In die clubs ga je echt geen vrouw met diepgang vinden hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geilen al die voetballers op die ordinaire bimbo`s.
Het is gewoon echt allemaal trashWord je toch niet warm van
Lekker man je gaat toch niet voor een goed gesprek..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geilen al die voetballers op die ordinaire bimbo`s.
Het is gewoon echt allemaal trashWord je toch niet warm van
Niet alleen in die clubs.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In die clubs ga je echt geen vrouw met diepgang vinden hoor.
Voetballers zijn buiten dat ze geld hebben dan vaak ook niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen in die clubs.
Zag laatst ook op een of andere site spelersvrouwen, nou dat was neit bijzonder hoor.
Dat is net me buurvrouw.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Heitinga heeft wel een dikke te pakken
Omdat je niet reageert en jij mag geen dm openbaren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Mikey waarom dm je me een nazi-kat die Kill your parents, kill yourself zingt?
Je moet eens leren gewoon hier dingen aan me te vragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat je niet reageert en jij mag geen dm openbaren.
Wait wut.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat je niet reageert en jij mag geen dm openbaren.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
De gemiddelde FOK!ker zal ze trouwens niet aan de haak slaan.
Jawel manquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Oke ik kijk momenteel de tweede wel originele versie natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet eens leren gewoon hier dingen aan me te vragen.
Ik ga je toch ook niet speciaal dmen om te vragen of je nog voetbal hebt gekeken
Maar om antwoord te geven op je dm: Tuurlijk ken ik die
Om die reden mocht Knut ooit een tijdje op vakantie.quote:
De scandinavische bedoel je? Ja die was wel tof inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke ik kijk momenteel de tweede wel originele versie natuurlijk.
Deel 1 was toffer.
Ik ben tegenwoordig meer van de kleinere finishes dan de 100+. Scores gaan wel steeds beter, boh.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey Stijn, vandaag shanghai 20 uitgegooid!
Ik zal mijn mening maar niet geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om die reden mocht Knut ooit een tijdje op vakantie.
Stijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer van de kleinere finishes dan de 100+. Scores gaan wel steeds beter, boh.
Ik heb vandaag heel veel uitgegooid op de dubbel 5quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer van de kleinere finishes dan de 100+. Scores gaan wel steeds beter, boh.
Die gekke vrouw heeft dan zogenaamd iemand vermoord.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De scandinavische bedoel je? Ja die was wel tof inderdaad
Al heb ik geen flauw idee meer waar deel 2 over ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |