SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat je bijna moet stemmen
Heb me er te weinig in verdieptquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat je bijna moet stemmen
Ik had al weken die aanvraag moeten doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had al weken die aanvraag moeten doen.
Mn moeder zegt opeens op skype dit:
je hebt toch wel je stembiljet aangevraagd??????
Mijn vader heeft geen nederlandse nationaliteit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Stemmen je ouders daar nog wel voor dan nu ze in Polen wonen?
quote:Het was het Oranje met onder meer Kluivert, de gebroeders De Boer, Van Vossen en Van Nistelrooy. De Braziliaanse pers destijds: ´´In Salvador hebben Oranjespelers veel plezier beleefd in een nachtclub. Veel dansen. Opmerkingen over het bier, het zou te zwak zijn. Spelers als Kluivert werden gefotografeerd samen met animeermeisjes.`` De Braziliaanse pers drukte zich voor Nederlandse begrippen zwak uit. Uit betrouwbare bron weet ik dat het echt los is gegaan rond die twee oefenwedstrijden in 1999 in Brazilië. Hoogte- of dieptepunt, zoals u wilt, was het bedrijven van de liefde door een Nederlands-Elftalspeler met een Braziliaanse stewardes in het toilet van een vliegtuig tijdens een nachtvlucht. Nee, ik zeg niet wie hij was, genoeg zo met dit soort onbetekende details
Lastig welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Zal wel tegen zijn.
Als ik zie met wat voor overheid je dan zaken gaat doen, zou ik altijd al tegen hebben gestemd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig wel
Ik ga zeker niet zomaar tegen stemmen
Dat is een tegenpunt ja. Maar dat het een mogelijk EU-lidmaatschap in de hand helpt vind ik dan weer onzin, aangezien zulke verdragen vaker zijn gesloten, ook met niet-EU landen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik zie met wat voor overheid je dan zaken gaat doen, zou ik altijd al tegen hebben gestemd.
Met oostbloklanden hebben ze allemaal tot een EU-lidmaatschap geleid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Dat is een tegenpunt ja. Maar dat het een mogelijk EU-lidmaatschap in de hand helpt vind ik dan weer onzin, aangezien zulke verdragen vaker zijn gesloten, ook met niet-EU landen.
Natuurlijk, maar als het puur om economisch belang gaat niet per sequote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Chili is dan wel even heel iets anders dan een grensland.
Het gaat natuurlijk helemaal niet om economisch belang, maar om geopolitieke belangen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als het puur om economisch belang gaat niet per se
Boeit me niets.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke speler heeft een stewardess gedaan tijdens de nachtvlucht denken jullie?
Is toch lachen.quote:
Nou ja zoals ik al zei. Ben er te weinig mee bezig geweest dus heb niet echt een duidelijke mening eroverquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk helemaal niet om economisch belang, maar om geopolitieke belangen.
Zal in principe niet veel uitmaken nee wat voor uitkomst het heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar uiteindelijk gaat het verdrag toch door.
Want EU.
Het is de EU he.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Of het moet een overduidelijke meerderheid zijn die nee stemt. Dat gaat natuurlijk wel een beetje tegen de democratie in
Maar bij de vorige referendum was het maar iets van 55 procent ofzo toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is de EU he.
Die gaan al 20 jaar tegen de democratie in
61,5% tegenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar bij de vorige referendum was het maar iets van 55 procent ofzo toch?
Als het echt 70-80 is ik zeg maar wat, zullen ze toch niet zo snel negeren
Opstelling:quote:
Van der Sar lijkt me ook wel zo'n vreemdgangerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opstelling:
1 Dida; Van der Sar;
2 Evanilson Reiziger (46. Ooijer)
3 Aldair (C 75.) Konterman
4 Zago F. de Boer (C)
5 Roberto Carlos; Van Bronckhorst;
6 Emerson R. de Boer (46. Zenden)
7 Djair Seedorf
8 Rivaldo (87. Roberto) Davids
9 Leonardo (C, 75. Juninho); Cocu (34. Van Vossen);
10 Giovanni (62. Denilson) Van Nistelrooij
11 Amoroso (83. Rodi). Kluivert.
55 is een kleine meerderheid. Voor een referendum wat niet bindend is valt dat in ieder geval wel uit te leggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
En of het nu 55 of 80 procent is.
Zou niet uit moeten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |