Zoals het buitenland naar Nederland kijkt door deze beelden in de media.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus hier mag je wel heel Nederland op aankijken? Racisme vind ik.
Als die jonge vrouwen nu alleen lekkere strakke broeken zouden dragen i.p.v. die soepjurken zouden ze heel wat meer geld kunnen rapenquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:16 schreef gijsman het volgende:
[..]
Ik niet de Roma's bukken voor elke stuiver
Ach, gelukkig zijn we niet voor genocide. Dan zou ik me wel schamen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Zoals het buitenland naar Nederland kijkt door deze beelden in de media.
Ik denk zomaar dat de landen waar ze vandaan komen blij zijn dat ze naar het Westen zijn gegaan...en niemand geeft er een klap om wat "men" over Nederland denkt....quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Zoals het buitenland naar Nederland kijkt door deze beelden in de media.
Korte rokjes mag ookquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als die jonge vrouwen nu alleen lekkere strakke broeken zouden dragen i.p.v. die soepjurken zouden ze heel wat meer geld kunnen rapen
Nee 1 van mijn acht zusjes, dit is nog de lelijkste.quote:
Het wordt een beetje opgeblazen. Wat stelt dit nou voor. Echt, mensen moeten dingen hebben om verontwaardigd over te zijn. Als we maar kunnen zeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus dan mag het?
[..]
Er worden vrouwen vernederd op een plein en jij begint over de achtergrond van Roma's.
Er wordt van alles bijgehaald om maar te vergoelijken wat die droeftoeters doen.
Is toch niet te geloven, dus omdat het Roma's zijn mag het...
Is toch te idioot voor woorden.
Maar dat is niet het geval, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:25 schreef KingRadler het volgende:
als het andersom was geweest dan had het de media niet gehaald
Inderdaad. Wat is nou het punt? Selectieve verontwaardiging ftw!quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval, dus wat is je punt?
Een PSV supporter die zich kan opdrukken zou echt wel wereldnieuws zijn hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:25 schreef KingRadler het volgende:
als het andersom was geweest dan had het de media niet gehaald
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Een PSV supporter die zich kan opdrukken zou echt wel wereldnieuws zijn hoor.
dat bedoel ik, hebben allemaal een Bierbuikquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:28 schreef Abed het volgende:
[..]
oh dat is het dus... ik dacht dat ze 'boeruh' zongen altijd maar het is gewoon 'bierbuik'quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Krijg je op z'n minst wat waarden en normen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:20 schreef Ringo het volgende:
Je gaat nog hopen dat die verwende puskoppen een heel opvangcentrum voor asielzoekers in de achtertuin getyft krijgen.
Voor zulke "landgenoten" laat ik me zelfs tot de islam bekeren.
Ik vermoed dat je PSV supporter bent en daarom alles aan het goedpraten bent.quote:
Ik vermoed dat jij poep in je hoofd hebt en daarom niet logisch kan nadenken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:42 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je PSV supporter bent en daarom alles aan het goedpraten bent.
ik denk dat je in de war bent met reuma.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:39 schreef KingRadler het volgende:
Roma is toch overal hetzelfde op de wereld.
Of heb je daar ook verschillende vormen in
Ga er eens op in als je wil, het is namelijk geen aanval.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij poep in je hoofd hebt en daarom niet logisch kan nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |