Dat valt me inderdaad tegen,dat tuig zou beter een beetje gaan rellenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:12 schreef Heilwasser het volgende:
Is de avondklok voor alle locals ingesteld of zo? Ik zie enkel politie en journalisten.
Ja, yorkshires ook idd, mijn moeder had er 1.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft zo'n yorkie, zo klein, kan in je hand zitten. Maar het ego van een Rottweiler!
Die moesten Salah z'n poep opruimenquote:
Ze stoppen niet voordat alle bewijzen zijn vergaard. En ja gedurende het onderzoek zal het worden bewaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:17 schreef Allyo het volgende:
Ik vraag mij dus iets heel doms af he. Gaan ze vannacht door met onderzoeken? Of gaan ze weg en komt er eerst iemand een nieuwe deur in zetten? En wordt het huis dan bewaakt ofzo?
Gewoon sporen onderzoek, dna, vingerafdrukken enzoquote:
Actuele tussenstand (20:36): Twee Drie opgepakt (waarvan eentje Abdeslam) en twee worden er nog gezochtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:19 schreef Walterwhite64 het volgende:
moest helaas effe weg, actie gemist dus.
Waren er nog meer verdachten in het pand? Gearresteerd of gemolesteerd?
Ik zet er een euro op in dat ie gestolen isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:20 schreef empa1010 het volgende:
Zou die dikke BMW jonguh ook van Abdeslam zijn
Ja abdeslam en zen makker had ik nog meegekregen, die andere twee zouden nog in dat pand zitten maar blijken nu dus gevlucht?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Actuele tussenstand (19:23): Twee opgepakt (waarvan eentje Abdeslam) en twee worden er nog gezocht
Nee, woensdag waren er gevlucht Ze hebben samen met abdelsam nog iemand gearresteerd Daarna nog iemand in een andere flat Dus 3 en niemand is ontsnaptquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:22 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Ja abdeslam en zen makker had ik nog meegekregen, die andere twee zouden nog in dat pand zitten maar blijken nu dus gevlucht?
Thanks mate.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nee, woensdag waren er gevlucht Ze hebben samen met abdelsam nog iemand gearresteerd Daarna nog iemand in een andere flat Dus 3 en niemand is ontsnapt
Wat moet Dutroux met die gast?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:28 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
mooi zo. Levenslang opsluiten bij Dutroux.
Hopen dat hij 130 gaat worden.![]()
![]()
Echt wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ga ook politieman worden![]()
Echte bazen zijn het
Je bent dus een wout?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |