Klopt, op de één of andere manier is dat hun handelsmerkquote:Op zondag 20 maart 2016 16:56 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat een leuke TT, moet wel gelijk denken aan feminisme,
Ja, was zielig.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
Best sneu die vrouw uit het filmpje in het vorige deel.
Er is duidelijk wat mis met haar, geestelijk.
Die heeft wss nooit hulp gehad in het verleden, en dan krijg je dit soort gedrag.
Is dat niet een vereiste als je als vrouw zo'n kapsel neemt?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
Best sneu die vrouw uit het filmpje in het vorige deel.
Er is duidelijk wat mis met haar, geestelijk.
Die heeft wss nooit hulp gehad in het verleden, en dan krijg je dit soort gedrag.
Dat kun je denk ik beter in Feedback vragen ipv de slowchatquote:Op zondag 20 maart 2016 17:51 schreef donderdopje het volgende:
Vraagje ik zag net een topic over blanke genocide en ineens was deze weg.
En hij staat ook niet meer onderaan?
Spontane verdwijning icm streepjes trekkenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik beter in Feedback vragen ipv de slowchat
Aha oke.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik beter in Feedback vragen ipv de slowchat
Waarschijnlijk is het verwijderd, maar voor vragen en dergelijke kan je hier terechtquote:Op zondag 20 maart 2016 17:51 schreef donderdopje het volgende:
Vraagje ik zag net een topic over blanke genocide en ineens was deze weg.
En hij staat ook niet meer onderaan?
Kijk uit met wat je zegt, je weet natuurlijk niet hoe de anonieme vrouwelijke FOK!ers er in het echt bij lopenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat niet een vereiste als je als vrouw zo'n kapsel neemt?
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt, je weet natuurlijk niet hoe de anonieme vrouwelijke FOK!ers er in het echt bij lopen
Maar lang haar heeft bij de meeste mannen sowieso de voorkeur![]()
Het liefst ook met echte krullen en donkere kleur, rood is helemaal dodelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik hou van crazy eyesquote:Op zondag 20 maart 2016 18:09 schreef schommelstoel het volgende:
Een paar van die dames hebben wel 'the crazy eyes'
Die moet je vermeiden, zijn gevaarlijke sicko personen
De eerste en de laatste.
Zorgen voor problemenquote:
Ja verdammt. Van die braaf-ogende meisjes die zoooo normaal lijken maar eigenlijk ook completely fucked in the brain zijn en pas crazy eyes krijgen als ze je willenquote:Op zondag 20 maart 2016 18:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zorgen voor problemen
Niet elke dame dat geen tutje/trutje/popje is hoeft crazy eyes te hebben
![]()
Er staan er nog twee van dezelfde strekking in gesloten topics.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:56 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Aha oke.
Komt dit vaker voor?
Ik vond het nogal een raar topic.
Ammenooitniet .quote:Op zondag 20 maart 2016 18:02 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang Lav geen kort pittig kapsel heeft/neemt maakt het me niet uit
Have you been smoking again?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja verdammt. Van die braaf-ogende meisjes die zoooo normaal lijken maar eigenlijk ook completely fucked in the brain zijn en pas crazy eyes krijgen als ze je willen
Ik weet niet wat ik typ. Ik snapte je zin ook niet. Help.
Cartman
quote:Op zondag 20 maart 2016 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er staan er nog twee van dezelfde strekking in gesloten topics.
[..]
Ammenooitniet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |