Nee ik ook niet, zal wel niet in NL werken... Al las ik wel op Reddit dat hij in Duitsland wel werktquote:
klopt, heb m'n regio even op duitsland gezet en toen werkte het wel, na voltooien download regio weer teruggezet.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zal wel niet in NL werken... Al las ik wel op Reddit dat hij in Duitsland wel werkt
lijkt tot nu toe prima te werken en is wat meer feature complete dan de microsoft versie naar mijn ideequote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:18 schreef PjotterFRL het volgende:
Hoe bevalt ie? Is het de moeite waard?
Zo echt he.. Heb volgens mij al 100x de verkeerde knop ingedruktquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:56 schreef Isane het volgende:
Wat is whatsapp kut geworden met de "selecteren" knop onderin (ipv verzenden)
Op de 535 die ik gebruik, kan ik niets meer na het indrukken van die knopquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:56 schreef Isane het volgende:
Wat is whatsapp kut geworden met de "selecteren" knop onderin (ipv verzenden)
Dat probleem heb ik dan weer niet. Als ik de back toets druk kan ik gewoon weer verder typen/verzenden enz..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:23 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Op de 535 die ik gebruik, kan ik niets meer na het indrukken van die knop![]()
Ik kan niets selecteren en ook niet terug naar bericht typen. Ik moet terug naar contactenlijst en weer terug naar de chat met de betreffende persoon.
Doe ik iets fout?
idd jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:14 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Zo echt he.. Heb volgens mij al 100x de verkeerde knop ingedrukt
Waarschijnlijk om het in dezelfde stijl te houden als de sms-app.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:40 schreef PjotterFRL het volgende:
Wat een verschrikking inderdaad. Hoe kunnen ze zoiets nou bedenken?
Zal ook even gaan klagen bij support.
Wanneer je in de sms-app een bericht aan het schrijven bent is de onderste balk weg. Vind ik nogal een verschil.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om het in dezelfde stijl te houden als de sms-app.
Ik bedoel dus die verzendknop in de vorm van een pijl.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:30 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wanneer je in de sms-app een bericht aan het schrijven bent is de onderste balk weg. Vind ik nogal een verschil.
Er is al wel een update, maar nog niet zoals ik het wil:
http://mspoweruser.com/wh(...)ulti-select-bug-fix/
Gaat niet gebeuren, al zijn er tien miljoen miljard handtekeningen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:51 schreef Gary_Oak het volgende:
Willen jullie deze petitie tekenen?
https://www.change.org/p/(...)nd-windows-mobile-10
NEE!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay jongens. Ik ga in november overstappen naar Android. Ik heb het lang vol gehouden en vind het OS an sich prachtig, maar het gebrek aan apps is me nu echt teveel geworden.
Blame Pokémon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |