Gast telkens na een normale discussie probeer je mij weg te zetten als idioot terwijl je zelf niks beter bent. Ik begin me daar erg aan te storen eigenlijk beter ga je normaal doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Je gaat maar met Inso of iemand anders discussiėren jongen, ben beetje klaar ermee
En die dm`s elke dag of ik je vriendje ben mag je ook voor je houden hoor
Wat mij betreft weigeren we Turkije te erkennen als Europees land.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dealtje met Oekraine, dealtje met Turkije.
Dealtje met het oostblok die nu de EU in de wurggreep houdt.
Ze leren het nooit.
Hoezo reageer je niet op zaken als sociale zekerheid voor zowel vluchteling als autochtoonquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen zoals jij*
Nog maar weer. En maar huilen dat ik degene ben die persoonlijk word.
Inhoudelijk is het niet eens zo`n slecht plan die luchtbrug, beetje jammer dat het van Erdogan komtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft weigeren we Turkije te erkennen als Europees land.
Omdat de vorige keer dat we deze discussie hebben was het 6 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo reageer je niet op zaken als sociale zekerheid voor zowel vluchteling als autochtoon
Waar je bij de ene ook de autochtone bevolking opzadelt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat de vorige keer dat we deze discussie hebben was het 6 uur
Ik weet dat de sociale zekerheid voor een vluchtelingen minimaal is en dat ongetwijfeld ook strookt tegen humane regels. Ik weet het. Maar het is kiezen tussen beide uiterste.
En je bij de ander miljoenen mensen net zo goed naar een guillotine kan sturenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar je bij de ene ook de autochtone bevolking opzadelt.
Dat is niet mijn fout.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
En je bij de ander miljoenen mensen net zo goed naar een guillotine kan sturen
Niemands fout.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemands fout.
Maar waarschijnlijk is het, dat recht in beschouwing nemend, moreel aanvaardbaarder voor de meeste politici om dan toch te kiezen om autochtone bevolking ook te benadelen
Ja,quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want het recht namen ze ook niet in beschouwing door dat zelfde volk naar de kanker te helpen.
En volgende keer doen ze gewoon weer het zelfde en zit het volk er mee opgescheept.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
als je het zo ver terug trekt dan is dat inderdaad de fout geweest ja. Maar dat zullen ze in hun hoofd ook wel erkennen.
De bemoeienis in het midden-oosten is op elk vlak een doodsteek geweest
Oh, dus heel het Internationale recht daardoor maar stoppen? Of je er niet aan `proberen'' te houden?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Internatinoaal recht is pas zinvol als er stelselmatig aan gehouden wordt.
Maar er wordt dagelijks door ieder land niet aangehouden.
Een recht is totaal zinloos zolang er niet tegen op wordt getreden, dat klopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, dus heel het Internationale recht daardoor maar stoppen? Of je er niet aan `proberen'' te houden?
FOK IT ! dat is heftig maar je kan wel veel schade doen met een bijl.quote:Amsterdamse agenten hebben donderdagnacht een 22-jarige man neergeschoten. De man bedreigde de dienders met een bijl, meldt de politie.
De agenten waren naar de Hendrik Werkmanstraat in Slotervaart gekomen, omdat daar een vechtpartij gaande was. Toen zij arriveerden kwam de 22-jarige met een bijl op hen af. De politiemannen vroegen hem meerdere keren het wapen te laten vallen, maar de man gaf geen gehoor. Zelfs na een waarschuwingsschot bleef hij de dienders met de bijl bedreigen.
De politiemannen zagen geen andere mogelijkheid dan de 22-jarige in zijn been te schieten. Hierna kon hij worden aangehouden en werd hij afgevoerd naar het ziekenhuis. Daar is hij behandeld aan zijn verwondingen en vervolgens is hij naar een cellencomplex gebracht. De Rijksrecherche doet onderzoek naar het schietincident.
Mag wel. Zolang ze niet uit een levensbedreigende situatie komenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een recht is totaal zinloos zolang er niet tegen op wordt getreden, dat klopt.
Maar nogmaals, zelfs als je streng zou optreden.
In Nederland mag je ze niet uitzetten.
Iedere uitgeprocedeerde is door een RECHTER veilig genoeg geacht om terug te keren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag wel. Zolang ze niet uit een levensbedreigende situatie komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |