Die procedures moeten ook gewoon sneller verlopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedere uitgeprocedeerde is door een RECHTER veilig genoeg geacht om terug te keren.
Maar dan is links-Nederland weer voor een uitzondering?
Zie bed, bad en brood.
En iedere zielige situatie die de media haal.t
Hier zit dus al het probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
Want uitgeprocedeerden die hier al tientallen jaren zitten en alsnog terug moeten daar valt ook wel wat voor te zeggen natuurlijk, zeker jongeren
Vind jij het moreel gezien wel verantwoord om een scholier die zijn hele leven hier al dingen heeft opgebouwd terug te sturen dan? Alleen omdat zijn situatie in het land van herkomst ongevaarlijk isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier zit dus al het probleem.
Je gaat een wet maken, maar uiteindelijk mogen de uitzonderingen weer met een speciale regeling blijven.
Je had ze al niet binnen moeten laten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind jij het moreel gezien wel verantwoord om een scholier die zijn hele leven hier al dingen heeft opgebouwd terug te sturen dan? Alleen omdat zijn situatie in het land van herkomst ongevaarlijk is
Nee, maar dat is toch niet meer terug te draaien. Dusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je had ze al niet binnen moeten laten.
Ja, want je stuurt ze niet de dood in.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat is toch niet meer terug te draaien. Dus
Vind je dat moreel verantwoord?
Hier valt wel wat voor te zeggen ja, maar ik vind niet dat een kind daar de prijs voor hoeft te betalenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
En het is de morele verantwoordleijkheid van de oduers die willens en wetens bleven doorprocederen, en dat kost tijd.
En de bevolking die er nog minder mee te maken heeft net zo min.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier valt wel wat voor te zeggen ja, maar ik vind niet dat een kind daar de prijs voor hoeft te betalen
En dus kom je telkens terug op dezelfde vraag die je voor jezelf moet stellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de bevolking die er nog minder mee te maken heeft net zo min.
In een democratie ga je voor de meerderheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dus kom je telkens terug op dezelfde vraag die je voor jezelf moet stellen.
Nou, misschien moet er gewoon maar een vluchtelingen-referendum komen danquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een democratie ga je voor de meerderheid.
Waar we weer niets over te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, misschien moet er gewoon maar een vluchtelingen-referendum komen dan
?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan wel een eerlijk referedum, met als grote kanttekening.
De kosten die we hierop maken, wordt op jullie eigen sociale zekerheid weggehaald.
Dat is mijn punt he. Er wordt niet bij verteld dat vluchtelingen gewoon ten kosten gaan van pensioenen, zorg en zulke zekerheden.quote:
Daar geeft fokkie niet om.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is mijn punt he. Er wordt niet bij verteld dat vluchtelingen gewoon ten kosten gaan van pensioenen, zorg en zulke zekerheden.
Dat is politiek gezien ook niet echt winstgevnd voor een partij natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is mijn punt he. Er wordt niet bij verteld dat vluchtelingen gewoon ten kosten gaan van pensioenen, zorg en zulke zekerheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |