Je was de eerst dus ik doe ze in je DMquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nogsteeds mij :p maar ik gun het andere ook hoor! 😋
Iedereen is al verzadigd blijkbaar, ze komen je kant op!!quote:Op zondag 1 mei 2016 08:26 schreef Brighteyes het volgende:
Niemand? Dan wil ik wel Geerd, als je ze nog aan mij kwijt wil
Zolang het één van de dingen is op deze site: https://dagjeuitactie.nl/quote:Op zondag 1 mei 2016 11:59 schreef Geerd het volgende:
Hoe werkt die shit eigenlijk? Kun je zelf bepalen waar je korting op wil ?
Meerdere muntjes geven niet auto korting op 1 doel?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:26 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zolang het één van de dingen is op deze site: https://dagjeuitactie.nl/
Iedere munt geeft 2,50 korting en je kunt zelf het doel kiezen. Per doel en per datum is er een maximaal aantal munten (maximale korting) die je in kunt zetten.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Meerdere muntjes geven niet auto korting op 1 doel?
Wel goeden shit !! Dacht dat het beetje was als, dat elke "munt" al een bestemming had.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Iedere munt geeft 2,50 korting en je kunt zelf het doel kiezen. Per doel en per datum is er een maximaal aantal munten (maximale korting) die je in kunt zetten.
Maar het is dus niet zo dat de ene munt korting geeft op Dierenpark Amersfoort en de andere op het Openluchtmuseum in Arnhem. Je mag zelf kiezen waar je de munt voor gebruikt.
quote:Op zondag 1 mei 2016 11:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iedereen is al verzadigd blijkbaar, ze komen je kant op!!
Ik gebruik ze om naar de sauna te gaan.quote:
Een sauna, als je als man alleen komt word je raar aangekeken zeker..quote:Op zondag 1 mei 2016 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gebruik ze om naar de sauna te gaan.Zeker die hele groten zoals Elysium ga ik dan graag met korting heen omdat het nog wel eens bizar druk kan zijn.
En we zijn met de kinderen naar het Openlucht Museum geweest.
Nee hoor, helemaal niet. Men let niet zo op elkaar in de sauna.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een sauna, als je als man alleen komt word je raar aangekeken zeker..
Hu net boodschappen gedaan, niks over gehoord of gevraagd....quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn er weer!
En ik hou me weer aanbevolen voor mensen die hun munten niet gebruiken!
ik hoorde de kassadame vandaag al mopperen dat de actie wel heel snel de vorige opvolgt (hier hadden ze sponsor je regionale clubdingeskaartjesquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu net boodschappen gedaan, niks over gehoord of gevraagd....
Dat was hier ook. Maar ik had ze vandaag wel al erbij zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoorde de kassadame vandaag al mopperen dat de actie wel heel snel de vorige opvolgt (hier hadden ze sponsor je regionale clubdingeskaartjes
ja ze hadden ze ook wel, maar daardoor waren nog niet alle medewerkers omgeschakeld ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2017 17:20 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dat was hier ook. Maar ik had ze vandaag wel al erbij zitten.
Nice!quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:16 schreef NotTheSame het volgende:
Ik spaar ook weer mee, maar ik zorg eerst dat ik zelf ruim in de munten zit. Wij hebben ze vorig jaar zo'n, ¤100,= korting opgeeist
.
Hier worden gemiddeld zo'n 20 munten per week meegebracht dus over een week of 4 à 5 kan ik weer uitdelen.
Ik heb er rond 12.00uur weer, dan zal ik je wel een code sturenquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:02 schreef Anne het volgende:
Ik hoef er maar ééntje.
Iemand die er eentje kan lenen? Ik heb hem zaterdag nodig en de dagje uit muntjes die ik zelf, bij mijn eigen boodschappen, ná dit weekend krijg geef ik met alle liefde weer weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |