25% balkaan genot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten ook genoeg economische vluchtelingen bij.
Ja leuk, maar dat is gewoon een heel normaal argument om uberhaupt al voor het aannemen te zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Internationaal recht wordt op ELK vlak geschonden.
Als die mensen ook voor andere internationale rechten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is gewoon een heel normaal argument om uberhaupt al voor het aannemen te zijn
Niemand geeft een neuk om je recht.quote:
Waar denk je dat een vluchtelingentop goed voor is?Alsof ze helemaal geen oplossingen proberen te creëren ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als die mensen ook voor andere internationale rechten zijn.
Zoals het feit dat je dan ook met oplossingen moet komen voor die mensen.
ZOlang die oplosisngen er niet zijn, moet je niet het volk er mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar denk je dat een vluchtelingentop goed voor is?Alsof ze helemaal geen oplossingen proberen te creëren ofzo
Je recht?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om je recht.
Dealtje met Oekraine, dealtje met Turkije.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, lekker een deal sluiten met totaalidiotenland Turkije, ik zeg doen
Met jou valt niet te discussiëren ja hebt na elke paar regels de behoefde om iets vervelends of naars over de ander te zeggen omdat je argumenten niet aanslaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je recht?
Niet mijn recht hoor Mikey. Internationaal.
Is gewoon een verdrag waar landen zich aan moeten houden
Maar zo`n reactie geeft al aan dat er met jou niet te discussieren valt. en dan hou ik m`n woordjes nog voor me
Ik mocht toch niet denigrerend doen?quote:
Criminaliteit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Uiteindelijk krijgt toch de minderheden in het land er last van. Ik persoonlijk niet zo.
Reageer dan ook op de rest je doet dat elke keer is typisch voor mensen zo als jij.quote:
Mensen zoals jij*quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Reageer dan ook op de rest je doet dat elke keer is typisch voor mensen zo als jij.
Is hetzelfde als mensen die demonteren tegen een asielzoekers centrum gelijk wegzetten als rechtse racisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |