Ja, heb al. En ga niet uit want Etsu heeft me overgehaald dat ik daar toch niet vrolijker van ga worden en het is ook enkel mezelf voor de gek houdenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was mn vriend he.
Drie maanden oid relatie gehad..
Heb echt heeel vaak huilend gesmeekt of hij iets liefs voor me wilde doen om mij het gevoel te geven dat het meer dan seks was, of meer dan gewenning of ja.. dat het gewoon ook echt om mij ging.
Gewoon niks. Ja, enkel dingen waar ik zelf om vroeg... Maar dan alsnog zoooooooooooo tyfus laat dat het niet echt serieus te nemen is. Maar níks van hem zelf omdat hij zelf zou denken 'ik geef om haar, ik vind haar leuk en ik wil dat zij dat ook zo denkt' of 'we hadden het leuk samen, ik wil niet dat ze negatief terug kijkt'
GEWOON NIIIIIIIIHIIKS. Voel me gewoon echt bedrogen. En natuurlijk zal ik ook wel dingen verkeerd hebben gedaan, maar dat is nooit tegen mij verteld. Daar moest ik óf achter komen via internet of ik hoorde het gewoon niet
.
Zo. Dat moest eruit, tegen andere mensen zeggen helpt wel. En ook weer niet, WANT SNAP HET NIET
Hehequote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon niks. Ja, enkel dingen waar ik zelf om vroeg... Maar dan alsnog zoooooooooooo tyfus laat dat het niet echt serieus te nemen is. Maar níks van hem zelf omdat hij zelf zou denken 'ik geef om haar, ik vind haar leuk en ik wil dat zij dat ook zo denkt' of 'we hadden het leuk samen, ik wil niet dat ze negatief terug kijkt'
Wiet gaat je ook niet helpen het wél te begrijpen..quote:Op maandag 21 maart 2016 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb al. En ga niet uit want Etsu heeft me overgehaald dat ik daar toch niet vrolijker van ga worden en het is ook enkel mezelf voor de gek houden
We hebben afscheid genomen. Het was al lang uit, we wilden nog wel graag vrienden blijven.. Maarja, zijn woorden waren lief en gaf me hoop en verwachting. Dat hij wel om me gaf enzo enzo en dat hij zn best zou gaan doen en zou gaan nadenken.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]Wat een lamlul
sorry.
Kan je er niet met 'm over praten?Zovan, CRACK_ EIST DUIDELIJKHEID FUCKER!
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We hebben afscheid genomen. Het was al lang uit, we wilden nog wel graag vrienden blijven.. Maarja, zijn woorden waren lief en gaf me hoop en verwachting. Dat hij wel om me gaf enzo enzo en dat hij zn best zou gaan doen en zou gaan nadenken.
Ik heb drie maanden lang niks anders gehoord dan de woorden 'ik geef echt om je en ik vind je echt heel leuk' maar zijn daden waren compleet anders. Heeft me echt zooo hard laten zitten (opa dood, geen zin om langs te komen nouja, kan echt nog heeel lang doorgaan met echt hoerendingen). En ik heb hem letterlijk gezegd wat hij zou kunnen doen om me iets beter te laten voelen, ik heb gezegd dat ik echt heel erg veel van hem hou en hem niet kwijt zou willen en het best snap als hij zegt het moeilijk te vinden enzo en dat ik het allemaal prima vindt dat hij dingen fout doet en shit zolang hij maar tegen mij zegt waar hij moeite mee heeft of waar hij mee zit. NIKS, GEWOON NIKS
Conclusie: menschensquote:
Ja, maar klam me nogal vast aan die woorden dat hij wel om me zou geven.quote:
Thanksquote:Op maandag 21 maart 2016 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]Damnit.
Dat is 'm niet voor jou merk ik.
Nu kan ik wel een legio cliché's eruit gaan gooien maar daar voel je je ook niet beter door.
Zou je een dikke knuffel willen geven
Komt omdat je dat gewoon nodig hebtquote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar klam me nogal vast aan die woorden dat hij wel om me zou geven.
Wat gewoon beetje dom is van mij. En ook door te blijven zeuren om wat liefde, dat is gewoon dom. Maar zou het zo graag allemaal willen geloven
Ik snap je ook wel heel goed hoor. Twijfel is erg vervelend, zeker als er veel gevoelens bij komen kijken. Ook al lijkt het heel eenzijdig in jouw geval. Door je zo vast te klampen maak je jezelf een soort afhankelijk van hemquote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar klam me nogal vast aan die woorden dat hij wel om me zou geven.
Wat gewoon beetje dom is van mij. En ook door te blijven zeuren om wat liefde, dat is gewoon dom. Maar zou het zo graag allemaal willen geloven
[..]
Thanks.
Nee, dit is hem niet inderdaad. Ik vind het gewoon verwarrend en dat maakt het zo moeilijk, niet weten waar ik aan toe ben kan ik niet goed mee omgaan. Al doe ik dit zelf want het is wel duidelijk.
Ja, wat ik zelf nu denk is dat diegene ook wel behoefte had aan intimiteit en knuffelen en van mij horen dat ik hem knap vond en alles.. maar dat dat niet echt wederzijds was.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt omdat je dat gewoon nodig hebt
AAARGH ja, dat afhankelijk is heeeel erg inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik snap je ook wel heel goed hoor. Twijfel is erg vervelend, zeker als er veel gevoelens bij komen kijken. Ook al lijkt het heel eenzijdig in jouw geval. Door je zo vast te klampen maak je jezelf een soort afhankelijk van hemen daar maken zoals LB zegt veel mensen misbruik van..
Fucked up situaties dit.
Niet boos wordenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AAARGH ja, dat afhankelijk is heeeel erg inderdaad.
Ook wel logisch dat je afhankelijk word van iemand waar je verliefd op bent en gewoon vertrouwd/. Is wel een natuurlijke reactiequote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik snap je ook wel heel goed hoor. Twijfel is erg vervelend, zeker als er veel gevoelens bij komen kijken. Ook al lijkt het heel eenzijdig in jouw geval. Door je zo vast te klampen maak je jezelf een soort afhankelijk van hemen daar maken zoals LB zegt veel mensen misbruik van..
Fucked up situaties dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |