Ik vind dat echt een walgelijk slechte film.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tobey is ook tof in Fear and Loathing in Las Vegas
bazen film.
haha waarom?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een walgelijk slechte film.
Klinkt wel tof ja. Beetje Homeland achtigquote:Op maandag 21 maart 2016 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Die Tobey gaat naar Afghanistan om te vechten, wordt ontvoerd en voor dood verklaard. Maar hij leeft dus nog en dan komt hij terug naar 'murica, nog wel in shock enzo
Homeland wil ik ook nog graag zienquote:Op maandag 21 maart 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel tof ja. Beetje Homeland achtig
Ik denk dat iedereen die drugs gebruikt die film een stuk leuker vind dan mensendie dat niet doenquote:
Komt wel erg bekend voorquote:Op maandag 21 maart 2016 22:25 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een betere beschrijvingMijne was beetje saai
Homelandquote:Op maandag 21 maart 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel tof ja. Beetje Homeland achtig
Laatste 2 seizoenen niet meer gezien. Is Carrie inmiddels al met Quinn het bed ingedoken?quote:
Ik ben nu bij S4 E3quote:Op maandag 21 maart 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste 2 seizoenen niet meer gezien. Is Carrie inmiddels al met Quinn het bed ingedoken?
Dat is met die Pakistaanse/Indiase jongenn toch? Volgens mij ben ik toen gestoptquote:
Klopt.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is met die Pakistaanse/Indiase jongenn toch? Volgens mij ben ik toen gestopt
Als je van die series houdt moet je Quantico eens checken.quote:
Zo werkt dat niet, gewoon nog een keer kijkenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel erg bekend voor
Misschien toch ooit gezien. En misshien uitgezet ofzo
Zegt me even niets, thanks ga hem noterenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je van die series houdt moet je Quantico eens checken.
Volgt 2 verhalen. 1 over een groep trainees die zich aanmelden bij de FBI-academy en de ander een x-aantal jaar later over een terroristische aanslag waar ze 1 van de trainees van verdenken het gepleegd te hebben. Echt vette serie
Valt qua drugs wel mee. Beter kijk je Requiem of a Dream voor harde rauwe shitquote:Op maandag 21 maart 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
Beste drugsfilm is Cidade de Deus. Harde rauwe film was dat
Ja, is toch een beetje leuker door de dingen die je herkent.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die drugs gebruikt die film een stuk leuker vind dan mensendie dat niet doen
Yessirquote:Op maandag 21 maart 2016 22:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, gewoon nog een keer kijken
Het gaat ook niet alleen om de drugs zelf. Ook om de gevolgen ervan natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 22:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Valt qua drugs wel mee. Beter kijk je Requiem for a Dream voor harde rauwe shit
Beste drugsfilm is sowieso Trainspotting
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om de drugs zelf. Ook om de gevolgen ervan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |