quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:02 schreef Etsu het volgende:
Of kindjes lokken naar je huis op het internetwebz en dat kind vragen een cornettohoortje mee te nemen.
Kom je spelletje spelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:02 schreef Etsu het volgende:
Of kindjes lokken naar je huis op het internetwebz en dat kind vragen een cornettohoorntje mee te nemen.
Klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:02 schreef Etsu het volgende:
Of kindjes lokken naar je huis op het internetwebz en dat kind vragen een cornettohoorntje mee te nemen.
Dat zou jij wel moeten weten toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt
Hahaha ik dacht precies het zelfde. Wat slechtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:08 schreef Etsu het volgende:
He Braddie
GC / Hoeveel rijlessen nodig?
Wel 'n interessant topic voor jouMisschien kan je je ervaringen daar delen.
Nou en.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh, ik ben oud en krakkemikkig hoor
en kaalquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh, ik ben oud en krakkemikkig hoor
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:49 schreef deadprez het volgende:
ik las trouwens dat blink-182 met een nieuw album komt
Morgen loop ik waarschijnlijk dronken door de stadquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
god jongens... wat een kutdag zeg
morgen ga ik naar het reuzenrad in rotterdam, maar volgens mij wordt het pestweer
maar ja beloofd is beloofd
waarom dat dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Morgen loop ik waarschijnlijk dronken door de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |