quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:28 schreef Fused_84 het volgende:
15 codes voor de liefhebbers, post even welke je gebruikt heb zodat anderen weten wat nog te gebruiken is.advies voor een volgende keer, aangezien ze nu allemaal gebruikt zijn zonder bedankje blijkbaar, zet ze niet open onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch ontzettend bedankt voor de 15 codes namens degenen die het meegenomen hebben.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
snap ik hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:00 schreef Fused_84 het volgende:
@Nizno: reden dat ik het op deze manier deed is omdat ik zelf een tijdje weg zou zijn (en dus geen tijd had om op dm's te reageren) en die dingen anders in de vuilnisbak zouden belanden, iets wat ik zonde vind als ik er iemand mee kan helpen.
In het vervolg zal in het inderdaad gewoon posten dat ik codes heb en het via DM afhandelen.
Ik wil binnenkort nog een paar keer met zusje en de kinderen op stap dus erg graag maak ik hier gebruik van.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:18 schreef Jano9 het volgende:
Heb nog 18 codes hier liggen, heeft iemand interesse? Wil ze graag geven aan mensen die ze echt kunnen gebruiken.
En aan Nizno gegevenquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort nog een paar keer met zusje en de kinderen op stap dus erg graag maak ik hier gebruik van.
Al voorzien? Anders gaan ze naar @johandelengquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:12 schreef Anne het volgende:
*schop!
Tis weer zover.
Normaal deed ik zelf boodschappen bij de Jumbo en had ik codes over om weg te geven, maar dit keer ben ik juist op zoek naar 10 codes!
Edit: Ik hoef er nog maar 4. De andere 6 heb ik inmiddels via mijn ouders ontvangen.
Ik ben voorzien! Dankjewel!quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Al voorzien? Anders gaan ze naar @:johandeleng
Anne is voorzien!quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:08 schreef johandeleng het volgende:
Heel graag, we nemen ons neefje mee voor een dagje dierentuin komende zaterdag. We zouden maximaal 6 munten kunnen gebruiken. De rest hebben we al gespaard.
Maar Anne is eerst aan de beurt naar mijn mening.
Heel graag.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Anne is voorzien!
Zal ik jou 6 codes via een bericht toesturen?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Done!![]()
Heb nog 2 ongebruikte codes liggen voor een liefhebber!
Heb je een dm gestuurd met de 2 codes!quote:Op maandag 8 april 2019 18:43 schreef cy_80 het volgende:
Ik zou ze wel willen hebben als er ze nog zijn
[..]
Ik heb ze. Bedanktquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb je een dm gestuurd met de 2 codes!
Ik heb er tien, of ben je voorzien inmiddels?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zijn er mensen die van de codes afwillen?
Als je ze in DM kan zetten, dan graag!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik heb er tien, of ben je voorzien inmiddels?
Bedankt!!quote:Op zondag 14 april 2019 03:19 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hoi, ik heb er momenteel nog vijf. Interesse?
Als niemand meer wilt, dan zou ik ze graag hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heb nog 3 munten liggen voor de liefhebber.
Zal je vanavond even de codes sturen via dm!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:05 schreef cy_80 het volgende:
[..]
Als niemand meer wilt, dan zou ik ze graag hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |