Dat is bullshit, het concept is op een dermate manier uitgewerkt dat je onbewust rogue gaat doordat iemand anders in je line of fire loopt. Dat heeft niks te maken met het toffe concept an sich waar mensen bewust elkaar kunnen neerschieten.quote:Op zondag 10 april 2016 08:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dan is de darkzone niks voor jou..
Jawel, beter opletten en/of dealen met de omstandigheden. Zoiets hoort er gewoon bij en ik vind niet dat dat broken is.quote:Op zondag 10 april 2016 10:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is bullshit, het concept is op een dermate manier uitgewerkt dat je onbewust rogue gaat doordat iemand anders in je line of fire loopt. Dat heeft niks te maken met het toffe concept an sich waar mensen bewust elkaar kunnen neerschieten.
Situational awareness.quote:Op zondag 10 april 2016 10:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is bullshit, het concept is op een dermate manier uitgewerkt dat je onbewust rogue gaat doordat iemand anders in je line of fire loopt. Dat heeft niks te maken met het toffe concept an sich waar mensen bewust elkaar kunnen neerschieten.
Er is niks aan te doen als iemand van links of rechts door je beeld voorlangs loopt als je aan het schieten bent. Sterker nog, ik vermoed dat ze het gewoon express doen om te zorgen dat je rogue gaat.quote:Op zondag 10 april 2016 11:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Situational awareness.. Lvl >50 DZ en 2x per ongeluk rogue gegaan door mijn schuld. Als het druk is gewoon de boss taggen met een kogel en lekker wachten tot de boel clear is. Dat je in de rug aangevallen wordt blijft een risico waar je soms weinig aan kan doen.
Aantal cheaters vind ik wel meevallen, volgen reddit zit elke instance vol met cheaters maar dat lijkt me zwaar overdreven. Als de instance om wat voor reden slecht is kan je altijd hoppen naar een andere.
Yup...quote:Op maandag 11 april 2016 00:59 schreef vault_tec het volgende:
Die cheese spot in rank 02 (dak met maar 1 toegang) is te op. Twee keer man hunt uit gezeten. Wel gratis 35+ sleutels 👏🏻
DZ farm 3/4 farmen en je ziet de hele tijd rode skulls in het zuiden.quote:Op maandag 11 april 2016 00:59 schreef vault_tec het volgende:
Die cheese spot in rank 02 (dak met maar 1 toegang) is te op. Twee keer man hunt uit gezeten. Wel gratis 35+ sleutels 👏🏻
crafting items?quote:Op maandag 11 april 2016 17:14 schreef vault_tec het volgende:
Gisteren met een random did ik tegen kwam in dz heel de server meerdere malen uitgemoord.
Waarom pakken mensen met dz rank 30+ nog groene en blauwe items op? 🎉
Je kunt beter een route buiten de DZ lopen voor crafting items.quote:
Wat doe je dan in de darkzone? En wat raad jij aan om betere (lees gouden) gear te krijgen?quote:Op maandag 11 april 2016 17:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je kunt beter een route buiten de DZ lopen voor crafting items.
Pak in de DZ eigenlijk helemaal geen items meer op, moeite die het me kost om dat spul naar buiten te krijgen loont niet.
Ik kwam er eerst vooral om PvE te levellen om DZ50 te halen, maar met patch 1.1 kun je de (voorheen) DZ50 blueprints in je BoO kopen dus ben er eigenlijk niet meer geweest sinds die bekendmaking.quote:Op maandag 11 april 2016 18:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de darkzone? En wat raad jij aan om betere (lees gouden) gear te krijgen?
Wat voor waarden krijg je als je je wapens test in de schietbaan ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:45 schreef Questular het volgende:
Ik snap mn dmg output nog steeds niet in de DZ. Mn gear is niet spectaculair maar met 128k dps op beide wapens mag ik een andere speler in de DZ toch wel met meer als 800 dmg raken? Hoe achterlijk slecht is mijn gear of hoe achterlijk goed is de gear van de gemiddelde DZ speler? 0 balance is er in ieder geval wel.
128 dps is wel heel weinig. Ik zit op 145 dps (speel support voor damage buff en niet dps). Spelers die puur dps spelen zitten op minimaal 200+ dps. Enige wat ik doe is damage output van de hele groep boosten zodat onze totale dps hoger is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:45 schreef Questular het volgende:
Ik snap mn dmg output nog steeds niet in de DZ. Mn gear is niet spectaculair maar met 128k dps op beide wapens mag ik een andere speler in de DZ toch wel met meer als 800 dmg raken? Hoe achterlijk slecht is mijn gear of hoe achterlijk goed is de gear van de gemiddelde DZ speler? 0 balance is er in ieder geval wel.
Ik zit op 168quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef PirE het volgende:
[..]
128 dps is wel heel weinig. Ik zit op 145 dps (speel support voor damage buff en niet dps). Spelers die puur dps spelen zitten op minimaal 200+ dps. Enige wat ik doe is damage output van de hele groep boosten zodat onze totale dps hoger is.
En met max armor (4600) heb je 65% damage reduction).
Denk dat je gearscore onder de 161 zit (ik zit op 182) dus de echte geared mensen kom je niet meer tegen in jou DZ instance.
zit op 135k dps en krijg 99% van de mensen (incl mensen met Dz rank >70) in 1 mag dood van mijn vector.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:45 schreef Questular het volgende:
DPS is een nonsense stat die je kan inflaten met accuracy.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef PirE het volgende:
[..]
128 dps is wel heel weinig. Ik zit op 145 dps (speel support voor damage buff en niet dps). Spelers die puur dps spelen zitten op minimaal 200+ dps. Enige wat ik doe is damage output van de hele groep boosten zodat onze totale dps hoger is.
En met max armor (4600) heb je 65% damage reduction).
Denk dat je gearscore onder de 161 zit (ik zit op 182) dus de echte geared mensen kom je niet meer tegen in jou DZ instance.
Dps is een beetje glitchy. Plus je moet niet naar DPS kijken. als ik alleen maar accuracy mods neem dan kom ik boven de 215K dps uitquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:26 schreef Osiris024 het volgende:
DPS-drop van 50k sinds de update........
First wave m1a als je DZ rank 75 hebt. <3quote:Op maandag 11 april 2016 18:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kwam er eerst vooral om PvE te levellen om DZ50 te halen, maar met patch 1.1 kun je de (voorheen) DZ50 blueprints in je BoO kopen dus ben er eigenlijk niet meer geweest sinds die bekendmaking.
Vind de Hard/Challenging dailies voldoende om mee te gearen eigenlijk.
En daarnaast vaak nog 1 of 2 keer een embassy run voor Phoenix Creds en paarse/gele gear.
DPS is een nonsense stat als je accuracy verkeerd gebruikt. Het is ook maar een indicator. Hoge Stamina is ook nutteloos als je geen damage reduction van je armor hebt.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zit op 135k dps en krijg 99% van de mensen (incl mensen met Dz rank >70) in 1 mag dood van mijn vector.
Mod heel je wapen uit met dingen die extra schade doen, geen accuracy. (zie beneden). Je moet je schade per kogel maxen. mocht je weten dat je iemand aan gaat vallen moet je van te voren even pulsen.
[..]
DPS is een nonsense stat die je kan inflaten met accuracy.
Dit dus. SMG is koning hiervoor, of die M1A. Zelf ben ik een viespeuk die 1-3 man neermaait bij een extractie en dan naar het noorden ren omdat veel mensen daar de weg niet weten / dood gaan door de adds.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:57 schreef PirE het volgende:
[..]
DPS is een nonsense stat als je accuracy verkeerd gebruikt. Het is ook maar een indicator. Hoge Stamina is ook nutteloos als je geen damage reduction van je armor hebt.
Accuracy heeft op sommige wapens nut, je moet het niet standaard overal op zetten omdat je dan hogere cijfertjes krijgt.
Volgens mij krijg je iedereen met een single mag neer als ze geen ability gebruiken dus dat zegt niet heel veel. Uiteindelijk komt het op ttk aan, droppen voordat ze een skill kunnen poppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |