Voor zoiets ben ik ook bangquote:
Dat je een boete moet betalen in het amateurvoetbal voor een zware overtreding, wist ik ook niet hoorquote:
Voor een kaart.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een boete moet betalen in het amateurvoetbal voor een zware overtreding, wist ik ook niet hoor
Hoe groot is dat bedrag meestal dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor een kaart.
Betalen de clubsno g wel eens, zal in deze niet het geval zijn dus zal hem zelf wel in de bus krijgen
20-25 euro in die strekkingquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bedrag meestal dan?
Oh dat valt meequote:
Verschilt weer per KNVB regio geloof ik.quote:
Je krijgt van knvb ook nog schorsing hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk iets meer hier
30-40 pond ofzo
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je krijgt van knvb ook nog schorsing he
vieze jodenstreken (dit is een grap modjes)
Tot morgenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Dag mensen. Grote kans dat ik van FOK! ga. Mijn laptop doet kut en mobiel kan ik dit niet. Hopelijk lost het probleem zich nog op.. En anders tot ziens
Wel goeie manier om het nog beetje vriendelijk te houden natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verschilt weer per KNVB regio geloof ik.
Bij ons krijgen we zelden kaarten en zelfs dan worden ze 9 van de 10 keer niet opgeschreven
Jezusquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:38 schreef JanCees het volgende:
Ouwe maat van me van middelbare school kreeg 7 wedstrijden omdat ie vroeg of de scheids blind was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |