Ik heb geen ervaring met back-ups maken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik zou mijn telefoon wel opnieuw willen installeren. Heeft iemand daar ervaringen mee op W10M?
Wat zijn de stappen die ik dan moet doorlopen?
- Back Up's maken
- En dan?
Nee 10, maar wil eigenlijk 'fresh' beginnen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met back-ups maken.Draai je nu nog 8.1?
Dat probleem had ik ook. Als je WDRT gebruikt, zet ie hem terug naar 8.1.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:20 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Nee 10, maar wil eigenlijk 'fresh' beginnen.
firmware van fitbit ook op laatste versie ?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb een fitbit die ik via bluetooth kan koppelen aan een app.
Om de zoveel tijd gooit ie m er uit, ondanks dat bluetooth gewoon aanstaat. Hij staat dan nog steeds in de lijst, maar ik moet m opnieuw verbinding laten maken.
Nou, daar gaan we.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook. Als je WDRT gebruikt, zet ie hem terug naar 8.1.Microsoft heeft aangegeven dat ze niet 10 via WDRT aanbieden. Dus als je zo schoon mogelijk wil beginnen, zou ik hem via WDRT naar 8.1 zetten (je krijgt dan sowieso de meest recente firmware), daarna alle apps verwijderen, meteen updaten naar 10 en tot slot een hard reset via de instellingen. Fresher dan dat kan ik het niet bedenken.
vandaag een update voor windows 10 mobile waar ook bluetooth fixes in zittenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
firmware van fitbit ook op laatste versie ?
Ik durfde er al niet meer naar te vragen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Gary_Oak het volgende:
JA, UPS HEEFT EINDELIJK HET PAKKETJE! NA VIER MAANDEN IS MIJN KUTBESTELLING BIJ MOZO VERZONDEN!![]()
Gelukt? Misschien ben ik een beetje laat, maar: Ik had een paar apps die gewoon werkten na de upgrade naar 10, maar toen ik 10 opnieuw installeerde kon ik de apps niet meer installeren uit de Store, stond bij: Niet geschikt voor jouw toestel... Hopelijk heb je dat niet.quote:
tap and hold caller in call history and choose block contactquote:Op woensdag 13 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik kan het bel/sms filter niet meer vinden, of is deze functie nog niet beschikbaar voor W10.
Ook voor prive-nummers?quote:Op woensdag 13 april 2016 15:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tap and hold caller in call history and choose block contact
zelfde voor text messages
Gelukt. En eigenlijk geen enkel verschil met m'n eerdere versie, jammer genoeg. Maar verder geen bugs/problemen.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:39 schreef Draganta het volgende:
[..]
Gelukt? Misschien ben ik een beetje laat, maar: Ik had een paar apps die gewoon werkten na de upgrade naar 10, maar toen ik 10 opnieuw installeerde kon ik de apps niet meer installeren uit de Store, stond bij: Niet geschikt voor jouw toestel... Hopelijk heb je dat niet.
Thanks! Hopelijk is ie eind deze week binnen.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:33 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik durfde er al niet meer naar te vragen.
Fijn voor je! En dan nu er vanaf vandaag of morgen van genieten!
Vandaag is er een nieuwe build:quote:Op woensdag 13 april 2016 18:20 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Gelukt. En eigenlijk geen enkel verschil met m'n eerdere versie, jammer genoeg. Maar verder geen bugs/problemen.
Ik ben geen insider. Mijn telefoon is al sinds ik 'm heb heerlijk stabiel (0 crashesquote:Op woensdag 13 april 2016 18:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Vandaag is er een nieuwe build:
http://www.windowscentral(...)obile-build-10586218
Nee, deze build is ook voor normale consumenten als ik dat artikel moet geloven.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:13 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik ben geen insider. Mijn telefoon is al sinds ik 'm heb heerlijk stabiel (0 crashes) en dat wil ik zo houden.
Hmm.. ik zie de update wel verschijnen maar als ik op installeren druk dan probeert ie het heel even. Maar daarna verschijnt de 'installeren' knop weer.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, deze build is ook voor normale consumenten als ik dat artikel moet geloven.Patch Tuesday!
Vaag.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:06 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie de update wel verschijnen maar als ik op installeren druk dan probeert ie het heel even. Maar daarna verschijnt de 'installeren' knop weer.
als ik dubbelklik op het woord dus compleet selecteer, dan komt de +[onbekendwoord] wel in beeldquote:Op donderdag 14 april 2016 17:23 schreef L3viathan het volgende:
Hmm vaag.. ik kan geen woorden aan het toetsenbord woordenboek toevoegen.
Hebben anderen dit ook?
De naam van mijn dochtertje is er ineens uit verdwenen (of met die update van deze week) en ik kan die ook niet toevoegen..
Ja dat krijg ik inderdaad ookquote:Op donderdag 14 april 2016 17:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
als ik dubbelklik op het woord dus compleet selecteer, dan komt de +[onbekendwoord] wel in beeld
Bonus: Ook als je spatie backspace doet
Doet het al, je moet blijkbaar 40% batterij hebben.quote:Op donderdag 14 april 2016 02:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vaag.Misschien via WDRT erop zetten (mits je niet alles al geconfigureerd hebt, zou zonde van je tijd zijn geweest namelijk)?
Wel zo handig, ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:29 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Doet het al, je moet blijkbaar 40% batterij hebben.
I know right?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kies je geld. Serieus. Je mag alweer bijna je contract verlengen en de Lumia 980 kiezen.
Hij is spuuglelijkquote:Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
I know right?Vind jij de nieuwe afwerking ook lelijker of stel ik me gewoon aan?
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is spuuglelijkDaar zou ik mn Pokedex nog niet in beschermen.
Je bent gewoon wederom teleurgesteld en dat snap ik wel. De afwerking ziet er ongeveer gelijk uit maar de kleurstelling is inderdaad totaal iets anders. De eerste is sjiek, die je nu hebt is gewoontjes. Denk er op je gemak over na. Kijk of je iets mooiers kunt vinden. Zo niet hou je hem, zo ja, terug met dat ding.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is spuuglelijkDaar zou ik mn Pokedex nog niet in beschermen.
Heb de klantenservice net gemaild en gevraagd of het een fout was of dat ze echt die serie hebben veranderd. Als het laatste het geval is, dan stuur ik het terug. Wat een flutbedrijf.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:12 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Je bent gewoon wederom teleurgesteld en dat snap ik wel. De afwerking ziet er ongeveer gelijk uit maar de kleurstelling is inderdaad totaal iets anders. De eerste is sjiek, die je nu hebt is gewoontjes. Denk er op je gemak over na. Kijk of je iets mooiers kunt vinden. Zo niet hou je hem, zo ja, terug met dat ding.
ik vind die juist mooier, en leer is natuur product dat kan afwijkenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:43 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is, is dat ik mijn bestelling van Mozo binnen heb, ondanks dat de website van UPS zegt dat ie nog in Duitsland ligt.Het slechte nieuws is dat Mozo blijkbaar hun bruine covers een 'update' hebben gegeven met een ander soort leer. Vier maanden geleden toen ik de bestelling deed, was ik in de veronderstelling dat ik onderstaand zou krijgen:
[ afbeelding ]
Mooi hè? Vandaag kreeg ik echter deze:
[ afbeelding ]
Heeft een andere tint en afwerking. Ik vind deze veel lelijker.Vier maanden gewacht en dan flikken ze dit.
Zal ik het terugsturen en dan maar gewoon de zwarte nemen of eieren voor m'n geld?
Ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:37 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
ik vind die juist mooier, en leer is natuur product dat kan afwijken
Ik vond die andere juist poep en verrookt leer achtigquote:Op zaterdag 23 april 2016 04:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik niet.De eerste heeft een vintage look, deze is helemaal egaal en heeft een poepkleur.
Heb hem inmiddels teruggestuurd en om de zwarte gevraagd.
Echt leer wordt pas mooi als je het een tijdje gebruikt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:37 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
ik vind die juist mooier, en leer is natuur product dat kan afwijken
Ach ja, de zwarte vind ik ook mooi hoor. Het is alleen dat mijn portemonnee e.d. ook van bruin leer is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:15 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik vond die andere juist poep en verrookt leer achtigmaar gaat erom dat jij hem mooi vindt natuurlijk!
Die gebruik ik allemaal nietquote:Op maandag 25 april 2016 01:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ach ja, de zwarte vind ik ook mooi hoor. Het is alleen dat mijn portemonnee e.d. ook van bruin leer is.
Maar goed, ben trouwens best ongeduldig naar de nieuwe apps in UWP van Facebook, Facebook Messenger, Instagram en Skype. Met de eerste drie zijn ze al sinds oktober bezig.Zo veel apps die ik in UWP wil zijn nog in beta! Remote Desktop ook bijvoorbeeld.
Instagram maakt goede vorderingen, al vind ik 6Tag nu nog fijner om te gebruiken. Ik snap niet dat ze voor Skype zoveel tijd nodig hebben. Sowieso; waar is dat Skype team allemaal mee bezig? Die dienst wordt alleen maar slechter in plaats van beter...quote:Op maandag 25 april 2016 01:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ach ja, de zwarte vind ik ook mooi hoor. Het is alleen dat mijn portemonnee e.d. ook van bruin leer is.
Maar goed, ben trouwens best ongeduldig naar de nieuwe apps in UWP van Facebook, Facebook Messenger, Instagram en Skype. Met de eerste drie zijn ze al sinds oktober bezig.Zo veel apps die ik in UWP wil zijn nog in beta! Remote Desktop ook bijvoorbeeld.
Is nog te downloaden, maar ondersteuning stopt deze zomer. De ingebouwde app werkt prima, op ov na.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:10 schreef FritzWepper het volgende:
Nou, een kwartier geleden is m'n Lumia 630 DS gevallen. Nou deed 'ie dat wel vaker, maar uitgerekend deze val van 30cm was het scherm fataal
Dus dit is eventjes mijn favoriete topicreeks op FOK! geworden
Misschien moet ik nog even twee maanden naar de barsten staren, want dan woon ik weer in Nederland en heb ik niet persé een dual sim nodig.
Maare... ik heb meteen een vraag voor de kenners: is HERE Drive/Maps nog steeds (gratis) te downloaden voor Windows Phone 10?
Die zie ik dus nergens.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:04 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik denk dat het Windows 10-topic daar het best voor in aanmerking komt.
Zat op mobiel, kon niet op de vorige pagina's komen van DIG.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:28 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
DIG / [Windows 10] #8
Beetje rare titel ook.
Hoe gaat het met je mozocover?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zat op mobiel, kon niet op de vorige pagina's komen van DIG.
Aangetekend verstuurd, maar ze hebben hem nog niet opgehaald op het postkantoor. Na de 10e wordt ie teruggestuurd. Prutsers.quote:
Inderdaad! Op mijn bejaarde Lumia 820 is mijn battery drain hiermee opgelost.quote:
Whatsapp verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Alles werkt weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef Radioheader het volgende:
Heb de 640xl met windows 10. Maar bevalt bij mij totaal niet. Het neemt teveel harde schijf ruimte in om nog een update te installeren.
Whatsapp is bij mij ook 1,89 gb groot, ik kan daarvan ook geen bestanden meer verplaatsen. Als ik in de verkenner kijk staat er map is leeg. Meer mensen hier last van? Ik kan nu ook whatsapp niet meer gebruiken, omdat ik te weinig opslagruimte heb.
Dat lost het probleem dat W10 heet nog niet op natuurlijk. MS heeft nog wel wat werk te doen willen ze het zo smooth maken als WP8.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:42 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Whatsapp verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Alles werkt weer
Dat ben ik met je eens, zeker nog geen verbetering.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:23 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat lost het probleem dat W10 heet nog niet op natuurlijk. MS heeft nog wel wat werk te doen willen ze het zo smooth maken als WP8.
account verwijderen en opnieuw toevoegen ?quote:Op zondag 15 mei 2016 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er blijft een 1 staan bij mijn email tile. Er is geen ongelezen mail. Iemand een idee hoe ik die weg kan halen?
Reboot, soft reset, losmaken van start en opnieuw pinnen... Niets helpt tot nu toe
Ook geprobeerd, helemaal opnieuw gesynchroniseerd, de betreffende mail opgezocht en nogmaals verwijderd.quote:Op zondag 15 mei 2016 09:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
account verwijderen en opnieuw toevoegen ?
Stop er een sd-kaart in. Bij Windows 10 mobile kan je nagenoeg alle apps gewoon op de sd-kaart zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef Radioheader het volgende:
Heb de 640xl met windows 10. Maar bevalt bij mij totaal niet. Het neemt teveel harde schijf ruimte in om nog een update te installeren.
Whatsapp is bij mij ook 1,89 gb groot, ik kan daarvan ook geen bestanden meer verplaatsen. Als ik in de verkenner kijk staat er map is leeg. Meer mensen hier last van? Ik kan nu ook whatsapp niet meer gebruiken, omdat ik te weinig opslagruimte heb.
En als je naar die account een nieuwe mail stuurt?quote:Op zondag 15 mei 2016 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, helemaal opnieuw gesynchroniseerd, de betreffende mail opgezocht en nogmaals verwijderd.
Niets. Nog steeds die notificatie
-edit-
Het gekke is dat er geen notificatie is als ik gmail en hotmail los op mn startpagina pin.
Ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:19 schreef L3viathan het volgende:
[..]
En als je naar die account een nieuwe mail stuurt?
Heb zoiets ook een paar x gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb mijn zwart leren Mozo-cover binnen. Na zes maanden is het hoofdstuk afgesloten.
...Bestel maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb mijn zwart leren Mozo-cover binnen. Na zes maanden is het hoofdstuk afgesloten.
...Ik ben wel in voor een nieuw hoofdstuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 16:24 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een nieuw hoofdstuk hoor.
Er zat een SD kaart in met alle foto's en video's erop. Vandaar dat het zo raar was dat Whatsapp zo groot was. Whatsapp kon trouwens niet verplaatst worden naar de SD Kaartquote:Op zondag 15 mei 2016 10:42 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Stop er een sd-kaart in. Bij Windows 10 mobile kan je nagenoeg alle apps gewoon op de sd-kaart zetten.
Klantenservice van Microsoft is sowieso om te huilen. Incompetente idioten op de chat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:39 schreef Sloggi het volgende:
Ja, die reparatietoko van Microsoft is niet echt geweldig.
Probleem had ik ook op WP 8.1. Probeer de ringtone-app eens?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:44 schreef Rob310 het volgende:
Misschien is het al eens voorbij gekomen maar ik krijg de eigen toegevoegde ringtones die ik op mijn 925 had staan (en daar dus probleemloos werkten) wel overgezet naar de map "ringtones" op de 535 met Wm10 maar ik kan ze niet kiezen als ringtone voor app-geluid en in de keuzelijst bij gepersonaliseerde beltoon (in de personen hub) staan ze ook niet in de lijst.
Op mijn 925 met Wp8.1 heb ik dus juist geen probleem.....quote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Probleem had ik ook op WP 8.1. Probeer de ringtone-app eens?
https://www.microsoft.com(...)e-maker/9wzdncrfhvdm
Misschien is het bestand te groot of te lang? Vergeet niet dat W 10 totaal anders is dan WP 8.1, dus misschien is het sowieso nog niet te doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Op mijn 925 met Wp8.1 heb ik dus juist geen probleem.....
Ringtonemaker ken ik, maar ik wil graag de sounds van Zedge gebruiken die ik nu heb. Dezelfde terugzoeken in de app is nagenoeg onmogelijk. Ik zal foon morgen eens aan Pc hangen, misschien dat ik dan een andere map zie om de bestandjes in te kunnen plaatsen.
Wat zijn livetweets? Periscope?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:15 schreef Isane het volgende:
Ik mis alle live tweets op mn twitter. Ligt dit aan mij of zit de functionaliteit er niet in?
twitter:FRANCE24 twitterde op woensdag 25-05-2016 om 15:41:06Microsoft to end smartphone manufacturing https://t.co/1PsZ78DBg7 https://t.co/1VBR5ieT1G reageer retweet
twitter:WSJ twitterde op woensdag 25-05-2016 om 15:41:06Microsoft announces a further step in dismantling the mobile-phone operations it acquired from Nokia https://t.co/1qjyut0LVS reageer retweet
Dat eerste heeft MSFT niet gezegd, integendeel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:50 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:FRANCE24 twitterde op woensdag 25-05-2016 om 15:41:06Microsoft to end smartphone manufacturing https://t.co/1PsZ78DBg7 https://t.co/1VBR5ieT1G reageer retweet
twitter:WSJ twitterde op woensdag 25-05-2016 om 15:41:06Microsoft announces a further step in dismantling the mobile-phone operations it acquired from Nokia https://t.co/1qjyut0LVS reageer retweet
![]()
![]()
Dat hoeft ook niet! Hoewel ik het er wel mee eens bent dat de houding van Microsoft niet veel vertrouwen geeft in W10M. Zelf bij de Microsoft cloud roadshow liepen consultants met iPhones rond en zag je bij demo's en presentaties amper een lumiaquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:56 schreef PjotterFRL het volgende:
Meer dan drie telefoons per jaar gaan ze niet meer maken gok ik.
Mij maakt het niet uit. Zolang ze gewoon telefoons blijven maken, vind ik het al goed. Moet er niet aan denken om naar Android of iOS te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet! Hoewel ik het er wel mee eens bent dat de houding van Microsoft niet veel vertrouwen geeft in W10M. Zelf bij de Microsoft cloud roadshow liepen consultants met iPhones rond en zag je bij demo's en presentaties amper een lumia
Hell, zelfs Office 365 functioneert op iOS beter dan in W10M![]()
De markt wil alleen maar een high-end Surface Phone. Liever één highend premium telefoon met continuum, helo en x86 dan van die goedkope plastic lumia's.
Mijn trouwe lumia 820 is trouwens niet meer. Kapot gegaan door een bleed in het scherm. Er zat een barst onder de touch laag
De komst van de Surface Phone zal bepalen of ik bij W10M blijf. Voor de tussentijd heb ik een Lumia 650 aangeschaft waarbij het niet erg is als ik deze vervroegt afschrijf.
Eerste indrukken zijn erg positief. BIGGGGG bang for bucks en een mooie zakelijke uitstraling. Voelt wel minder degelijk aan dan de 820. Enigste kritiekpuntje is het het ontbreken van draadloos opladen.
Mijn hoop is gevestigd op de Surface Phone.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:57 schreef JDude het volgende:
M'n 930 kan nog even mee maar daarna maar weer terug naar iOS denk ik.
Zo zit ik er ook in. Mijn 830 doet het nu nog prima.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:07 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Mijn hoop is gevestigd op de Surface Phone.
Tot die tijd doet mijn I1520 het vast nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |