Ja, lees je m`n zin uberhaupt wel? Je lijkt Harry Mens welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hadden die eerste Rode Kruis gasten die mensen uit de zee gingen vissen al niet moeten toestaan.
Ik ben benieuwd of jij over 5 jaar nog zo denkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kan je wel weer dat argument voorbij gaan door een ander voorbeeld te geven maar het is gewoon wel zoals het is.
Als jij vluchtelingen weigert schend je gewoon belangrijke rechten punt
Die mogen ook terug ja. Wat ze ook gewoon doen hoor?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat we nu asielaanvragen uit de fucking balkan en oekraine krijgen.
Net zoals al die afgewezen vluchtelingen uit Somalie en alle andere landen die niet mogen blijven?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mogen ook terug ja. Wat ze ook gewoon doen hoor?
Ja want dan moeten jouw nederlandse kinderen verplicht naar een sharia-school ofzo? Denk je dat echt Mikey?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of jij over 5 jaar nog zo denkt.
Omdat de overheid 10 jaar wanpolitiek heeft gepleegd internationaal gezien, en daar nu het volk mee opschepenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denk je dat figuren als Trump, de AfD, Wilders en co in enorme trek zijn?
Jullie zullen nu al geen pensioen hebben, hoe zal dat gaan als er nog meer mensen komen die over het algemeen weinig gaan bijdragen statistisch gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dan moeten jouw nederlandse kinderen verplicht naar een sharia-school ofzo? Denk je dat echt Mikey?
Precies. En dat weigeren ze in te zien waardoor het een puur op de man speel gevecht wordt waar uiteindelijk een Trump/Wilders haar garen mij spint. Die Samsom heeft bijvoorbeeld twee combiflats voor zijn kop staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de overheid 10 jaar wanpolitiek heeft gepleegd internationaal gezien, en daar nu het volk mee opschepen
En jij bent een slappe zak precies dat correct willen zijn wat van Nederland het in de kont geneukte jongetje van Europa maakt. De Golfstaten en oost Europa zegt gewoon nee wij willen niet of meer vluchtelingen omdat het oa economische gevolgen heeft voor het land.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lees je m`n zin uberhaupt wel? Je lijkt Harry Mens wel
Dat was het punt geloof ik niet hoor? Het was het punt of Europa een middelvinger kon trekken naar vluchtelingen ofniet. Dat mensen niet blij worden van economische consequenties lijkt me logisch, daar wordt niemand blij vanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie zullen nu al geen pensioen hebben, hoe zal dat gaan als er nog meer mensen komen die over het algemeen weinig gaan bijdragen statistisch gezien.
Dan ga je toch lekker in Polen wonen Mikeyquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En jij bent een slappe zak precies dat correct willen zijn wat van Nederland het in de kont geneukte jongetje van Europa maakt. De Golfstaten en oost Europa zegt gewoon nee wij willen niet of meer vluchtelingen omdat het oa economische gevolgen heeft voor het land.
Europa KAN de middelvinger trekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was het punt geloof ik niet hoor? Het was het punt of Europa een middelvinger kon trekken naar vluchtelingen ofniet. Dat mensen niet blij worden van economische consequenties lijkt me logisch, daar wordt niemand blij van
Maar het is wel makkelijk om dan argumenten te geven wat er allemaal kan gebeuren, tsja ongetwijfeld. Maar het tegenovergestelde kan je niet doen dus wat heeft het voor nut dit te benoemen?
Polen heeft meer vluchtelingen dan Nederland ooit zal krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in Polen wonen Mikey
JIj hebt liever niet dat het land waar jij woont geeft om het eigen land en bevolking ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in Polen wonen Mikey
Jawelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
JIj hebt liever niet dat het land waar jij woont geeft om het eigen land en bevolking ?
I
Ah dus omdat ik het eens ben met het feit hoe die landen met vluchtelingen omgaan is gelijk heel het land geweldig juist.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Lekker klagen over de Wajong hier in NLMaar verlekkerend naar oost-europa kijken
Wat een held ben je toch
Het kan prima anders die mensen terug sturen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb ook nergens gezegd dat ik met een big smile miljoenen vluchtellingen naar europa zie komen.
Meningsverschil is dat ik vind dat het niet anders kan, en jij vind van wel. Tsja. Dat kan
Dat valt wel mee helaas.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op het moment dat het geld daar wordt weggehaald is het land ook weer te klein met de zelfde mensen die pro-vluchteling waren.
Wat begrijp jij niet aan recht?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze dan waarschijnlijk dood gaan is niet ons probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |