GizartFRL > actief
Junkie > niet actief
Sitethief > actief
Karrel_Laaglawaai > actief
Magneet > duh ben ik
joda > actief
Bartoli > actief
Atrimar > actief
Molz > actief
Jelminho > actief
Forever > actief
valt dus eigenlijk wel mee, wie hebben zich nog meer opgegeven en zitten op de bank?
edit : even molz actief gemaakt, hij was zeker in een mini winterslaapje
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 11-01-2003 18:14]
quote:Zoals Magneet al zei, en daar ben ik het wel mee eens, is dat we even een berichtje plaatsen met de vraag wie er nog mee doet.
Op zaterdag 11 januari 2003 14:53 schreef AirRaid het volgende:
wat doen we nu met de niet actieve "voetballers" van FC Fok!
quote:*1* GizartFRL (keeper)
Op zaterdag 11 januari 2003 15:54 schreef Magneet het volgende:
wie hebben zich nog meer opgegeven en zitten op de bank?
*2* SuperUli (laatste man/voorstopper)
*3* AirRaid (rechtsback/rechtshalf)
*23* Junkie (rechtsback)
*5* Sitethief (centrale verdediger)
*6* Magneet (linksback/linkshalf)
*14* 2meter3 (centrale verdediger)
*4* Karrel_Laaglawaai (linker verdediger/middevelder)
*10* Atrimar (centrale 'aanvallende' middevelder)
*16* Escimo (centrale 'aanvallende' middevelder)
*7* Knaller (linker 'aanvallende' middevelder)
*21* Rellehenk (linker/recher middevelder)
*18* Bartoli (aanvallende middevelder)
*19* Molz (aanvallende middevelder/aanvaller)
*22* Mangoworks2002 (linker/rechtermiddevelder)
*8* joda (rechter aanvaller)
*17* I_m_m_0 (rechter aanvaller)
*9* Alexanderr (spits)
*20* Buurvrouw_Rietman (spits)
*11* Jelminho (linker aanvaller)
*15* Forever (linker aanvaller)
op de bank zitten:
Marcel067, AirRaid, SuperUli, Escimo, Knaller, I_m_m_0
Uw contract, ja, u kunt het al tekenen. Magneet heeft zijn contract een paar dagen geleden al getekend. De contracten gelden in ieder geval voor dit en volgend seizoen, daarna kunnen ze uiteraard verlengd worden.
Wilt u een cognacje misschien?
Beste voorzitter,
Zoals u weet loopt mijn contract aan het einde van dit seizoen af. Hierbij meld ik u dat de besprekingen wat mij betreft zsm kunnen beginnen.
Atrimar
quote:* De Voorzitter pakt de telefoon en belt Atrimar op.
Op maandag 13 januari 2003 10:48 schreef Atrimar het volgende:
FAX
Aan: Voorzitter FC Fok
Van: Atrimar
Onderwerp: Contractverlenging*****************************************
Beste voorzitter,
Zoals u weet loopt mijn contract aan het einde van dit seizoen af. Hierbij meld ik u dat de besprekingen wat mij betreft zsm kunnen beginnen.
Atrimar
Hallo Atrimar. Ik heb uw fax ontvangen, maar ik heb ook begrepen dat u op trainingskamp bent in Griekenland. Wilt u uw besprekingen daar houden of wacht u totdat u terug bent. Voor mij is het in ieder geval geen probleem om even naar Griekenland te vliegen.
Meneer de voorzitter,
Ik ben bezig een website voor Fc Fok in elkaar te zetten en ik vroeg me af of u geinterresseerd bent om een stukje op de site over Fc Fok! te schrijven.
Magneet
Magneet, dat is een goed idee wat ik van harte onderschrijf.
Als je me zegt waarover het stukje moet gaan, dan schrijf ik graag een stukje.
[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 19-01-2003 16:02]
Ik vertoef nu reeds meerdere jaren in het zonnige griekenland. Hier ben ik naartoe verhuist omdat een profavontuur als voetballer bij Dynamo Duketown na een stageperiode niet werd gelanceerd. Ik vulde mijn dagelijkse leven met filosoferen over de tactieken en opstellingen van het medium voetbal. Meestal in gezelschap van El Salvador en Socrates(die uit brazilie). Toen ik laatst echter een aanplakbiljet zag hangen in de stad over een oefenduel tussen uw Fc Fok en de plaatselijke trots Olympiakots ben ik van mijn spaargeld een kaartje gaan kopen. Hoewel de wedstrijd niet bijster interesant was(Socrates was al in slaap gesukkeld), werd ik getroffen door een vlaag van inspiratie en activiteit. Ik zou gaarne een 2e kans willen krijgen als voetballer. Ik heb mijn kamertje in het klooster opgegeven en de iconen zijn reeds gepakt. Ik heb de oude sloffies uit de kast gehaald en als U mij de kans zou bieden zou ik mij gaarne willen bewijzen als voetballer. Ik heb begrepen dat de transfermarkt zeer spoedig opengaat en ik ben transfervrij en heb geen agent. Zelfs niet een wijkagent. 0.0 eurotjes tekengeld dus. In mijn vroegere dagen als voetbaltalent kon ik de gehele linkerkant bestrijken, maar helaas heeft de factor tijd me ingehaald en ben ik niet in zo'n goede conditie. Dessalniettemin zou ik perfect kunnen fungeren als linksback of linker centrale verdediger gedurende 1 helft waarna mijn energie verbruikt zal zijn. Ik stond vroeger bekent door mijn harde afstandschoten ala ronaldo Cowman(maar die van mij waren meestal van richting van de goal af richting de tennisvelden achter de goal) en tackles ala Rinos Israelis.
Aangezien ik heden ten dage in Griekenland vertoef zou ik me zo kunnen melden bij het trainingskamp. Ik hoop snel iets van U te vernemen aangezien mijn voetbalplezier is ontwaakt uit zijn winterslaap.
P.s. vanwege mijn leeftijd zou u in aanmerking kunnen komen voor bejaarden subsidie van de overheid. Meer inhoudelijke kennis over mijn voetbalkwaliteiten verwijs ik naar mijn goede vriend Socrates die te vinden is in het klooster, hij houdt wel van 2 tot 3 zijn middagdutje.
hoogachtend
Bar_the_Grey
sage
voormalig voetbal talent
quote:er zijn dus weer 2 nieuwe kandidaten
Op zaterdag 18 januari 2003 00:38 schreef formule1freak het volgende:
hallo wil me aan sluiten bij fc Fok
++++++++++++++++++++++++++
geachte heer de voorzitter,
met het vertrek van Junkie heeft de
verdediging vooral veel te leiden
(nog maar 5 man over)
Maar gelukkig hebben zich reeds
2 nieuwe spelers aangemeld die
de verdediging kunne komen
versterken namelijk Bar_the_Grey
en formule1freak.
Ik ben er helemaal voor om deze 2
een contract aan te bieden tot aan
het einde van dit seizoen. Ze kunnen
zich dan gedurende die tijd bewijzen.
AirRaid
++++++++++++++++++++++++++
quote:FC FOK! (deel 5)
Op zondag 19 januari 2003 22:34 schreef Bar_the_Grey het volgende:
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:35 schreef TheScienceMan het volgende:
Contract Opstelling FC FokWerkgever Organisatie: FC Fok
Vertegenwoordigd door: De VoorzitterWerknemer/Speler: Bar_the_Grey
Huidige Status: TransfervrijBetreft: Contract tot einde van het seizoen bij FC Fok
Functie: Het spelen van een goede pot voetbal
Positie: - Linksback, Linker centrale verdediger, Linkshalf
Alternatieve Positie: in geval van nood alle andere posities in het veld waar de trainer de Speler neerzet.Taken:
- Het beletten van de tegenstander om te scoren
- Het uit de wedstrijd spelen van de spitsen van de tegenstander
- Het teambelang voorop individueel belang stellen
- Het afvuren van schoten op het doel van de tegenstander > Goals!!!!!!Contractduur: Einde van het seizoen 2003
Salaris: Een appel en een Ei
Salaris verplichtingen:
FC Fok zal voetballen, trainingsaccomodaties, hotelovernachtingen en vervoer aan de speler beschikbaar stellenContract Clausule:
Bij meer dan 10 basisplekken of invalbeurten is er een eenzijdige optie tot omzetten contract in contract voor 2 jaar aangaande vorstelijk salaris van bakken vol met losgeld.Hierbij verklaar ik accoord te gaan met bovengenoemde contractbepalingen:
Speler
Bar_the_GreySignature
Bar_the_GreyVertegenwoordiger FC Fok
Signature
Nu ik in de selectie ben opgenomen moet ik ook een contract tekenen neem ik aan?
Waar moet ik tekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |