quote:Op maandag 21 maart 2016 16:46 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik de laatste weken wel geleerd japrecies dat!
En als je een compliment krijgt het niet direct omdraaien naar het negatieve maar het goede ervan inzien. Ben me er nu wel vaak op hét moment zelf bewust van als ik iets invul voor anderen en vraag het dan idd
Hier ook, maarja.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is lekker om leuk gevonden te worden goed voor je zelf vertrouwen. Snap wel als in een vervelende periode zit dat je daar even kracht van krijgt. Als mijn wederhelft druk is zoek ik soms ook een beetje aandacht maar kan nare gevolgen hebben.
Oh echt, wat naar.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat wel een stuk beter dan vroeger, maar vind het nog steeds niet prettig.
Wel eens gehad dat een collega haar hand op mijn schouder legde, en na 6 uur irriteerde dat plekje nog steeds.
Vorige week raakt mijn baas mijn schouder aan, was 2 uur uit balans
Heel raar gevoel is het. Kan het niet goed beschrijven.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Herken ik wel, niet zo heel lang tho 30 min max
Als het nodig is.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, wat naar.
Zeg je dat tegen mensen?
Nu hoef ik niet per se niet lekker in m'n vel te zitten op zo'n moment maar komt het door bv onzekerheid en dat meld ik dan wel. Dan volgt er van hun kant ook wel begrip (en vinden ze het niet meer een rare vraagquote:Op maandag 21 maart 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]grappig, en goed dat je het ook daadwerkelijk vraagt.. is voor sommige toch wel grote stap en begrijpelijk.
Maar ik merkte enkel dat mensen echt tof deden toen ik zei 'ja zit efkes niet lekker in mn vel'. Bij jou ook? Of heb je dat niet gezegd?
Dat zal ik niet snel doen maar toch bedankt!quote:Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben er van tussen peeps
Als er nog wat is dm je maar Krekje
Ohh, bij vrienden heb je het ook? Dacht alleen bij wat onbekendere mensenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel raar gevoel is het. Kan het niet goed beschrijven.
[..]
Als het nodig is.
Vrienden weten het wel, zodat ze niet te amicaal gaan doen.
Maar bijvoorbeeld als ik iemand van fok meet waarvan ik weet dat ze aan me gaat zitten zeg ik dat wel van tevoren.
Dat ook inderdaad. En meeste mensen (ik wel iig) vinden het enkel mooi om te zien als iemand zichzelf laat zienquote:Op maandag 21 maart 2016 16:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu hoef ik niet per se niet lekker in m'n vel te zitten op zo'n moment maar komt het door bv onzekerheid en dat meld ik dan wel. Dan volgt er van hun kant ook wel begrip (en vinden ze het niet meer een rare vraag) en dat is wel erg prettig idd
Zo laat je toch een stukje van jezelf zien wat sommigen helemaal niet achter je hadden gezocht omdat je 9/10 keer een maskertje op doet
Bye byequote:Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben er van tussen peeps
Als er nog wat is dm je maar Krekje
Ja, iets minder maar toch.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, bij vrienden heb je het ook? Dacht alleen bij wat onbekendere mensen.
En ja, ik kan me voorstellen dat mensen dat toch vergeten en je per ongeluk aanraken. Is er dan iets wat je helpt om eerder van rot gevoel af te komen?
Oh, nu je het zegt herinner ik me wel iets van ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iets minder maar toch.
Had het je ook al gezegd toen ik je voor het eerst ontmoette.
Toen raakte je mijn hand even aan en was ik even van slag omdat het niet raar voelde.
Het enige dat helpt is eigenlijk regelmatig aanraken.Of anders gewoon zo min mogelijk er aan denken. Bezig zijn.
Ben wel vegetariër maar eet wel vis, is dat erg?quote:
Dat is wel een probleemquote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt herinner ik me wel iets van ja.Dat vind ik (nog een keer) wel fijn om te horen
.
En ben je daarmee aan het oefenen of is het zo kut dat je dat liever niet doet?
[..]
Ben wel vegetariër maar eet wel vis, is dat erg?En ik was eigenlijk van plan om zo'n iglovisding te eten met sperzieboontjes en gekookte aardappeltjes en hollandaise saus maar als jij iets anders geweldig in je hoofd hebt vind ik dat ook goed
.
Ik heb één keer hasj gerooktquote:Op maandag 21 maart 2016 17:06 schreef Crack_ het volgende:
En wat ik wel écht mis trouwens, is samen blowen met iemand. Ik heb echt al een jaar oid niet meer samen geblowd. En natuurlijk wil ik niet iemand aan het blowen doen enzo als diegene niet blowt of niet wil, maar blijft soms jammer. Is gewoon leuker om samen stoned te zijn dan alleen. Soms, en soms alleen stoned leuker.
Ik heb een keer een wietkoekje gegetenquote:
Ja, iedere dag probeer ik het wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt herinner ik me wel iets van ja.Dat vind ik (nog een keer) wel fijn om te horen
.
En ben je daarmee aan het oefenen of is het zo kut dat je dat liever niet doet?
Wow stonerquote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wietkoekje gegeten
He bah vieze junkquote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wietkoekje gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |