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Niks mis mee.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit topic gaat wel de verkeerde kant op.
Lolquote:
Verklaar je nader.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
ik ksn goed koken, neuken, schoonmaken. Wat wil je nog meer
Vooral een hoop linkspopulisme ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
Nou nee, juist niet. Kijk de gemiddelde reactie in NWS.
Ex had dat wel met mij.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom ik dat bij die persoon had
Misschien dat als het ooit gebeurd zou zijn dat ik het ook wel niks vond hoor, maar we hadden het er een paar keer over en toen werd ik er iedere keer opgewonden van.
Vond het ook heerlijk om zijn seksverhalen te horen van met andere meiden![]()
.
Ze wilde als ze weer thuis kwam geile verhaaltjes horenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex had dat wel met mij.
Wilde alles weten wat ik had gedaan en alles.
Maar als toen een vriendin van mij langs kwam (gewoon vriendschappelijk) wilde ze niet thuis zijn.
Raar wel.
quote:
Nee, dan was ze ook echt dagen van slag.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze wilde als ze weer thuis kwam geile verhaaltjes horen
Uh neequote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral een hoop linkspopulisme ja.
Watquote:Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan was ze ook echt dagen van slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |