Dan rij ik even naar de supermarkt die ook daar 24/7 open is.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk als je shag of je laatste peuk na 10 uur op is.
Echte roker heeft gewoon op tijd nieuwe in huis.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk als je shag of je laatste peuk na 10 uur op is.
Ja, en gewoon meer vrijheid en mensen aardig.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is beter, of iig rustig dorp.
Dat je gewoon grote casa kan kopen.
Is beter voor kinderen opvoeden
quote:
Echt niet, in Veldhovenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen.
Echte TOPGODEN zijn namelijk in Nijmegen geboren
Ik woon nog een jaar of 4-6 in de grote stad.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ja, en gewoon meer vrijheid en mensen aardig.
Mikey is geen echte roker dus ?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echte roker heeft gewoon op tijd nieuwe in huis.
Wel ons kent onsquote:Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ja, en gewoon meer vrijheid en mensen aardig.
Ik wil hier eigenlijk nu wel weg, maar vind zonde van mn huisquote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woon nog een jaar of 4-6 in de grote stad.
En dan mooi verhuizen
Heb daar eigenlijk nooit zo veel moeite mee gehad. Vond wel fijnquote:
Dit zeggen mensen meestal die niet uit een dorp komenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef Divje het volgende:
In die kleine dorpen is het zo dat als je zelf niet meer weet wat je aan het doen bent, 1 van de buren het meestal wél weet.
huehue
Kom jij uit een dorpquote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk nu wel weg, maar vind zonde van mn huis. Maar heb hier eigenlijk niks meer te zoeken.
[..]
Heb daar eigenlijk nooit zo veel moeite mee gehad. Vond wel fijn.
[..]
Dit zeggen mensen meestal die niet uit een dorp komen.
Ik heb 1 keer in mn leven in een dorp gewoond.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Heb m'n leven lang in dorpen gewoond en in die kleine dorpjes is het écht zoquote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik herken dit.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu ook vooral dat ik mn ouders erg mis en mn neefje![]()
. Vind het echt jammer dat ik die zo weinig zie
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal een rondje op Greet elke week.
Jaquote:
heheheh, ja hier op de middelbare ook één donkere jongenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer in mn leven in een dorp gewoond.
En toen was ik de enige allochtoon.
Mijn vader leest het niet eensquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vraag wanneer kan ik langs komen dan zegt die 'weet niet' en als ik zeg ik mis je dan krijg ik gewoon geen antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |