abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7104364
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Als trainer ben ik niet geschikt voor een prof elftal, en gezien de capaciteiten die jij ( airraid) in huis hebt, zal jij waarschijnlijk de nieuwe toptrainer worden. Zelf begin ik aan iets nieuws, wat minder denkwerk kost, en minder tijd. Het trainen was leuk, maar te tijdrovend
* AirRaid is geroerd door deze woorden

Ik zal mijn best doen om Fok te laten presteren als ze nu doen
DWZ als ik de job als trainer krijg.

pi_7106867
quote:
Als trainer ben ik niet geschikt voor een prof elftal, en gezien de capaciteiten die jij ( airraid) in huis hebt, zal jij waarschijnlijk de nieuwe toptrainer worden. Zelf begin ik aan iets nieuws, wat minder denkwerk kost, en minder tijd. Het trainen was leuk, maar te tijdrovend
, slechte zaak coach, maar we respecteren je besluit...
pi_7108633
quote:
jammer...mocht het zover komen veel succes met wat je gaat doen.
pi_7112960
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Met enige droevigheid kom ik mijn ontslag aanvragen. Het doet me pijn in mijn hart, maar ik kan het lichamelijk niet meer volhouden.
* De Voorzitter hoort met ontstentenis het verhaal van Asschen_sukar aan...

Dit komt best wel onverwacht, moet ik zeggen, maar ik respecteer je reden. Ik wil je wel vragen of je erelid wilt worden van FC Fok en natuurlijk staat er altijd de mogelijkheid open om toch nog trainingen te geven als je daar zin in hebt.

Je bent en blijft altijd welkom bij FC Fok en haar stadion

Hierbij verleen ik je eervol ontslag als trainer bij FC Fok.

pi_7113010
* De Voorzitter roept AirRaid met spoed naar zijn kantoor.
pi_7113487
quote:
Op maandag 2 december 2002 23:20 schreef TheScienceMan het volgende:
* De Voorzitter roept AirRaid met spoed naar zijn kantoor.
* AirRaid komt kantoor binnen gesprint

u riep

pi_7113986
quote:
Op maandag 2 december 2002 23:36 schreef AirRaid het volgende:

[..]

* AirRaid komt kantoor binnen gesprint

u riep

FC Fok heeft weer een trainer nodig na het eervolle ontslag van Asschen_sukar. Zou jij weer trainer willen worden?
pi_7114093
quote:
Op maandag 2 december 2002 23:53 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

FC Fok heeft weer een trainer nodig na het eervolle ontslag van Asschen_sukar. Zou jij weer trainer willen worden?

Graag, ik heb nu toch mijn zaakjes wat op orde mijn friture.

Maar ik wil als het mogelijk is speler/coach worden.
En er zal ook een nieuwe assistent gezocht moeten worden.

pi_7114151
quote:
Op maandag 2 december 2002 23:57 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Graag, ik heb nu toch mijn zaakjes wat op orde mijn friture.

Maar ik wil als het mogelijk is speler/coach worden.
En er zal ook een nieuwe assistent gezocht moeten worden.

Dan benoem ik je hierbij officieel tot speler/coach/trainer van FC Fok en het kiezen van een assistent laat ik aan jou over, jij moet ermee samenwerken. Gefeliciteerd en welkom terug als trainer.
pi_7114333
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:00 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

Dan benoem ik je hierbij officieel tot speler/coach/trainer van FC Fok en het kiezen van een assistent laat ik aan jou over, jij moet ermee samenwerken. Gefeliciteerd en welkom terug als trainer.

Dank u wel, ik zal mijn uiterste best doen om u de en de club niet teleeur te stellen
pi_7116823
Graag wordt ik erelid van de club. En mijn ervaring wil ik zo nu en dan ook wel delen met de trainer.

Ik mag hopen dat de reeks overwinningen alsmaar groter mag worden

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_7116893
Meldt...

Mag ik ook lid worden van deze mieterse club? Ik ben inzetbaar op linkshalf of rechtshalf. Ook kan ik uitstekend de functie van assistent-coach vervullen..

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_7118056
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Met enige droevigheid kom ik mijn ontslag aanvragen. Het doet me pijn in mijn hart, maar ik kan het lichamelijk niet meer volhouden.
Ik vond het jammer dat ik maar een week met je heb kunnen werken! Vond je in ieder geval een fantastische coach, ook al ken ik je maar een week! Succes met je verdere carriere!
Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
pi_7119352
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Meldt...

Mag ik ook lid worden van deze mieterse club? Ik ben inzetbaar op linkshalf of rechtshalf. Ook kan ik uitstekend de functie van assistent-coach vervullen..

tuurlijk mag je lid worden, meld het ook even in deze topic FC Fok (deel2)
voor de positie van assistent zoek ik liever iemand die niet als speler bij de club betrokken is, aangezien ikzelf ook een speler ben een er toch iemand op de bank moet zitten om het een beetje in de gaten te houden

DUS MENSEN DIE INTERESSE HEBBEN IN HET ASSISTENTTRAINERSCHAP MELD U

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 03-12-2002 17:51]

pi_7120332
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 11:38 schreef AirRaid het volgende:

[..]

tuurlijk mag je lid worden, meld het ook even in deze topic FC Fok (deel2)
voor de positie van assistent zoek ik liever iemand die als speler bijn de club wil zitten aangezien ik zlef ook speler ben

EUhm zoke je nou iemand die niet speler is of WEL speler? In dat geval meld ik me. Anders draag ik JoJogirl of rietman voor als assistent. Rietman wil toch graag op de bank blijven zitten.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7127044
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

EUhm zoke je nou iemand die niet speler is of WEL speler? In dat geval meld ik me. Anders draag ik JoJogirl of rietman voor als assistent. Rietman wil toch graag op de bank blijven zitten.

Er kan tot zondagmorgen gereageerd worden op de positie van assistent trainer. Zondagmiddag zal ik rond 14.00 uur bekend maken wie de funcite mag gaan bekledeen.
pi_7141574
* De Voorzitter roept AirRaid voor de tweede keer in korte tijd naar zijn kantoor voor een spoedmeeting.
pi_7144504
* AirRaid komt het kantoor binnen lopen

u had om mij geropen?

pi_7152704
Dat klopt. Ik heb editie 1 van Fok Journal gelezen en het volgende bericht is me niet goed gevallen:

"Het gerucht gaat dat FC Fok ingesprek was met Bart van Achterbuurtwijk van Feyedam en Louis Ikstavoorpaal van Marselona. Pieter Woudt van de Graafhap en Airraid van FC Fok zouden pas respectiefelijk 3e en 4e keus zijn. Vooral voor Airraid zal dit als een schok komen. Hij verkeerde in de veronderstelling dat zijn plekje al veilig was."

Zou het misschien handig zijn als we met 2-en overleggen over komende transfers of aankopen van spelers?

pi_7155027
En dat we de bron van dit gerucht gaan opsporen?
pi_7165745
quote:
Op donderdag 5 december 2002 00:11 schreef TheScienceMan het volgende:

Zou het misschien handig zijn als we met 2-en overleggen over komende transfers of aankopen van spelers?

In het vervolg wil ik zeker met u overleggen over transfers en aankopen. Maar denk dat we voorlopig geen extra aankopen meer nodig hebben, of er moet een speler vertrekken of het moet al een hele goede aankoop zijn.
quote:
Op donderdag 5 december 2002 09:29 schreef TheScienceMan het volgende:
En dat we de bron van dit gerucht gaan opsporen?
Degene die deze geruchten de wereld in heeft geholpen die wil ik eigenlijk best wel eens onder vier ogen spreken.
  donderdag 5 december 2002 @ 20:21:18 #48
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7165920
ik was het niet, al die spelers willen toch mijn plaatsje innemen
  zaterdag 7 december 2002 @ 17:23:24 #49
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_7194710
is het erg dat ik nooit reageer op Fc Fok! ???
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_7207779
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:23 schreef Sitethief het volgende:
is het erg dat ik nooit reageer op Fc Fok! ???
Nee hoor, dat is geen probleem .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')