Puur gevoelsmatig... maar ik zou toch wat bedenkingen hebben met een meterkast recht achter mijn douche. Zal vast geen probleem opleveren, is alleen het idee.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:24 schreef Loopfiets het volgende:
Hmm, niemand...
Ik denk dat we hier wel blij van worden. Dat ruitjespapier tekent wel lekkerder
[ link | afbeelding ]
http://www.vanwanrooij-wa(...)-badkamer-ontwerpen/quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:33 schreef Loopfiets het volgende:
Poeh, badkamerkeuzes.. Ik heb een ruimte van 2,36 diep. Hoe breed is afhankelijk van de badkamerindeling. Er hoeft geen wc in, wel een bad (liefst 1.80x80), ruime douche, wastafel .8 of 1m en handdoekradiator. Grote kans dat links, aan de kant van de deur, een meterkast komt. Dan is daar dus een hoekje uit.
Ik heb al wat zitten tekenen, natuurlijk geen foto gemaakt en lig inmiddels in bed. Mijn twee beste opties zijn
a. Wastafel rechts tegen de muur, douche daarachter, bad links tegen de muur, radiator tussen bad en douche en
b. Douche rechts bij binnenkomst, radiator daarnaast, kast in de hoek, bad in de breedte vanaf de kast (misschien is die kast wel onzin, wist niet of 65cm te krap is om kaar radiator te gaan, maar valt vast wel mee), wastafel links.
Bij beide opties kom ik op een breedte van ongeveer 2.6m.
Tips, ideeën, ervaring met hoe groot je badkamer moet zijn om lekker te kunnen bewegen etc zijn meer dan welkom.
Bevestiging, ik hou ervanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:33 schreef laziness het volgende:
Wij hebben twee lades onder de wasbak en een spiegelkast er boven.
Ik mis geen opbergruimte als in nog een aparte kast.
Geen toilet, dat zit/zat apart. Nu is alles weer open. Maar dan wel benieuwd, waarom het bad draaien?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:50 schreef LievePoetin het volgende:
Geen toilet? Bad slag draaien en links in de hoek, wasbak op oude plek van bad.
Verder lijkt mij het idee van de meterkast zo dichtbij de natte ruimte ook niet echt gewenst...
Prima hoor. We komen er wel uit. Het overkomt ons nu steeds dat we nét voor we te laat zijn weer ergens een ander idee vandaan halen en dan alles omgooien. Ik hoopte dat voor te zijn maar daar ben ik ook alweer te laat meequote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:00 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
ik heb het net iets te druk, sorry.
Ik heb die van de Baderie gebruikt. Die is alleen niet zo makkelijk te delen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:33 schreef Gia het volgende:
[..]
http://www.vanwanrooij-wa(...)-badkamer-ontwerpen/
Deze heb ik gebruikt. Er is ook de keuzemogelijkheid van baddouche combinatie. Dat bespaart plaats. Leuk dat je het ook 3d kan zien.
Overigens, Brugman heeft hetzelfde programma, maar daar moet je gegevens invullen. En die hangen dan binnen een paar dagen aan de telefoon.
Alle inspiratie is welkom. Dit soort aanmoedigingsposts ook, soms denk ik dat ik tegen mezelf praatquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:08 schreef Twiveo het volgende:
Dit is de badkamer zoals wij hem gaan maken. 2,40 breed en 3.6 meter lang (even UT het hoofd. Zoiets lijkt me voor jullie ook wel geschikt.
http://viewer.saninet.eu/(...)Q5VZ435D&Language=nl
P.s ik ben een lurker. Maar volg je project op de voet. Erg gaaf om te zien wat jullie gaan doen.
Hoi, ik lurk ook mee ik heb gewoon weinig tips en ben geen handige harryquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:56 schreef Loopfiets het volgende:
Alle inspiratie is welkom. Dit soort aanmoedigingsposts ook, soms denk ik dat ik tegen mezelf praat en dan gebruik ik weer eens de desktop en zie de topicviews en schrik me rot
Ik gebruik overtrekpapier. Is een blok met een extra blad met ruitjes per milimeter en dan halve centimeter dikker en centimeter nog dikker. Daarop teken ik de muren en deuren e.d. en dan schuif ik dat weer onder een nieuw vel. Werkt perfect.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:46 schreef laziness het volgende:
Tip van flip: teken de basis en kopieer die 20x. Dan is opnieuw beginnen net iets minder vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |