SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat je bijna moet stemmen
Heb me er te weinig in verdieptquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat je bijna moet stemmen
Ik had al weken die aanvraag moeten doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had al weken die aanvraag moeten doen.
Mn moeder zegt opeens op skype dit:
je hebt toch wel je stembiljet aangevraagd??????
Mijn vader heeft geen nederlandse nationaliteit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Stemmen je ouders daar nog wel voor dan nu ze in Polen wonen?
quote:Het was het Oranje met onder meer Kluivert, de gebroeders De Boer, Van Vossen en Van Nistelrooy. De Braziliaanse pers destijds: ´´In Salvador hebben Oranjespelers veel plezier beleefd in een nachtclub. Veel dansen. Opmerkingen over het bier, het zou te zwak zijn. Spelers als Kluivert werden gefotografeerd samen met animeermeisjes.`` De Braziliaanse pers drukte zich voor Nederlandse begrippen zwak uit. Uit betrouwbare bron weet ik dat het echt los is gegaan rond die twee oefenwedstrijden in 1999 in Brazilië. Hoogte- of dieptepunt, zoals u wilt, was het bedrijven van de liefde door een Nederlands-Elftalspeler met een Braziliaanse stewardes in het toilet van een vliegtuig tijdens een nachtvlucht. Nee, ik zeg niet wie hij was, genoeg zo met dit soort onbetekende details
Lastig welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Zal wel tegen zijn.
Als ik zie met wat voor overheid je dan zaken gaat doen, zou ik altijd al tegen hebben gestemd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig wel
Ik ga zeker niet zomaar tegen stemmen
Dat is een tegenpunt ja. Maar dat het een mogelijk EU-lidmaatschap in de hand helpt vind ik dan weer onzin, aangezien zulke verdragen vaker zijn gesloten, ook met niet-EU landen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik zie met wat voor overheid je dan zaken gaat doen, zou ik altijd al tegen hebben gestemd.
Met oostbloklanden hebben ze allemaal tot een EU-lidmaatschap geleid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Dat is een tegenpunt ja. Maar dat het een mogelijk EU-lidmaatschap in de hand helpt vind ik dan weer onzin, aangezien zulke verdragen vaker zijn gesloten, ook met niet-EU landen.
Natuurlijk, maar als het puur om economisch belang gaat niet per sequote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Chili is dan wel even heel iets anders dan een grensland.
Het gaat natuurlijk helemaal niet om economisch belang, maar om geopolitieke belangen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als het puur om economisch belang gaat niet per se
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |