abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 november 2000 @ 03:33:15 #1
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_457181
Het spijt me vreselijk Mr Havoc, maar ik heb alleen vandaag al 3 topics gezien waar ik best wel een reaktie zou willen posten, maar u schijnt de bepalende factor te zijn tussen WEL posten en NIET posten.

Ik geloof heus wel dat er zelfs voor bovenstaande opmerking een of ander Topic bestaat, maar je kunt van mij niet verwachten dat ik 30 minuten ga zitten spitten in oudere topics om maar een geschikte plek te vinden voor mijn berichtjes.

Er zijn topics die gewoonweg nergens over gaan, maar er is wel degelijk een markt voor de Topics die u op dit moment zo vrolijk aan het dichtmetselen bent.

Als een topic nergens op slaat dan zal er hoogstwaarschijnlijk geen kip/geit reageren en verdwijnt het topic langzaam maar zeker naar de vergeethoek. In het geval dat er WEL mensen reageren (hoe stompzinnig dan ook) dan kunnen we spreken over een "Topic in gebruik" en schijnen een aantal mensen er dus plezier in te hebben.

Wij als Fokkers zouden dat toch graag zelf willen bepalen. Vrijheid van meningsuiting betekent immers NIET: "Spreek, maar zeg alleen nuttige dingen".

Voorbeeld:

Topics over dezelfde gebeurtenis worden gesloten, maar het kan zijn dat de maker van het 2e topic een hele andere kant op wil met zijn/haar discussie dan de maker van het 1e topic.

Anyways.. wilde even m'n mening geven.. en ik ben best benieuwd of er meer mensen zijn die er zo over denken, maar ... ik voel de hete adem van een slotje in m'n nek <

BB

Save your breath... use it to blow up your date!
  vrijdag 10 november 2000 @ 04:10:21 #2
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_457184
Goed de slotjes die gezet zijn, zijn in mijn ogen zeker gerechtvaardigd. Zeker als de poster een onliner post met wat vinden jullie er van ??

Maar goed .. sorry Bad_Brother ook hier hebben we een topic over genaamd Moderating Methods.

Als je een beetje mee leest en ook de referenties die ik 9 van de 10 keer aan de topics geef dan heb je ook gezien dat die discussie in Moderating Methods voorgezet kan worden. Nogmaals Topics worden naar mijn inzicht gesloten om de overzichtelijkheid van dit Forum te behouden. Het is hier dusdanig druk dat het helaas niet altijd even leuk voor iedereen is en zeker ook niet voor mij want ik houd er ook niet van om de hele avond de boel in de gaten te moeten houden en met slotjes moet gooien. Afin ik hoop dat dit een goed en voldoende antwoord is anders hoop ik dat je de discussie in moderating methods voort wilt zetten. die staat nog steeds in de active topic list en kun je zo opzoeken. maar om jou een plezier te doen.

Dit is de link: http://www.fokforum.nl/showtopic/19069

Nogmaals het is niet mijn bedoeling om discussies af te kappen. Maar in het kader van de overzichtelijkheid wordt er wel het een en ander gesloten.

Enne dat slotje hijgt inderdaad in je nek. Sorry Bad_Brother maar dat is het beleid wat ik voer

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')