Ik hoop het,quote:Op maandag 4 april 2016 14:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien zijn dit lvl 30 greens en krijg je lvl31 spul als je die incursions op challenging doet? Met deze stat zou ik ze gelijk deconstructen. Hoop dat de RNG voor de greens wat beter is anders zit je straks met een verschrikkelijke waardeloze drop voor het afronden van een bijna onmogelijke (volgens de developers) missie.
Een groene set (min. 4 pcs) geeft één bonus, dat moet dus wel een heel goede bonus zijn als je er 4 kleinere bonussen van je legendary gear voor opgeeft.
Dat heb ik ook al gedaanquote:Op maandag 4 april 2016 15:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het,
Ik heb nu full yellow behalve voor wapens waar alleen vector HE is.
Stats zijn 120/140 F 60 S en 20 EL
120 = M1A 140 is Vector
En dat is na abuse van the RC en Finch grind voor 12 uur. Geen enkele HE gehad die wat waard was. Wel een leuke paarse M60
Ik speel de game nu een uur en ben het al zat, ik denk dat ik het maar in de kast zet tot na de patch oid.
Uuuh oke...vanity items hebben geen stats...dus kan je gewoon altijd aan of uit doen...Dat zijn dus de mutjes en jasjes...daar kan je altijd iets aan hebben (als je daar voor kiest).quote:Op maandag 4 april 2016 14:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dit had je bij de launch moeten krijgen, toen je er nog iets aan had!
Bij de vanity items zitten ook wapensquote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuh oke...vanity items hebben geen stats...dus kan je gewoon altijd aan of uit doen...Dat zijn dus de mutjes en jasjes...daar kan je altijd iets aan hebben (als je daar voor kiest).
http://www.budgetgaming.n(...)he+division_PS4.htmlquote:Op maandag 4 april 2016 22:40 schreef zeurtvaak het volgende:
Zijn er ook kortingscodes voor de ps4 zoals http://www.kinguin.co.nl/
Ik wil the division op de ps4 goedkoop mogelijk!
Dan heb je het letterlijk over een zeer klein gedeelte van die sets, die sowieso niet zo heel interessant zijn. Gebruik je die gewoon bij een tweede karaktertje in het begin en zo niet dan blijft dus het grootste gedeelte van die sets gewoon nog bruikbaar.quote:Op maandag 4 april 2016 18:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Bij de vanity items zitten ook wapens
RNGquote:Op woensdag 6 april 2016 09:52 schreef Questular het volgende:
Is er iets aan de droprate veranderd? Gisteren 3 gele drops in een uur DZ, of heb ik heel veel geluk gehad?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 06:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)he+division_PS4.html
En anders gewoon wat langer doorsparen van je zakgeld of misschien je moeder vragen of ze hem alvast voor je verjaardag wil geven.
En mijn antwoord wasquote:Hallo moeras_kat,
Bedankt voor het het reageren met de gevraagde informatie.
In de navolgende reeds stappen staan wellicht stappen die u reeds heeft uitgevoerd maar deze zijn nodig om in deze volgorde te doen om een ander resultaat te geven.
Ik zou u willen vragen om het spel volledig van uw PC te wissen.
Uw anti-virus te wissen.
Uw firewall uitschakelen.
In een poging uw probleem op te lossen, wilt u zo vriendelijk zijn om te navigeren naar de "Hosts" file.
Deze file vind u in: Start > (Mijn) Computer > C:\WINDOWS\system32\drivers\etc.
Klik rechts op de file genaamd "hosts" en kies de optie “Verwijderen”
Het uitschakelen van uw achtergrond applicaties.
Ga naar Start > uitvoeren (Indien u Windows Vista of Windows 7 gebruikt kunt u de toets met het Windows logo en de “R” toets tegelijkertijd indrukken)
Type in de box: MSCONFIG en druk op enter.
Klik op het tabblad “Opstarten”
Klik the optie “Alles uitschakelen”
Klik dan uitvoeren.
Sluit het scherm, en kies voor opstarten.
Het schoonmaken van uw tijdelijke bestanden.
Ga naar Start > uitvoeren (Indien u Windows Vista of Windows 7 gebruikt kunt u de toets met het Windows logo en de “R” toets tegelijkertijd indrukken)
Type in de box: %temp% en druk op enter.
Wanneer het scherm geopend is gaat u naar Bewerken > en Selecteer alles.
Gaat u dan naar bestand en klik verwijderen.
Sluit het scherm en herstart de computer.
Note: Wanneer u Windows 7 gebruikt, om uw bestanden te selecteren drukt u Ctrl + A tegelijk in. Wanneer alles is geselecteerd druk dan op delete.
Daarna uw spel te herinstalleren.
Het spel updaten
Probeer het spel.
Daarna uw anti-virus installeren
Wanneer u vragen heeft aarzel dan niet om met mijn in contact te treden, zodat ik u verder kan helpen.
Vriendelijke groeten,
Immanuel
Ubisoft Klantenservice
Zoals er staat geschreven heb ik iedere keer problemen met het spel. Dan loopt hij stil en dan sluit hij het spel af. Ik heb hem daarom verwijderd op mij uplay. Vandaag ga ik hem opnieuw downloaden en ga ik kijken of het met deze methode wel werkt.quote:Hallo!
Als ik iedere keer het spel opstart en halve wegen de game speelt staat hij opnieuw stil en dan crash het spel. Het is vrij irritant. Ik kom niet verder... Iedere keer als ik die game speelt.
Wat moet ik doen?
Bedankt
jeff
Dat ze je nog terugmailenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:16 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik had eerst een tijdje problemen en heb ik een mailtje gestuurd naar ubisoft. Ubi geeft het volgende antwoord.
[..]
En mijn antwoord was
[..]
Zoals er staat geschreven heb ik iedere keer problemen met het spel. Dan loopt hij stil en dan sluit hij het spel af. Ik heb hem daarom verwijderd op mij uplay. Vandaag ga ik hem opnieuw downloaden en ga ik kijken of het met deze methode wel werkt.
Bedankt
jeff
Daarom speel ik o.a. geen darkzone, erg irritant.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef maniack28 het volgende:
Zo klaar met het per ongeluk rogue gaan en mensen die je dan meteen kapot maken. Kakspel!
Ja, dan is de darkzone niks voor jou..quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef maniack28 het volgende:
Helemaal klaar mee. Net ook weer. Maatje van mij schiet een kogel in iemand die voor hem langs loopt. Wij worden rogue, ze killen ons, alle loot kwijt en weer 2000 xp plus dark zone key kwijt.
Ik heb niks tegen PVP en elkaar pakken als je dat wilt, maar dit mechanic is gewoon kapot en wordt misbruikt door mensen die alleen maar geilen op loot en xp. Je ziet toch als iemand per ongeluk rogue gaat en dan jou je even in ipv die kapot te schieten.
Dan heb je drie keuze: zeuren en dood gaan, proberen te vluchten of gewoon full-on rogue gaan.quote:Op zondag 10 april 2016 08:41 schreef Questular het volgende:
Het klopt wel, bewust rogue gaan is prima, maar het komt te vaak voor dat je per ongeluk iemand raakt en meteen rogue mode in gaat. En dan heb ik het nog niet over de hoeveelheid cheaters in Dz die het nog net iets minder leuk maken
Da's iets meer dan 1 kogel geweestquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef maniack28 het volgende:
Helemaal klaar mee. Net ook weer. Maatje van mij schiet een kogel in iemand die voor hem langs loopt. Wij worden rogue, ze killen ons, alle loot kwijt en weer 2000 xp plus dark zone key kwijt.
Ik heb niks tegen PVP en elkaar pakken als je dat wilt, maar dit mechanic is gewoon kapot en wordt misbruikt door mensen die alleen maar geilen op loot en xp. Je ziet toch als iemand per ongeluk rogue gaat en dan jou je even in ipv die kapot te schieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |