SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Maar wel de realiteit die idealisten niet willen inzien en de rest maar als extreem-rechts wegzetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is politiek gezien ook niet echt winstgevnd voor een partij natuurlijk
De gematigde rechtse zie je niet in de media, dat maakt het eerlijk gezegd ook lastig te nuancerenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wel de realiteit die idealisten niet willen inzien en de rest maar als extreem-rechts wegzetten.
Genoeg te zien hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De gematigde rechtse zie je niet in de media, dat maakt het eerlijk gezegd ook lastig te nuanceren
Er bestaat voor dit probleem geen redelijke oplossingquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En gematigd links bestaat niet, anders waren er wel redelijke oplosisngen geweest.
Hoe kan iemand het dan in zn hoofd halen om ze binnen te halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Er bestaat voor dit probleem geen redelijke oplossing
Waarom zou rechts niet met die oplossing kunnen komen? En je zit nu al in een situatie dat geen immigratie geen plan isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Extreem rechts: schreeuwen tegen iedere buitenlander
Extreem links: alleen maar over moraliteit schreeuwen als het over vluchtelingen gaat, zonder daadwerkelijke oplossingen.
GEmatigd rechts: sceptisch zijn tegenover immigratie, zolang er geen gedegen plan is.
Gematigd links zou dan kunnen zijn het aandragen van plannen.
Extreem links is fokkie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Extreem rechts: schreeuwen tegen iedere buitenlander
Extreem links: alleen maar over moraliteit schreeuwen als het over vluchtelingen gaat, zonder daadwerkelijke oplossingen.
GEmatigd rechts: sceptisch zijn tegenover immigratie, zolang er geen gedegen plan is.
Gematigd links zou dan kunnen zijn het aandragen van plannen.
Omdat ik niet zou inzien waarom ik hun problemen moet oplossen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou rechts niet met die oplossing kunnen komen? En je zit nu al in een situatie dat geen immigratie geen plan is
Ik heb het ook niet over jou. Ik heb het over een random rechtse partij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet zou inzien waarom ik hun problemen moet oplossen.
Omdat de meeste rechtse paritjen zich gewoon aan de wet willen houden?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou. Ik heb het over een random rechtse partij.
Die onderhandelen nu trouwens over een linkse oplossing
Als de procedure wat fatsoenlijker zou verlopen in Nederland ben ik het hier wel mee eens jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je uitgeproduceerd bent heb je ook als minderjarige geen enkel recht meer hier.
Fatsoenlijker is korter?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Als de procedure wat fatsoenlijker zou verlopen in Nederland ben ik het hier wel mee eens ja
Dat vooral ja. En duidelijk laten weten dat uitgeprocedeerd ook echt uitgeprocedeerd is. Ik weet niet hoe dat nu gaat maar ik heb het idee dat asielzoekers dat niet duidelijk meekrijgen, en dat de sfeer gecreerd wordt dat een besluit ook nietszeggend is. Dat is natuurlijk de bedoeling nietquote:
Omdat ze enorm veel liegende vertalers in dienst hebben genomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet niet hoe dat nu gaat maar ik heb het idee dat asielzoekers dat niet duidelijk meekrijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |